hvad jeg har mistet... repsekt fra mange mennesker! mange blev sure og skuffet da jeg begyndte for godt 2,5 år siden! jeg sårede mange mennesker!
uddannelse så har jeg ikke svært ved at følge med, men jeg er meget træt i timerne, og kan ikke indlære på samme måde overhoved! jeg har altid været god i skolen, men det er jeg ikke mere på samme måde, kun hvis vi skal repetere noget! jeg kan ikke lære nye ting, jeg fatter det simpelhen ikke!
jeg passer altid mit job, så godt som jeg kan! nogle gange kom jeg på arbejde når jeg ikke havde sovet (det kan jeg se idag at det ikke var smart)
angående venner, så ved jeg at jeg har mistet mange, nu hvor jeg ikke tager stoffer hver weekende så er det ikke slemt, men mange af dem jeg engang brugte meget tid sammen med, mener at jeg er blevet anderledes, jeg er egoistisk og en bitch!
angående penge, så har det nu aldrig været det store problem angående stoffer! jeg har nu ikke økonomisk problemer fordi jeg bruger for mange penge!
men efter at have gjort det i de år gider jeg ikke gøre det hver weekend! for så er der ikke noget special ved det mere!
jeg vil dog ikke sige jeg har fortrudt noget ved det, for jeg tror jeg er den grænseskridene type, så hvis jeg ikke begyndte som 15-årig så ville jeg nok gøre det som 17-årig!
men alle mine positive og sjove oplevelser ville jeg ikke have været foruden! overhoved... jeg er glad for at kunne tale med i den store debat omkring stoffer! jeg ville være ked af at stå som 40-årig og fortryde nogle tinge man ikke gjorde da man var ung! Og det er jeg helt overbevist om at jeg ikke gør
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Tina [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
[ 29 April 2003: Besked ændret af: Tina ]
|