Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
*LOL* det er efterhånden sket nogle gange at folk har opgivet at tyde troldens poster (endnu engang i rylles seneste post). Men jeg synes nu altså det har en vis charme, og det kan sq være en af dagens opløftende øjeblikke at skulle hakke sig igennem det han skriver.

Et klap på skulderen til Trold herfra for at have energi til at blive ved med at poste selvom folk brokker sig over hvordan han staver.

-------------------------------------

Se SÅDAN en tone ser jeg også gerne fra jer andre fremover - i hvilken som helst sammenhæng.

Nu har jeg besluttet mig for at jeg ihvertfald vil gøre hvad der står i min magt for at gøre psychedelia til et mere hyggeligt sted at tilbringe tid.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

lol der.det vist jeg ikke .man vil da prøve og gøre det beder

men skal måske sige at jeg har gåde i hjælpeklasse hele mit skole live.og kunne næsten ikke skive og læse da jeg gik ud

.men det er blive meget beder efter jeg er komme på internette.og fandt psychedelia.
men jeg håbe da folk vil hjælpe mig.og ratte mig når jeg skive nåde forkert.det er den enste måde jeg lære det på...

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men mange gang når jeg skive når der ikke er til at læse .er det fordi jeg er lam som ind i hælve [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]D

[ 09 April 2003: Besked ændret af: trold ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmm.. jeg har ellers troet at det var Trold's tastatur som ikke var som mange andres tastaturer

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
der er da absolut ikke noget i vejen med at have svært ved at skrive...

og jeg føler da heller ikk at der er nogen der har angrebet trold for det. men hvis trold føler sig forurettet må han da endelig sige til for jeg tror ikk der er nogen herinde der er onde med vilje...

vi har alle vores forskellige ting vi skal arbejde med(der fx en der skal arbejde lidt med hans temperament [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

Dedikeret medlem

Jeg tror nu heller ik trold er forulempet... Jeg synes nu ik det er besværligt og læse, jo selvfølgelig kommer der en smutter nogle gange [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men trold bare hold fast så kommer det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

jeg sys det er nuttet med stavefejl... der er sgu da ingen der er perfekte... (kun mig) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ej joker bare

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tina:
jeg sys det er nuttet med stavefejl... der er sgu da ingen der er perfekte... (kun mig) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ej joker bare
<HR></BLOCKQUOTE>

Okay, så i virkeligheden synes du ikke at det er nuttet med stavefejl? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Det er ikke ligemeget med stavefejl...

Stavefejl udtrykker en afvigelse, eftersom afvigelser forårsager mangfoldighed, personlighed og alternativer, så er stavefejl eller en usædvanlig skrivestil - et must for mig! det er med til at udtrykke en del af ens personlighed

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] jeg tror lige i skal læse speedy besked igemmen igen .så i forstår den ordenlig.....

Medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
Okay, så i virkeligheden synes du ikke at det er nuttet med stavefejl? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

jo!! det var det med at jeg selv var perfekt!! det er der ikke nogen der er..

Medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tina:
jo!! det var det med at jeg ikke selv var perfekt!! det er der ikke nogen der er..<HR></BLOCKQUOTE>

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
Et klap på skulderen til Trold herfra for at have energi til at blive ved med at poste selvom folk brokker sig over hvordan han staver. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

og et klap mere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg synes det er hyggeligt at læse dine poster, trold, [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Generelt synes jeg ikke det er svært at forstå meningen, men det sker da, hehe.
men som anima også si'r, så skaber det jo bare personlighed [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

takke men det hjælper også vis i vil ratte mig.men de rigtig......

Junior medlem

Geografisk sted: Lyngby
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
takke men det hjælper også vis i vil ratte mig.men de rigtig......

Så vil jeg da tage din opfordring op. Du skal skrive HVIS istedet for vis, RETTE istedet for ratte, stort bogstav efter punktum, DET ER istedet for de og T på rigtig.

tak du bare alle kunne hjælpe sådan.........

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]