Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har udfærdiget en ny rapport og den liggerher

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Øh..Psyko, hvorfor blander du GHB og opium? Det er da ikke det smarteste er det?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Øh..Psyko, hvorfor blander du GHB og opium? Det er da ikke det smarteste er det?<HR></BLOCKQUOTE>

Har man styr på doser og interaktionerne iforhold til de to kemikaliers indbyrdes aktivitet, så burde der ikke være grund til panik.

Jeg har selv før, blandet GHB med Ketoganer på et Ecstasy comedown, det kan kun varmt anbefales hvis man ryger en bønne ovenpå!
(bør KUN udføres af professionelle lam-fightere)

[ 25 2003: Besked ændret af: Anima ]

Psychedelia Gay Overlord

er dette HR?

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Originalt postet af dangdawg: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> er dette HR?
<HR></BLOCKQUOTE>

Godt spørgsmål!!!!!!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
er dette HR?<HR></BLOCKQUOTE>

Bah! Man skal bare sørge for at have noget speed liggende hvis man er bange for at få en OD [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Ja mand, det er skidesjovt Anima. Lad os give folk nogle rigtigt dårlige råd.

Behøver jeg at minde om Zonker's alt for tidlige død? Han var ikke ligefrem uerfaren, men ikke desto mindre så begik han en doseringsfejl der kostede en ham livet.

Bevares, du behøver da ikke at tage den slags alvorligt. Men du kan i det mindste holde dine skadelige kommentarer for dig selv, for du ved aldrig hvem der læser dette, og måske tager de dine "råd" alvorligt. Tænk dig nu lidt om for pokker.

In our memories
Brugeravatar

Ja mand, det er skidesjovt Anima. Lad os give folk nogle rigtigt dårlige råd.

Behøver jeg at minde om Zonker's alt for tidlige død? Han var ikke ligefrem uerfaren, men ikke desto mindre så begik han en doseringsfejl der kostede en ham livet.

Bevares, du behøver da ikke at tage den slags alvorligt. Men du kan i det mindste holde dine skadelige kommentarer for dig selv, for du ved aldrig hvem der læser dette, og måske tager de dine "råd" alvorligt. Tænk dig nu lidt om for pokker.
<HR></BLOCKQUOTE>

Du har ret!

Jeg vil lige gøre opmærksom på at hvis nogen har tænkt sig at blande ting som GHB og Opiater sammen, så vær MEGET sikker på du ved PRÆCIS hva det er du laver!
Det er KUN noget professionelle bør eksperimentere med!

Psychedelia Gay Overlord

Jeg kan så tilføje at det kan godt være at du TROR du ved hvad du laver, eller at du er "professionel" (hvad det så end skal dække over i denne betydning, da jeg ikke kender nogle "professionelle" stofbrugere).
Men det er ALTID muligt at tage fejl, og derfor vil jeg sige at SELVOM du tror at du er prof, så bland ikke disse ting, da der er en større risiko for at komme galt afsted.

nej har trippe dowsen med psyko .han ved hvad han laver .jeg fik bare alt for meget en dag hehehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

er dette HR?<HR></BLOCKQUOTE>

Hej dank, du har ret i at psykos rapport ikke har noget med HR at gøre, men den beskriver jo en oplevelse han har haft med opium og GHB sandfærdigt, og jeg synes at det er vigtigt at alle rapporter er taget med, også selv om de måske er lidt vovede eller direkte dumme. Psyko kommer jo også selv med en advarsel i bunden af rapporten:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
*NB: Indtagelse af opiater, downers eller alkohol sammen med GHB er yderst farlig. Derfor bør ingen person der ønsker at beskytte sig selv, forsøge kombinationen med opium og GHB.

Anima > du bør nok tænke dig lidt mere om inden du begynder at give folk "gode" råd...

[ 27 2003: Besked ændret af: Fenriz ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Øh..Psyko, hvorfor blander du GHB og opium? Det er da ikke det smarteste er det?<HR></BLOCKQUOTE>

- Det har du fuldstændig ret i, jeg var også meget i tvivl om jeg skulle skrive rapporten. Dog regner jeg med at opium er tilstrækkelig svært til at skaffe, så der ikke er nogen der får mulighed for at forsøge kombinationen. For mig er triprapporter - de velskrevne af dem altså - noget af det mest spændende overhovedet og derfor prøver jeg selv at bidrage med noget af og til. Al slags information kan jo være farligt i de forkerte hænder, jeg vil så bare håbe at folk tænker sig grundigt om, inden de kombinerer. Angående Zonker så vil jeg lige indskyde at han var meget glad for eyeballing, hvorimod jeg i det beskrevne eksperiment bruger en vægt med et interval på 20mg. samt et meget præcist målebæger. Ikke at det skal være nogen opfordring til at tage kombinationen, men det gør det måske en anelse mere forsvarligt.

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Behøver jeg at minde om Zonker's alt for tidlige død? Han var ikke ligefrem uerfaren, men ikke desto mindre så begik han en doseringsfejl der kostede en ham livet.<HR></BLOCKQUOTE>

Inden i kommer for godt igang med de rygter, så lad mig lige slå fast én gang for alle, at den kære mand ikke døde af en doseringsfejl, men af en hjerneblødning, formodentligt af et fald under selve rusen.

Min teori er, at han faldt pga. dårlig motorik og en brækket fod, og at den mængde opiater han havde indtaget, var så bedøvende, at han ikke bemærkede alvorligheden af det slag han havde fået. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Og lad os så få noget gravfred, hva'?

In our memories
Brugeravatar

Jeg kan så tilføje at det kan godt være at du TROR du ved hvad du laver, eller at du er "professionel" (hvad det så end skal dække over i denne betydning, da jeg ikke kender nogle "professionelle" stofbrugere).
Men det er ALTID muligt at tage fejl, og derfor vil jeg sige at SELVOM du tror at du er prof, så bland ikke disse ting, da der er en større risiko for at komme galt afsted.
<HR></BLOCKQUOTE>

Faktisk så har du ret, jeg har lavet nogen ret så latterlige komboer i tidens løb, men nu er jeg også relativt stoppet med alt det farlige, for tiden eksperimenterer jeg primært med naturlige-plante-entheogener og forskelige urter som danner en synergistisk effekt med hensyn til neurotransmitter regulering og stimulation.

Jeg er primært interesseret i en løsning på en permanent rus, ingen nedture, bare generelt forøget eufori og bevidsthedsmæssig forbedringer, jeg kan så afsløre at indtil videre går det da i den rigtige retning, selv om jeg nok burde skærer drastisk ned på mit hash-forbrug.

Psychedelia Gay Overlord

OK, jeg havde misforstået noget. Men det ændrer nu ikke på det jeg siger i posten.

In our memories
Brugeravatar

Jeg syntes nu personligt, at Psyko's rapport er meget velskrevet, og med en tydelig disclaimer.

Der er både nævnt dosering, og tidspunkter for indtagelse - meget fagligt, i mine øjne.

Jeg kan ikke se problemet i det, vi er her jo trods alt for at udveklse erfaringer.

Psychedelia Gay Overlord

Jeg har overhovedet ikke sagt at der var et problem eller at det var forkert af psyko at poste den.

In our memories
Brugeravatar

Hvorfor bitcher du så? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Jeg bitcher ikke, jeg forsøger bare at lave lidt HR ved at UNDERSTREGE farligheden, da mit kendskab til narkobrugere antyder at en simpel advarsel fra Psyko's side ikke er nok.

In our memories
Brugeravatar

Ok, jeg syntes dog at han klarede det fint selv, men nu er budskabet vist blevet spredt...

Lad være med at blande krydstolerante substanser, hvis du har dit helbred kært!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]