Hej psykedelia
Jeg har på det sidste taget ketamin jævnligt (ca 2-3 gange om ugen), jeg tager det udelukkende for at udforske sindet, plejer at tage ca 150 mg hvorefter jeg slukker lyset, ligger mig ned, lukker øjnene og fokuserer på min vejrtrækning.
Jeg løbetræner også jævnligt, og har lagt mærke til at hvis jeg tager ketamin i perioder hvor jeg har trænet meget, så forstærker det den psykedeliske oplevelse virkeligt meget.
Altså forskellen er at hvis jeg ikke rigtigt har fået trænet de sidste par dage, og så beslutter mig for at k-hole, så sker der ikke ret meget, jeg får følelsen af at blive vægtløs, svæver i et sort tomrum, men så sker der heller ikke så meget mere.
Hvor at når jeg har trænet meget, og så hopper i hullet, kommer jeg virkeligt ud og flyve, jeg får de vildeste og mest ubeskrivelige oplevelser her.
Jeg ville bare dele det med jer, og evt høre om der er andre der har samme erfaringer?
Mit gæt på at hvorfor motion skulle forstærke oplevelsen er nok motionens ''hjerne-stimulerende'' effekt - hvilket jo selfølgelig har noget at sige uanset hvad man tager, men jeg er overrasket over hvor meget det egenteligt har at sige i det her tilfælde

Hilsen euforiseret