Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 20:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

er for nyligt blevet afvænnet fra Alprox, men tænker stadig på det hver dag, og på hvordan rusen var. Fik udkskrevet 100 tabletter á 1 mg pr. måned, men de var som regel væk på en uge til halvanden. Altså et regulært misbrug. Jeg vil meget gerne høre fra andre, der er afvænnet af benzodiazepiner, hvordan tackler man de psykiske abstinenser uden at ty til hash eller lignende??

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Du kan se hvordan andre har gjort det i forskellige emner i det underforum der hedder Medaljens bagside
Det er tilladt at søge lidt selv

Dedikeret medlem

Jeg var lige ved og bruge tiden på et længere svar, så læste jeg du søgte info om hvordan man fik fat i oxicontin... ingen sult havde pga du har morfin-plaster på..

Men du vil gerne undgå at ryge hash for at tage de psykiske abstinenser fra benzoerne..

Jeg forstår det ikke og gider heller ikke spilde mere tid på det.

Junior medlem

til Frugthat: Jeg er helt ny herinde, og kender endnu ikke indholdet af de forskellige emner... har selvfølgelig kigget lidt, men har ikke fundet noget konkret, jeg kunne bruge, så kom gerne med noget, hvis du mener, du kan bidrage?
Til dig den anden der, der svarer, så kunne det måske tænkes, at min nysgerrighed omkring Oxycontin hænger sammen med mine psykiske abstinenser? Siden du er så velinformeret omkring hvad, jeg har skrevet herinde, må jeg formode, at du er ekspert på området og allerede (af en eller anden grund) ikke synes, at det er tilfældet. I øvrigt sidder morfinplastret der, fordi de to nederste ryghvirvler er hoppet ud af led, men det har du selvfølgelig også taget højde for, ikke Kloge Åge? Hvis ikke, så skriv gerne, hvis du har konkrete råd til at tackle psykiske abstinenser!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]