Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin

Hey... så er jeg lige kommet hjem fra matrix marathon i imperial. Ville lige fatte et par sætninger ned inden mine benzoer overtager styringen frem for den tidligere 4-mar tændthed [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det var SÅ fedt at se etteren igen. Jeg var helt oppe at ringe, men samtigtig lidt sørgmodig da jeg vidste at den næste på ingen måde kunne nå op på den. To'eren kom på umiddelbart efter. Kampscenerne var naturligvis overdådige og der kom da ikke så lidt meget dyb lommefilosofi på bordet omkring eksistentielle spørgsmål. Alt i alt en film man SKAL se, men der er et kæmpe minus ved den:

Den første var genial på sin simple måde. Der var et simpelt budskab, som var så gennemført sejt. Det fede i den film var (ud over den fede grafik) at kæben bare lå på jorden. Alt røg lige ind på lystavlen og det var mildt sagt en monster kanon koncept. Efterfølgeren kunne naturligvis ikke give samme impact. Den forsøgte ihærdigt at flette nye vilde ideer på, men det virkede lidt for forsøgt og kompliceret. Der var helt sikkert gode elementer imellem, men den har på ingen måde samme jaw-drop effect som den første.

Menmen, det er jo fortsat, så det KAN være de har et eller andet genialt i lommen, der lige vender handlingen 180 grader og gør den monster vild igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det må vi se til efteråret når den nye kommer!

Så se den for søren, men forvent ikke for meget [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

MVH
Ken Ishii

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg glæder mig også som et lille barn til at se den, selvfølgelig er 2'ere næsten aldrig bedre ... men jeg har på fornemmelsen at den er FED [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
3'ere plejer sgu altid at overgå 2'ere, så lad os da håbe på det...

In our memories
Brugeravatar

Den var godt nok lidt skuffende - specielt den første halve time, men alligevel var det hårdtpumpet action, og der var mange fede kampscener.

Tidligere holdmedlem

er så fedt the matrix handler om narko......the matrix var oprindeligt en natklub hvor folk væltede rundt på stoffer...tænk på det når neo fortæller om the matrix......

"all the time its called mescaline"

en lille hint [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

og

do you really wanna know how deep the rabbit hole goes?

et hint mere-jefferson airplane [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
jeg skal ind og se den iaften og håber da den er fed, men som alle i andre også har sagt så er 2'eren næsten aldrig så fed som 1'eren og hvis der er flere i serien så er det næsten altid 2'eren der er et flop. Nok derfor der kun blev lavet en 1'er og en 3'er af jydekompagniet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
godt lavet, dårlig film.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Den første del af filmen er lidt kedlig, men dog stadig imponerende pga grafik. Resten af filmen er som et'eren utroligt uforudsigelig og med store filosofiske tanker der kommer så hurtigt at det ligesom med grafikken virker "blæsende" overvældende.

Vild film! Skal ejes ligesom et'eren.

In our memories
Brugeravatar

Jeg må indrømme, at det dårligste ved filmen var grafikken i nogle af de 100% computeranimerede scener, fx den, hvor Trinity og Smith svæver langs et højhus, mens de skyder på hinanden. Det var da virkelig dårligt lavet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> do you really wanna know how deep the rabbit hole goes?

et hint mere-jefferson airplane

<HR></BLOCKQUOTE>

Thujoin; har du tænkt på det måske mere er Alice i eventyrland der bliver hentydet til [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Satori

Insane psychedelia user!

Hey, lige et råd som jeg hørte fra en af mine venner. I skal lige huske at få rulleteksterne med, efter dem kommer der en trailer for 3'eren [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Jeg skal ind og se den i næste uge! Har de 6 suverænt bedste billetter i Imperial! Glæder mig helt vildt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]