Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Jeg skal en måned afsted til forskellige lande i sydeuropa og jeg synes det ville være sjovt at peppe strandture og byture op med lidt naaarko [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hvordan er jeres erfarninger med at skaffe narko i udlandet? Aller helst tog jeg det med hjemmefra, men orker at ikke være hamrende nervøs hverken man skal forbi noget told-værk.

mvh.

/daffy

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Det er ikke noget problem. Hvilke lande og hvilken narko?

Insane psychedelia user!

Mest Grækenland, men også Spanien og Portugal.

Primært fest og ballede stoffer - tjald, ecstasy o.lig.

daffy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Hash kan du altid finde på caféer rundt omkring. Kig dig godt for, og gå efter dem der ser suspekte ud. Det plejer at virke.

E kan du købe til raves alle steder.

God jagt.

Insane psychedelia user!

Det er vel nogle af de populæreste steder at rejse hen for unge at feste, så jeg tror næppe at det er noget problem.

Hvis det nu var Polen, så var det nok en lidt anden sag, og jeg ville sgu ikke rode mig ind i narkokøb med nogen dernede [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Btw. var der ikke et eller andet med amfetamin og spanske apoteker eller husker jeg forkert ? [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Polen er jo dér stofferne kommer fra Jensus. Det er som Europas Columbia [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
dankdawg> Hehe, jeg har også hørt det blive kaldt Europas Mexico osv. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] der bliver sikkert produceret ligeså meget speed der som der bliver produceret koka i columbia...

Daffy> Tjald er som regel meget let at få fat på, hvis der er tyskere/hollændere med på turen har de næsten altid ryger med efter min erfaring [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ellers så hook op med nogen lokale på din egen alder og få dem til at skaffe til dig.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haha...

Polen er generelt usselt...
Så vidt jeg ved, så bliver ca. 80% af kex produceret i holland, men jeg kunne forestille mig at alle de seriøst usle amfetamin-derivater kommer fra polen...

F.eks. de grønne VW'er... de KAN kun være produceret om natten i en polsk autoforhandler, med lowgrade kemikalier og rigtig ghetto-udstyr... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:

F.eks. de grønne VW'er... de KAN kun være produceret om natten i en polsk autoforhandler, med lowgrade kemikalier og rigtig ghetto-udstyr... :D
<HR></BLOCKQUOTE>

Præcis...:) God griner dér...:)

- Rylle

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Polen er jo dér stofferne kommer fra Jensus. Det er som Europas Columbia [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det har jeg heller ikke sagt, jeg har bare sagt at jeg ikke ville rode mig ud i nogle deals i Polen, netop fordi det er kriminalitetens mekka [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Haha...

Så vidt jeg ved, så bliver ca. 80% af kex produceret i holland, men jeg kunne forestille mig at alle de seriøst usle amfetamin-derivater kommer fra polen...

F.eks. de grønne VW'er... de KAN kun være produceret om natten i en polsk autoforhandler, med lowgrade kemikalier og rigtig ghetto-udstyr... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Word, jeg kan lige så tydeligt forestille mig det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hehe.. minder mig om da jeg var i polen sidste år.

det var ufatteligt tydeligt hvem speedmisbrugerne var.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
[QUOTE]Originalt postet af Dextrose:

Præcis! Det er sgu for klamt at tænke på at meget designer halløj, desværre nok kommer derfra.! Og at kalde det for Europas Columbia ville det lidt være en fornærmelse overfor Columbia! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
da jeg var i Prag var der en der vile sælge mig spejdersnus som speed....

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
JEg vil vædde med at du købte noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
ja og var så

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] hold da kæft mand...

Junior medlem

Geografisk sted: virum
da jeg var i spanien købte jeg af en gade sælger der kommer over og sælger ure og alt det der stjålne lort havde også hørt det fra en ven at nogen af dem solgte.

Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
hvad købte du af ham gadesælgeren?
havde han kun hash eller fik du indtryk af at han kunne skaffe alt?

er interreseret fordi jeg står og skal til spanien [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

spanien og portugal, skal i sørge for at møde nogen på jeres alder der er forholdsvis til at stole på.
gadesælgerne er så proff, men de sælger kun junk.
men det er meget overbevisende, husker stadigvæk en gade sælger i lisabon der endte med at sælge mig 5g for 1 euro, hvorefter der jeg nåede hjem og brækkede det op og varmede det fandt ud af at det selvfølgelig var fup, har venner der kender til lignende fænomener i spanien, og ved at af personlig erfaring at de prøver på det samme på maderia., så find nogle unge flinke mennesker.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]