Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 18:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Som det fremgår af emnets overskrift er jeg interesseret i at suge nogle gode råd til mig, da jeg er lidt på bar bund.

Jeg er 22 år gammel, og har røget joints,bong,spand,støvsugerrør,pavillionstænger, på regelmæssig basis siden jeg var 16, hvilket er det eneste på mit Stof-Renomé. Igår, nytårsaften gav min ven mig noget nogle Rødlige MDMa krystaller i en pose, og sagde jeg burde prøve det. Det skal siges min ven gerne vil tage det med mig, det eneste problem er at han tager til israel i et halvt år om 8 timer. Så jeg har ikke rigtigt nogle venner, jeg kunne tage det med alternativt, og jeg er efterhånden blev ivrig efter at tage det, da jeg har haft tanken om at eksperimentere med 'Hårdere' stoffer siden jeg var 14... Det tog mig så to år yderligere før jeg prøvede the reefer madness.

Opsummeret har jeg følgende spørgsmål.

Er det et problem at jeg har ADHD, og aldrig har taget medicin for det. Andet end Cannabis.
Kan jeg tage det alene, eller ville det være bedst at tage det sammen med en ven så man ikke føler sig for isoleret med en helt masse fysiske følelser. (Snakker ikke nødvendigvis om sex, men bare ting som at høre tanker fra en anden person end sig selv. (Tænker i aspektet af min jomfruelighed inden for denne her nye gren af stoffer.

Medlem

Vil stærkt råde dig til at tage det sammen med ven/veninde, og gerne én du har et rigtig godt forhold til. MDMA er et fantastisk stimulans, og at dele glæden med andre gør bare oplevelsen 1000 gange bedre :D Hvad angår råd, er der vist en tråd herinde om MDMA harm reduction..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

støvsugerrør, pavillionstænger
Hvordan ryger du på dem? Som en slags ghetto-bang, eller? :P
Lyder uanset hvad til at være ret klamt. hehe...

Junior medlem

at dele glæden med andre gør bare oplevelsen 1000 gange bedre

Det forstår jeg også godt, men igen er jeg rimeligt tilbagelænet hvad det her angår. Jeg forventer ikke traumatiserende selvindsigt som inducerer psykoser og alt muligt, jeg er rimeligt god til at underholde mig selv, og preservere ro. Og hvis jeg kan lide stoffet, så har jeg masser til overs (: der er nok.. 3 gram.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo, du kan godt tage det alene. Husk at preloade og alt det der

Her er en hel tråd om at tage det på egen hånd viewtopic.php?f=4&t=39043

Junior medlem

Hvordan ryger du på dem? Som en slags ghetto-bang, eller? :P
Lyder uanset hvad til at være ret klamt. hehe...

Du putter noget brændbart i den ene ende, og din mund på den anden ende. Resten er kemi, hvilket jeg er elendig til.

Ej, intet sætter grænser for fantasien. Jan Elhøj lavede engang en bong ud af en rustning, og en udstoppet svane i et program der hed Ilmers Corner.

Og nok er det klamt, men hvis du sidder på roskilde festival i 35 graders varme på 8. dag og ikke kan finde noget paper, så føles de nærliggende pavilionstænger mere tiltalende end den nærmeste kiosk 5 kilometer væk -.-

Hvis du er sulten nok spiser man jo også de riskiks der har stået i skabet siden man flyttede ind.

Junior medlem

Jo, du kan godt tage det alene. Husk at preloade og alt det der

Her er en hel tråd om at tage det på egen hånd http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=39043

en hel tråd hvor folk modsiger hinanden .. :b

Og manden der oprettede tråden tager heller ingen medicin, men har ingen diagnose modsat af mig.
Kan du uddybe hvad du mener med at preloade? på kulhydrater?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jaja, folk er uenige, men du kan sagtens tage det alene. ADHD vil ikke være noget problem

Du har brug for stoffet Tryptophan eller 5-htp, inden du tager MDMA. Der er Tryptophan i mælk, b.la. Her er en hel liste http://en.wikipedia.org/wiki/Tryptophan Det er ikke fordi du ikke kan tage det uden at preloade, men der skulle komme noget mere smæk på det hele hvis du gør det. Det kommer selvfølgelig an på din kost, hvis du drikker 2 liter mælk om dagen i forvejen, så er det nok ligemeget.

Du kan også købe 5-HTP eller Tryptophan over nettet. Så slipper du for at variere din kost ;)

Og få dig en vægt hvis du ikke har een

Du kan læse mere her

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

http://psychedelia.dk/wiki/index.php/MDMA

Junior medlem

Helt sikkert. Jeg kender til tryptofan fra fjerkræ og te og prøver at spise så meget af det som muligt sammen med andre atypiske vitaminer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men hvorfor vil du tage det alene? Tror da helt klart det vil være federe for dig at vente til en du kender er go på en tur på mdma

Junior medlem

Jeg vil tage det alene fordi jeg har noget mega god MDMA tilovers fra en nytårsfest, og har haft lyst til at prøve noget andet end cannabis i lang tid.

Og så er det her jeg udefra tænker, hvorfor ikke bare prøve det selv, og se hvad det gør for mig. og hvis jeg bryder mig om det, så har jeg mere tilbage og kan tage det med en anden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg er 22 år gammel, og har røget joints,bong,spand,støvsugerrør,pavillionstænger, på regelmæssig basis siden jeg var 16

:lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu har jeg selv tænkt mig at prøve MDMA engang i januar eller februar, og har også et spørgsmål selv, så bruger lige denne her.

Hvor meget vand skal man ca. drikke om timen på MDMA (har tænkt mig at tage 100 mg i krystaller) for at undgå hypertermi? Jeg har ikke som sådan tænkt mig at danse, men jeg bliver meget hurtig skræmt af "dødlige farer" når det kommer til stoffer, så jeg vil bare gerne være sikker på det med vandet.

Senest rettet af Kobresia 03 jan 2012 02:35, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Jeg prøvede at tage 150mg krystaller i et shotglas med vand. det gjorde ingenting for mig, efter en halv time tog jeg endnu et shot med 150mg og fik en mild effekt ud af det.

Medlem
Brugeravatar

abadinho:
Jeg snakker ikke om MDMA drukket sammen med vand. Jeg snakker om drikkelse af vand efter indtagelse af MDMA for at undgå at blive for varm.

Junior medlem

altså man kan næsten ikk undgå og få det for varmt når man tager mdma, man skal bare sørger for og have et vindue åben, og ellers skal du bare drikke nok med vand. men du skal heller ikk være bange for og tag for meget for mig og nogle venner tog ca 1 g hver på en aften, men man skal nok starte stille og roligt ud

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, ellers bare lige smid overtøjet, sæt dig ned et par minutter, drik lidt vand, evt. lidt vand i hovedet og så ud igen.

Btw, jeg kan ikke anbefale at tage 5-htp 1-2 timer før MDMA indtages. Jeg synes blot det bliver ved på en mere flydende måde, i stedet for at give det rush som MDMA nu kan give. Hvis du altså havde tænkt dig at indtage 5-htp også.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
men du skal heller ikk være bange for og tag for meget for mig og nogle venner tog ca 1 g hver på en aften, men man skal nok starte stille og roligt ud

Lad være med at komme med sådan nogle udtalelser på en HR-board.. 1 g MDMA er måske ikke en dødelig dosis, men det fraværes på det groveste at give sig i kast med sådan en mængde om man så er garvet kiksehoved eller ej!

Cannabis entusiast

Medlem
Brugeravatar

Jeg starter med 100 mg, så er ikke bange for at OD da. :) Er bare ikke sikker på hvor meget vand man skal tage i løbet af de første 3-4 timer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ca. en halv liter i timen, hvis du sveder som et svin. Alternativt kan du have nogle chips eller saltstænger ved siden af, så burde du være helt uden for vand-fare :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]