Hvad synes du om hash?
Det er skønt, men også en bitch.Alkohol eller hash?
Begge!
Hvilke måder har du prøvet at ryge det på?
Joint, spandfed og bong.Hvilken var bedst?
Joint...Føler du dig afhængig af hash? (Savner det når du ikke har røget i et stykke tid, eller ting der forandre din hverdag når du ikke ryger)
Jep, men jeg kan godt undvære det, hvis jeg tager mig sammen.Fortryder du at være startet?
Fra tid til anden, ja.Hvor tit ryger du?
2-3 gange om ugen, som udgangspunkt. Nogle uger/måneder er det hver dag.Hvordan vil du beskrive rusen du får af hash?
Afslappende og befriende.Har du haft en dårlig oplevelse med hash? Hvis ja, beskriv den.
Første gang jeg blev skæv kastede jeg op, og fik noia på.Hvad er din mening om at hash er ulovligt? Skal det forblive ulovligt eller legaliseres?
Hmm, den er svær. Helt unge mennesker, under 18 år, burde egentligt nok ikke ryge hash, men voksne mennesker kan sagtens.Synes du at det er nemt at få fat i hash?
Jep. Hvis ikke man selv kender en der har, så kender man nogen der kender en. Der evt. kender en der kender nogen.
Er der mange i din omgangskreds der ryger? Og hvis ja, var det dem der lærte dig at ryge hash?
Ja, både og. Jeg har en omgangskreds der ikke ryger, og en der gør, og så nogle der er midt imellem. Men ja, jeg "lærte" det af en ven, og jeg har selv "lært" andre venner det - det er jo som regel sådan det breder sig