Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Det her spørgsmål er sådan set bare af ren nysgerrighed....

Når jeg går i byen og tager måske et par baner i løbet af aftenen så taber jeg mig omkring 2-3 kilo... Det plejer dog ikke at være noget problem for jeg tager det på i løbet af ugen igen..

er ca 180 høj og vejer som regel omkring 59-60 kg... såe er lidt tynd..

grunden til at jeg blev nysgerrig var bare at jeg i den her weekend har tabt mig ned til 55½ kg.. Det faldt mig ind fordi at jeg danser ikke selvom jeg er på både amf og kex.. Så jeg tænkte at hvis jeg så er begynder at danse helt vildt må jeg jo tabe mig endnu mere?

her på det sidste er jeg nemlig blevet lidt mere "frigjort" og føler mig ikke så dum når jeg prøver på at danse.. Det gjorde jeg meget førhen, også selvom jeg var blæst...

nå men det egentlige spørgsmål.. har i problemer med vagttab efter weekenden, eller hvad?

Tidligere holdmedlem

jada......det har alle......især amf er slemt.......droppede det fordi jeg blev for tynd.......har gainet 11 kg efter jeg droppede det shiiiiiiiiat

Junior medlem

jæsh det var også det jeg lagde mærke til.. det er amf jeg taber et par kilo på om natten... og jeg danser ikke engang.. så jeg tænkte bare "fuck jeg må egentlig tabe mig meget hvis jeg gir mig til at danse så meget som jeg har lyst og energi til lige nu!"

11 kg? det er sku en del...

Tidligere holdmedlem

jeg tog det hver dag......og var meeeget tynd

har været næsten clean i et år(der er da røget sammenlagt 1g ned eller noget)

Medlem
Brugeravatar

da jeg begyndte tabte jeg mig 10-13 Kg. men efter at jeg ikke gør det hver weekend mere, så har jeg (desværre) taget 5 kg på igen...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Yes, det er et genialt, men meget (!) usundt slankemiddel! Det nedbryder jo både muskler og alt muligt.

Jeg taber tit et par kg efter en amftur - tabte engang 5 kg på en weekend, men tager det hurtigt på igen.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hehe... Kokain er også effektivt - aka Whitney Houston-kuren! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det sker ofte at jeg taber 2-3 kg. efter en weekend, men jeg tager det som regelt på igen allerede inden for et døgn.

Det handler jo bare om at spise ordentligt.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Ja helt sikkert Whitney Houston ligner et lig tabte engang 12½ kilo på en weekend hvor vi tog cola fra morgen til aften og om natten åd vi kix spiste intet sov heller ikke ret meget max ½ time pr dag men da Mandagen kom cave crashede jeg sov 18 timer og vågnede op ved siden af Christina Flodhæst NEDTUR tog dog alle 12½kilo på i løbet af 14 dages tid lidt nederen da jeg altid brokker mig over min vægt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hold op WH er blevet fræk igen, så hun er ikke et yndet offer mere over for tyndheden, og dens små pernittengryn-ofre!!

æd nogle kulhydrater!!!

Long Live Dolly

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MogeY:
nå men det egentlige spørgsmål.. har i problemer med vagttab efter weekenden, eller hvad?<HR></BLOCKQUOTE>

Ja.

Sørg for at spise bananer eller anden frugt når du render rundt og skaber dig på stoffer ( [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]), og prøv at drikke mælk og spise lidt flere kulhydrater næste dag.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, det er simpelthen den værste bivirkning ved amf. Bare jeg har været vågen én nat, siger folk til mig, at jeg virker så tynd. Og det bliver jeg, selvom jeg klemmer lige så meget mad ned, som jeg plejer at spise. Jeg har prøvet at tabe mig ca. 7 kg på en weekend, og jeg hader det virkelig, da jeg i forvejen er rimelig tynd. Jeg har vejet 75 kg, og jeg har været nede på 58. Det er altså kedeligt. Det tager en uges tid for mig at genoprette min normalvægt. Og så hader jeg også dét, det gør ved huden.

Junior medlem

der er ikke så stor forskel på hvor meget i taber jer når i danser og når i ikke gør! kroppen kører i et tempo der ligger langt over det normale alligevel.!

Jeg har prøvet at tabe 6 kg på en weekend på amf, men min krop er heller ikke så modtagelig overfor det!

men hvis i har problemer med vægten, så prøv at køre et trip på E uden at have drukket de helt store mængder alkohol, især øl! det er sku der jeg har haft de bedste oplevelser, og det har været helt uden alkohol!

og så husk vandkanderne til forfest, så skulle i gerne kunne holde jeres vægttab på under et kg på en aften!

*** Clever man never piss against the wind ***

Junior medlem

Geografisk sted: The underground of me.....
svedig slanke-kur, man skulle måske prøve det!

NOT!! haha never

Junior medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg har vejet 75 kg, og jeg har været nede på 58.
-----------------------------------------

Og så hader jeg også dét, det gør ved huden.[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Hvor høj er du da ?

hvad gør amf ved huden ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg er 165, vejer 50 kg [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Forleden var jeg helt nede på 46 kg dagen efter sådan en tur.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]