Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 04:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Her i går da jeg skulle til hjernevrider lagde jeg mærke til at hvis jeg kikker på en person eller andet fra ikke særlig lang afstand blive det lidt lige som picassos billeder. Jeg havde ikke taget en skid og jeg skulle konsentrere mig helt vildt for at kunne se hende. Jeg regner næsten med at det ikke er fordi jeg er nær/lang synet, for det tror jeg ikke jer er. Jeg ser ellers ret godt, men det er som om at mine øjne bliver helt underlige. Er der nogen der kender noget til det. Jeg ryger fed til daglig, men regner ikke med at det er det, der er galt.

Peace & out

[ 27 Marts 2003: Besked ændret af: Stoned_Bush ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Du tar/har taget for mange stoffer

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
ja det er faktisk ret fedt men ikke når man skal være alvorlig ved en hjernevrider. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men det er et fedt trip.
Måske skulle jeg holde en pause, men på den anden side, hvorfor stoppe når man bare begynder igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Peace & Out

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Kender det lidt, sker en gang imellem for mig, lige sådan hurtigt, bare 1-2 sek...

Men nu vi er ved den slags, er der så nogle af jer der kender til at man hører at ens mobil modtager sms.
Vi er indtil vidre 3 venner + mig selv der oplever det hver dag, fx. sidder man og ser tv og så synes man lige man hører sin mobil, finder den frem, men ingenting.

Andre der oplever det? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 27 Marts 2003: Besked ændret af: Liquid- ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Sjovt du siger det Liquid, har haft det vildt meget på det sidste, især når jeg sidder foran tv'et. Da det ikke lige frem er tit jeg tager stoffer, er jeg næsten sikker på det kommer fra feden. Det er i hvert fald rimlig irriterende når det kommer tit, og man er helt sikker på man hørte det... Lidt underligt

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Ja, det er mega skummelt det med mobilen!! :-)

Jeg havde også øjenforstyrrelser i et stykke tid, efter at jeg havde taget lsd. (er sikker på det er det).

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
det med mobilen kommer sig af at det er en lyd man har vænnet sig til at være opmærksom på, så alt hvad der minder om fanger ens interesse.

Jeg er feks. lige begyndt at spille D2LOD igen og ret hurtigt vender jeg mig på gaden efter de mindste lyde der virker som et monster der tager en ring/rustning/bue/sværd/whatever....

jeg tror ganske enkelt det kommer sig af at de ting man er opmærksom på at høre efter, dem hører man også når noget minder om.

jeg har dog ikke nogen teori med hensyn til synes forstyrrelserne, men jeg kender det så udemærket [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg har det på samme måde, jeg er sikker på at det er pga. feden. - bare nyd det, på en måde er det da ret fedt.

[ 27 Marts 2003: Besked ændret af: Stonez ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg hører den også når der ikke er den mindste lyd [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
Jeg er feks. lige begyndt at spille D2LOD igen og ret hurtigt vender jeg mig på gaden efter de mindste lyde der virker som et monster der tager en ring/rustning/bue/sværd/whatever....<HR></BLOCKQUOTE>

*lol* paranoia...? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
øjenforstyrelserne> hold en pause, det bedste ved at stoppe er at begynde igen.

mobilen> de danske mobilselskaber sporer din position konstant, imod den danske lovgivning....hvordan tror du ellers politiet kan finde ud af hvor en morder har været på trods af at mordet skete inden at morderen var i politiets søgelys og de havde en kendelse???...nogen der sagde echelon?
I firserne var deres database på TB og ikke GB...hvad mon den er på idag?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]