Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 08:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2011 21:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Jeg fik en e-cigaret med hjem forleden dag , og selvom der ikke er nikotin i den (ENDNU!), virker den allerede meget tiltalende.
Da den er købt i Danmark, er der ikke nikotin med fra starten, da dette er klassificeret som et lægemiddel, så for at få den optimale virkning ud af det, skal man bestille hylstre eller refill væske for at få nikotin.

Jeg gav omkring 300,- for den, og har regnet ud at man for omkring 200,- kan få 2 x 10 ml refillvæske fra England, leveret direkte til døren.
10ml refillvæske svarer til 25 genopfyldning af hylstre. Et hylster svare nogenlunde til 10 cigaretter.
Altså får du 50 hylstre og dermed 500 cigaretter for 500,-.
Det er sku billigt, og hurtigt tjent hjem!

Du kan sagtens fortsætte med et ryge almindelige cigaretter ved siden af, men jeg er overbevist om at du relativt hurtigt bliver gladere for e-cig. Du kan få over 40 forskellige smagsvarianter, så man kan hurtigt få noget der smager super godt, og stadig giver den nikotin man skal have.

Den røg e-ciggen udvikler virker overraskende godt. Man kan mærke røgen som er rimelig fyldig, men det kommer selvfølgelig aldrig i nærheden at den dejlige kradsen i halsen og lunger som et ordentlig hiv af den analoge giver.

Det er rimelig gangsta' at kunne ryge i bussen eller lignende. Folk kigger en del. Fuck the system! 8)

Edit: Refill væskerne kan fåes i 4 forskellige doser, hvor den mindste er uden nikotin, den næste svarer til at ryge light cigaretter, næste normale osv. På den måde kan man nemt trappe ned, uden at mærke den store forskel.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 21:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Hvad er den sunhedsmæssige forskel fra at ryge alm. cigaretter og e-cig? Jeg kunne forestille mig at man kom til at ryge meget mere med en e-cig fordi, lige netop som du siger, at man kan ryge alle steder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 21:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2011 19:01
Indlæg: 25
Alle de giftstoffer man trækker ned i lungerne fra en almindelig cigarrette, som tjære, acetone, methanol osv., ungår man vel ved at bruge e-cig'en :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 21:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Ved e-cigaretten fordamper man blot nikotinen og undgår derfor mange giftige dampe og røg. Cigaretter indeholder jo alt muligt shit, som du skåner dine lunger for.
Jeg har ikke brugt den nok endnu, men ved at folk hurtigt får en langt bedre respiration efter de er skiftet over, fordi lungerne ikke bliver belastet på samme måde.

Hvis man er lidt hustler, kan e-cigaretten modificeres så den fungerer som en cannabis vaporizer.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 21:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2011 16:59
Indlæg: 82
Geografisk sted: Aalborg
Har haft 3 forskellige e-cigaretter. En billig version fra Hong Kong, en billig version fra Danmark og en af de dyre "rigtige" e-cigaretter fra Danmark.
Alle sammen virkede uden problemer, men jeg jeg fik pisse ondt i halsen af dem (Men det gjorde jeg også af de der sugetabeletter), og efter et par uger synes jeg det begynder at kradse og smage grimt..

Men altså, de virker. Men man mangler bare røgen.. Altså at kunne mærke at man inhalere det på samme måde som ved en cigaret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 21:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2011 19:01
Indlæg: 25
Hvis man er lidt hustler, kan e-cigaretten modificeres så den fungerer som en cannabis vaporizer.


Håndholdt vaporizer på størrelse med en cigges.. Det lyder sgu som fed ged :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 21:40 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg brugte en E-cig til at stoppe min fest-rygning. Det fungerede virkelig godt, og når jeg havde den i lommen var jeg ikke fristet til almindelige smøger selv om jeg var i byen. Jeg brugte også en væske med højt nikotinindhold.
Vaporizer-delen er stået af nu, så jeg har ikke noget at ryge på længere. Jeg har egentlig heller ikke specielt meget lyst. Efter et stykke tid på E-cigs begynder almindelige smøger bare at virke frastødende og beskidt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 21:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jul 2009 00:59
Indlæg: 149
Den skal bare fyldes op med Nol, så er den sgu godkendt..

_________________
http://prinsgemalen.tumblr.com/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 22:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 sep 2005 12:07
Indlæg: 270
Den skal bare fyldes op med Nol, så er den sgu godkendt..


E-Cigarettes: A How-To With Canna 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 23:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Den skal bare fyldes op med Nol, så er den sgu godkendt..


E-Cigarettes: A How-To With Canna 8)


Yeah, det er sku fedt at den også kan bruge til det. Men sådan som jeg har forstået det, frarådes det at skifte mellem nol og nikotin, på grund af en svære vedligeholdelse. Er der nogne der har nogen erfaringer med det?

Til prisen, kunne man jo sagtens købe en ved siden af, og bruge den til nol :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 23:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Hvad er det for en type E-cigaret du har købt dig Khazim? En af dem hvor man selv putter væske/smag i? Har hørt noget om sådan en sort en der skulle have form som en "joint", der skulle være ret god men kan ikke finde den..
Hvis der er en der skulle kender et sted, hvor man kan købe e-cigaretter (billigt), må i gerne lige smide et link. :)

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2011 23:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Hvad er det for en type E-cigaret du har købt dig Khazim? En af dem hvor man selv putter væske/smag i? Har hørt noget om sådan en sort en der skulle have form som en "joint", der skulle være ret god men kan ikke finde den..
Hvis der er en der skulle kender et sted, hvor man kan købe e-cigaretter (billigt), må i gerne lige smide et link. :)


Jeg har en EC Smoke - EC-10 ES. Jeg kan ikke finde så meget om den på nettet, men den virker umiddelbart til at være i en god kvalitet. Den har en rimelig god vægt, så den ligger godt i hånden/sidder mellem fingrene, selvom jeg savner lidt mere afbalanceret vægt.
Den ligner fuldstændig en Kings cigaret og har samme størrelse, så den er rimelig anonym og meget nem at have med.

Der var 5 patroner med, som man så kan bruge der til. Jeg kan vælge at købe hylstre og/eller refillvæske. Hvis bare jeg gemmer de 5 hylstre jeg fik med, kan jeg nemmere og billigere komme i gang med at refille.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2012 14:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 aug 2012 13:57
Indlæg: 1
Jeg er også igang med mine E-cigaretter, det virker rigtig godt for mig. Jeg købte mine på [url]http://www.minmorrygermedrøven.dk[/url] Hvor jeg har været kunde de seneste 2 mdr.
- Det er nemlige rigtig dejligt at man kan ryge når man vil, dog har jeg ikke røget mere fordi jeg har haft mulighed for det, tværtimod begynder jeg at "glemme" lidt jeg har den. og dermed ryger jeg mindre. men det kan som sagt godt betale sig økonomisk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2012 17:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeppe3. Det sku tydeligt at spotte at det er en reklame du vil sælge til os =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2012 17:57 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har LIGE bestilt en Ego-C E-Cig. Og jeg glæder mig til at få den ind af døren. Cola og æble smag. mhmhmh

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2017 00:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2017 22:23
Indlæg: 5
Jeg har købt nogle flasker med THC Indica 1:5 og nogle flasker med hashtinture. Jeg har læst tråden her igennem. Jeg har en vaporesso, hvor jeg har købt en baby boost brænder på 0,25 ohm, som klarer 60—80 watt. Jeg valgte denne e-cig combo, da jeg havde læst det var vigtigt med en høj temperatur i brænderen. Jeg kan kun sætte den op til 600 fahrenheit og så vidt jeg kan læse, har man ved tidligere metoder til fordampning af THC brugt op til 800 grader....så det er vel ikke godt nok.

Anyway, jeg startede med at smide 1 ml PG50 i e—cigaren, og så 10 dråber tinture. Det gav ikke den store effekt, så lavede jeg det half and half (den kan tage 4 ml). Nu rev det noget mere i lungerne, og virkede kortvarigt.

Så jeg overvejer lidt at få alkoholen til at dampe fra, den smager ikke ikke godt. Og måske er den helle ikke så sund at dampe.

Jeg har så også prøvet at blande hasholien med PG50 i half and half, og jeg har ingen problemer med at få det til at blande sig helt. Men olien virker også godt sammenblandet og er ikke for tykflydende. Det har lidt mere effekt.

Men jeg synes ikke det slår så hårdt som en 1/2 joint.

Ryger I tinturen eller olien? Og damper I alkoholen fra som anbefalet i den sidste del af denne tråd?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2017 18:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Tråden er fra 2011....

men kan du ikke bare varme olien ud i ren PG også blande op med aroma og VG ?

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2017 19:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Khazim skrev:
Det er rimelig gangsta' at kunne ryge i bussen eller lignende. Folk kigger en del. Fuck the system! 8)


fucking good times

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2017 22:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Det var en lidt anden tid :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2017 03:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Haha for fanden da. Jeg læste tråden og så tænkte jeg det var mærkeligt. Tænkte "hvor har du været henne Khazim, har du først opdaget e-cigaretten?". Så fandt jeg ud af det var fra 2011. :lol:

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team