Jeg så hendes billede på
http://c64upgra.de/c-one/ siden.
Jeg ved snart ik' med amiga-one. Hele den udvikling skuffer mig faktisk. Gang på gang har de snakket om at _nu_ kom der endelig en ny amiga, men hver gang bli'r det udskudt, og i mellemtiden er pc'en jo blevet bedre og bedre. Så jeg ka' ikke rigtigt se ideen i amiga-one længere. Ta' feks AGP porten, den er kun 1!! Så jeg tror ikke helt på den længere.
Det piner mig at sige, for jeg er selv amiga-tilhænger, men jeg bruger pc 99% af tiden og amiga 1% af tiden. Så jeg tror ikke jeg erstatter min gamle 2000B, hvis den en dag står af (det sku' da lige være med en gammel Amiga4000 så, hehe)
Jeg har winUAE til pc'en, og det virker faktisk ok. Min version er lidt ældre efterhånden, men DirOpus fungerer perfekt og _det_ er bare for overdrevet cool synes jeg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men jeg bruger alligevel kun den rigtige amiga til amiga ting.
Amiga'en er stadig en overlegen konstruktions-ide, synes jeg, men jeg tror ikke en ny amiga er vejen frem. Jeg tror man ska' se pc'en smelte over i en amiga-agtig konstruktion istedet. Eller også ska' den nye amiga som minimum ku' køre pc-software lige så effektivt som en pc, og det er nok ikke noget der sker foreløbig.
Men amiga'en har stadig meget mere charme end pc'en, sådan er det bare [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Og _rock-steady_ timing, hehe. INGEN pc ka' gøre amiga'en _den_ kunst efter.
Der er forresten noget hardcore på vej i art-forummet inden alt for længe [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Stay tuned.