Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

En af mine gode venner har tænkt sig at blande mdma, hash, amfetamin og alkohol.
Jeg har advaret ham mod at gøre det, da jeg mener at det er meget risikabelt.
Er det meget risikabelt, eller skal jeg bare lade det ligge?
Og hvis jeg evt. skal advare ham ordentligt hvordan skal jeg så gøre det på en måde så han forstår det?
Han vil gerne høre på mig og hvad jeg foreslår, men han er meget opsat på at gøre det.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Du ka fortælle ham at han nok kommer til at ligge og brække sig i lang røvlang tid... bare at pga hashen og alkoholen formentlig...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvis han vil så få ham til at dele det op og tage evt. amf og alkohol sammen tidligt på aftenen, MDMA senere (uden noget andet) og slutte natten af med en gang hash.

Ingen grund til at blande lortet, det gør kun skidt værre.

Titel:
Dedikeret medlem

Han skal bare huske at der nogen gange skal mindre mængder til når man blander "ting" :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sorn skrev:
Han skal bare huske at der nogen gange skal mindre mængder til når man blander "ting" :)
Jeg er bange for det netop er derfor han blander det :roll:

For at blive så blæst som muligt.. Men det er dumt! :?

Titel:
Site Admin

Hmmm... Den er nok ikke særligt sund, specielt det med at blande amfetamin of MDMA, men ikke desto mindre er det da nok en af de mest alminelige blandinger i det danske land :-)

Hvor mange her kan ærligt sige at de ikke har siddet og drukket sig stang hanmrende bacardi, røget fede og fået lidt uppers, så man ikke falder isøvn for senere på aftenen at beslutte :"Nu zskkaaa vi djaaa ha noget MDMAaaa". Det er vidst de færrste der kan sige nej til det hehe!

Men det gør det ikke sundere (Men lidt sjovt er det jo nok)

MVH
KI

Titel:
Insane psychedelia user!

:lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det lyder da som en opskrift på en bytur jeg har oplevet op til flere gange.. Man starter ud til forfest med en god omgang alkohol i form af øl og sprut. Dertil hører et par streger af den dårlige så man kommer op i stemning, for derefter at tage i byen..

Her får man en spandfuld MDMA og lammer den godt og grundigt, måske med lidt mere amf når man bliver småtræt sent på aftenen. Når festen slutter og man tar hjem om morgenen er det godt lige at dele en jay eller to, så falder man virkelig ned efter en hård bytur..

Absolut ikke en sund tur, men det ville være den optimale rækkefølge hvis man alligevel har bestemt sig for at lamme den på de ovennævnte substanser!

Lidt HR: Spar på amfen, lad vær at drik dig for lam, ingen grund til for mange piller og tag den nu lidt med ro! :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
BRB skrev:
sorn skrev:
Jeg er bange for det netop er derfor han blander det :roll:

For at blive så blæst som muligt.. Men det er dumt! :?

Lad ham, men hold øje med ham, hvis han ikke følger de råd med at dele dem op og tage dem i løbet af aftenen i en bestemt rækkefølge.

Men går det galt, så lærer man af sine fejl. Jeg har f.eks. lært at hash og alkohol skal holdes VÆK fra hinanden, især hvis man har taget en stor dosis af en af delene. Glemmer aldrig den nedtur jeg fik.

Så han skal nok tænke sig om næste gang ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Men i det mindste er hashen det mindst skadelige at "OD'e" på :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Lad ham, men hold øje med ham, hvis han ikke følger de råd med at dele dem op og tage dem i løbet af aftenen i en bestemt rækkefølge.

Men går det galt, så lærer man af sine fejl. Jeg har f.eks. lært at hash og alkohol skal holdes VÆK fra hinanden, især hvis man har taget en stor dosis af en af delene. Glemmer aldrig den nedtur jeg fik.

Så han skal nok tænke sig om næste gang ;)
Ved ikke om du har forstået det sådan at jeg også kender ham? :roll:

Lyder til du har også siden du laver quote på mig, men det har jeg ikke, selvom mit sidste reply godt kunne lyde sådan :)

Jep, hashen skader sku ikke så meget på en overdosis, men kan stadig ikke have god effekt med de tre andre stoffer :P
Håber han følger min og axia's rækkefølge. Det er efter mine erfaringer det bedste.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil IKKE anbefale at blande disse stoffer, med mindre han er ude på et rimelig psykedelisk trip....

Jeg prøvede det selv sidste skoledag, med henholdsvis ca. 15 genstande, 0,5 g amf, 3 kex og lidt hash...
Det hele endte i en lorte omgang, som jeg ville give 5000 kr for ikke at have oplevet!

Jeg håber du kan holde ham væk fra det, og hvis det ikke lykkes så skriv hvad der sker!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Hvad angår alkoholen gør det nok ikke den store forskel før dagen efter. Når først kixene og amfen slår ind kan man ikke mærke om man har fået en eller ti genstande.
Hvad angår den psychedeliske effect kommer den først når man tilsætter hashen så det er nok en god ide at vente til man er kommet hjem.
En god ide er at få noget søvn hvis det er mugligt pga. amfen. Der er ikke noget værre end kixe hangovers uden at have sovet!!
Det er jo nok ikke en serlig sund kombination men....

>> aliaarhus, hvad er det for noget at sige, hash og alkohol passer da perfekt sammen!

Titel:
Insane psychedelia user!

MDMA + speed + hash + alkohol giver da ikke noget psychedeliske trip, men en ordentlig omgang sjov!

..som man godt nok kan blive lidt underlig af! :x

Desuden er der vel amfetamin i laaangt de fleste e-tabeletter!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
MDMA + speed + hash
har i hvert fald givet mig et psychedelisk trip! med meget mind fuck + hallucinationer

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har prøvet komboen en enkelt gang: Først fik jeg en ½ E, en havl time senere en streg amf, mens jeg sideløbende fik alkohol og masser af joints, senere på aftenen fik jeg noget ritalin.. og havde en lækker aften, meget euforisk, men de mængder jeg indtog var forholdsvis små...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Tak for svarene.
Jeg kan godt bruge de fleste af jeres svar. Jeg har besluttet mig for at lade ham gøre som han vil, men jeg vil holde øje med ham og jeg har også sagt at det nok var en god ide, at have noget diazepam klar hvis det nu skulle gå galt.

Og en anden grund til at jeg har åbnet dette topic er jo også at jeg har læst Alcoholic's rapport som jeg synes virkede meget skræmmende og da det nu er en af mine rigtigt gode venner, som jeg gerne vil blive ved at beholde, syntes jeg lige at jeg ville give ham nogle ord med på vejen.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]