Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
hejsa allesammen jeg vil godt afvare jeg om og mediciner jeg selv...

som mange nok ved har jeg ryge hash i mange år efterhånde.og har utalig gange prøve på og holde op men aldri lykkes for mig.og har aldri kunne få nåde hjælpe til abstinster.og de er grove efter 5 år med bong og fler g om dagen.
så for 3 månde siden da jeg fandt (bdo) også tænket jeg juhuu enlig kan jeg komme ud af mit misbrug.fordi når jeg var på det. hade jeg overhoved ikke lyst til og ryge hash.så jeg fik det hjem og state.
det gik også godt i staten .men efter en månde´s tid kunne jeg lige så stille mærke det ind to hashen plas .og det blive til hverdag.og mere og mere.jeg viste godt selv det ikke var godt men det var svært og holde op.for jeg var 100% indstille på og holde op med og ryge.men jeg dompe i et par gange de næste 2 månde. men enlig lykkes det.efter nogen gange .

så lige pluslig kunne jeg godt mærke den var galt.det var ikke hashen .der var problem mere.også ville jeg holde.den første weekende efter ca 2 månde.
men den weekende var så utrolig ubehalig at jeg trode virkelig jeg skulle dø .føgles som om min mave blive æd op inde i .det er næsten ikke til og beskive .men jeg kan bare sige jeg vil hele haft prøve de mest ubehalig jeg har prøve hele mit live ind det!
nå men jeg ryge i med bægge ben igen.med bdo fordi der skede nogen ting jeg ikke kunne overskue.
men jeg blive ved med og få det mere og mere dårlig for hverdag.

så i fradag .gave jeg min mor det sidste bdo som jeg skulle give til nogen andre.og smed mit ejen ud.på nær lidt.men så skulle de gamle holde nåde komsammen med venner her uden.og jeg buret mig inde på mit værlse fordi jeg ikke kunne se de mensker i øjene fordi jeg hade det så underlig .
og jeg ligne et elle ande mærkelig.så om aften nakke jeg den ene flaske fra min mor som hun hade gæmt.som jeg skulle have haft nåde ud af.det skulle jeg aldri have gjordt.
der fik jeg det virkelig dårlig sove næsten ikke den nat(og hade næsten ikke sove de sidste 3 månde pt alt det jeg gjorde ved mig selv)
i søndags kan jeg enlig ikke rigtig huske.ande ind jeg snakke med min mor og far om hvad jeg/vi skulle gøre men så om aften blive jeg virkelig dårlig .jeg troed jeg var døden nær.så blive jeg sat ud i bilen og vi kørte først til vagtlægen .de ville ikke have mig og sage jeg skulle ud på
psykeatrisk afdeling for opservation.der kørte min mor så ud med 180 i timen .det hele virke hele som nåde ud af et ubehalig trip.vi kom så der ud
og jeg blive indlagt søndag den 13.om aften kl12.30 ca

den første aften snakke jeg med nogen som to som to i mod mig .om hvad jeg hade lave og hvorfor.fik et værlse .og sage farvel til min mor og far
så fik jeg en sovepille.de sage det var den stærkest de hade men jeg falde ikke søven.og jeg fik 2 mere.men kunne overhoved ikke sove fordi jeg hade det så ubehalig
så den ande dag.den er lidt uklare.men jeg snakke med nogen læger.og fik benzo for og få pulsen ned .og i det hele tage slappe af.men de viste ikke hvad de skulle gøre i nu på det tidpunk.
de var selv bekømmer over mig fordi de ikke viste hvad de skulle gøre. selvom jeg hade fortalt dem hvad det var jeg hade indtage.men jeg hade jo så også fortalt dem det var nåde jeg hade funde på nettet
men de ande ikke hvad de skulle stille op med mig for det var første gang de hade haft en som mig.
men jeg blive ved og få benzo for og få min puls ned .og de to pulsen en gang i timen hele tiden imens jeg var der ude.den var alt for høj i staten.men så heldivis fandt de nåde på indternette om det fra et hospital i boston.også fik jeg Fenemal 'DAK' og "sad" for abstinster og fler benzo for pulsen.
de først 2 natte sove jeg overhoved ikke fordi jeg hade det så ubehalig. selvom jeg var blive pumpe med altmuligt
men de virke ikke rigtig så fortalte jeg ene af pigen af jeg var rimlig vand til og spise pille .så så hun bare på som om jeg var falde ned fra mars .så fik jeg det i sprøjte så begynde jeg og få det beder.og jeg tror jeg fik 2-3 sprøjte af 20ml i løbet af dagen.om tirsdag
så om aften begynde jeg og få det beder.men varme var også dræber oven i at jeg hade det varm inde i.så den sidste aften var jeg så udkørt fordi jeg ikke hade sove.at jeg gik ned og sport om de ikke kunne vente med og tjekke til mig .
men en af pigen gik med mig ned til mit værlse.og først slukke hun for tv .også sage hun at jeg bare skulle sette nåde foran døren så de kunne se ind.det gjorde jeg så 5min efter sove.og næste dag var jeg rimlig frisk.
onsdag .kom der en sygeplajer.og skulle snakke med mig om hvaddan jeg,jeg følde det ligesom og være ned ved politi.men det var jo bare for og finde ind til om jeg hade det godt.også bageefter skulle jeg snakke med en rigtig læge
om hvad min plan var nu.og ham fortalte mig at jeg var rimlig heldig.at jeg lige så godt kunne være død nu.men jeg nok kunne regne med og få mave skade.sener hen.men det var nu ikke nåde der kom bage på mig
nå men enlig fik jeg lov og tage hjem.nåde jeg var lykkelig.
men jeg må indrøme at jeg enlig ikke kan huske forskæl på på det hele .så vis det virke lidt forvirette så var det også det.det hele er så uvirkeligt i nu for mig.
i dag lørdag har jeg det ok er bare træt og lidt forvirette i nu.men glad for det hele er slut nu
håbe der er nogen der kan bruge det til og ikke gør de samme dumme ting som jeg har gjordt
live er ande ind stoffe de fylde kun et tom rum.men de kan ikke fylde dit live ud og klare din hverdag for dig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

mvh trold

kan være jeg ratte i det når det hele er komme lidt på afstand.men i er velkomme til og stille alle de ?
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Shit, det lyder som en hård tur! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Håber du får det bedre, og at du ikke får varige skader! Hvordan står det til med Canada, kærlighed, og det hele? Håber du er ok! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Karma! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

jow tak jeg har det ok nu er bare nåde træt.
og med canada ved jeg om 4 dag den 23 når jeg hae være ved scanne .og kærlighed har det med og dukke op de mest mærkelig steder .lige når man ikke regne med det .mere sige jeg ikke lige nu [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] .....

Pas på jer selv!

Godt at høre du er overn på igen Trold, nu er det bare at tage sig sammen til du kan komme til Canada.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
+karme x 100 til trold85 fra Nicolai!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
trold85 > Håber du restituerer hurtigt og lad nu være med at starte med at æde herre mange benzo'er som BDO erstatning [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Denne post må være en advarsel til alle der tænker på at bruge BDO som stof-erstatning eller medicinsk middel.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hej trold
vi har jo snakket lidt sammen over icq om det, og det lyder som en skummel tur du har været igennem der. Men som psyko siger så er det vigtigt at du ikke starter på noget nyt, men holder dig 100% fra drugs hvis du gerne vil være clean.

Jeg har lige et par spørgsmål til dig:

Hvor meget BDO tog du om dagen og i hvor lang tid?

Angående det med maveskade, sagde lægerne noget mere om det?

Men ellers held og lykke med det, og jeg håber at du holder dig fra det lort frem over. Som du selv siger så kan den slags stoffer ødelægge ens liv ret hurtigt hvis man ikke passer meget på.
Mvh. Christian

Dedikeret medlem

Well, jeg postede engang et link jeg læste på IRC omkring faren ved kontinuert brug af BDO - det er altså ikke så ufarligt alligevel!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja har også læst det link, men der stod ingenting om maveskader... er lidt nervøs da jeg selv bruger BDO engang i mellem.

min dose lå fra 10-35ml om dagen over ca 2-3 månde hverdag stort set,

og jeg fik den artikle med hjem de hade funde .jeg skal se om jeg kan scanne den ind elle finde den .

og ja jeg ved godt jeg skal passe på med og begynde på nåde nyt .gøre også mit beste.men det er ligesom der mangle nåde efter 8år med stoffe .men det komme forhåbenlig

men i skal have tak for jeres opbakning mvh trold

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BDO og GBL er jo opløsningsmidler... og jeg kender mange der får kvalme eller kaster op af det.

Det kan ikke være den store overraskelse, at det ikke er så skidesundt for maven! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men jeg håber da du er ved at være på toppen igen, trold - vi skrives ved! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Trold din røver......
Puha jeg syntes jeg kan genkende noget af det du har været igennem.Jeg er glad for at høre du har det bedre. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

En masse god karma til dig. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Som vi også har chattet om, satme godt at du er ovenpå igen, efter den tur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

pas på dig selv

/karma

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Når man stopper med hash, får man pludselig energi, men kan ikke administrere den - man bliver så urolig og ukoncentreret. Her hjælper det at bruge energien, ved slet og ret at være fysisk aktiv, gå eller cykle en masse kilometer i tide og utide, løfte, tage armbøjninger, anstrenge sig, indtil man 'segner' i naturlig træthed.

Nu holder jeg selv igen pause fra hash, Day 14 without, og oplever klart, at min intelligens er steget; endvidere oplever jeg det kendte fænomen, at når jeg har gået en lang tur, - jeg flytter, bærer ting til et andet sted i byen - kan jeg bedre koncentrere mig.

Effekten kommer tit påfaldende dagen efter den fysiske anstrengelse, når jeg også har hvilet mig.

Tænkning som 'udmattelses-strategi': For tiden tænker jeg over så mange og komplekse logiske problemer på én gang, at dét giver psykisk træthed som supplement til fysisk, således, at jeg trods alt kan sove.

Anbefales iøvrigt: De harmløse naturmediciner Calmigen/Modigen, perikum-præparat, fås i håndkøb, er som en 'blød lykkepille' - tror, den øger serotonin-frigørelsen.

Et par af dem om dagen, masser af motion, fokus på praktiske opgaver, måske tilsat bevidst hjernegymnastik angående opgaver af relativ neutral betydning for éns liv - f.eks. matematik, naturvidenskab - programmering, efterretning, systematisering, kategorisering, perspektivering, tegne design af ting, man kan fremstille, you name it, alt muligt praktisk og neutralt.

Det er al den VILJE, som hashen forvirrer, der bliver frigjort i forvirret form - ret den ind på noget, hvor man er NØDT til at fokusere og tænke logisk og praktisk for at opnå bestemte, veldefinerede resultater.

Insane psychedelia user!

Du får hvad du fortjener trold.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Ja har også læst det link, men der stod ingenting om maveskader... er lidt nervøs da jeg selv bruger BDO engang i mellem.<HR></BLOCKQUOTE>

Der stod jo netop at BDO var et kraftigt opløsningsmiddel, og altså ikke var specielt sundt for maven!

~Jensus~ jeg skal flink ved dig når du en dag er død nær....

Insane psychedelia user!

Det er dit eget valg at være så dum...

prøve og læse posten igemmen igen .jeg hade gåde i mange år og slåse med og få hjælp til og holde med hash .da jeg så enlig fandt nåde der kunne klare det blive jeg uheldvis afhæning af det ......

Insane psychedelia user!

Afhængighed er ikke noget som kommer ved et uheld, det er noget som kommer ved et overforbrug.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]