Hey... så er jeg lige kommet hjem fra matrix marathon i imperial. Ville lige fatte et par sætninger ned inden mine benzoer overtager styringen frem for den tidligere 4-mar tændthed [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Det var SÅ fedt at se etteren igen. Jeg var helt oppe at ringe, men samtigtig lidt sørgmodig da jeg vidste at den næste på ingen måde kunne nå op på den. To'eren kom på umiddelbart efter. Kampscenerne var naturligvis overdådige og der kom da ikke så lidt meget dyb lommefilosofi på bordet omkring eksistentielle spørgsmål. Alt i alt en film man SKAL se, men der er et kæmpe minus ved den:
Den første var genial på sin simple måde. Der var et simpelt budskab, som var så gennemført sejt. Det fede i den film var (ud over den fede grafik) at kæben bare lå på jorden. Alt røg lige ind på lystavlen og det var mildt sagt en monster kanon koncept. Efterfølgeren kunne naturligvis ikke give samme impact. Den forsøgte ihærdigt at flette nye vilde ideer på, men det virkede lidt for forsøgt og kompliceret. Der var helt sikkert gode elementer imellem, men den har på ingen måde samme jaw-drop effect som den første.
Menmen, det er jo fortsat, så det KAN være de har et eller andet genialt i lommen, der lige vender handlingen 180 grader og gør den monster vild igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det må vi se til efteråret når den nye kommer!
Så se den for søren, men forvent ikke for meget [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
MVH Ken Ishii
|