<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dank: Jeg tror nu heller ikke på den historie men dette citat fik mig til at huske hvad jeg høre på TV for et stykke tid siden.
I en ørken i Mexico er der blevet fundet rigtig mange lig. FBI som hjælper det lokale politi, har en meget syg teori, idet beviserne tyder på at det er personer fra USA og andre steder i verden. som har betal for at få lov til at slå et menneske ihjel. Og ja de fleste af oftere var meget unge piger. Så måske er der nogen som rejser rundt for at få lov til at slå et andet menneske ihjel, måske ikke en loge, men de har nok fundet hinanden på nettet. Verden er meget mere syg end hvad vi kan forstille os.<HR></BLOCKQUOTE>
Eller hvad så med den gruppe i Belgien med forbindelser til højtstående regerings folk, som kidnappede, voldtog og myrdede små børn...
Jeg tror også at hvores forestillinger om autoriteter generelt er en del mere naiv og godtroende end vi normalt går rundt og opfatter...
Tænk på at magt har det med at tiltrække folk som lige præcis ikke fortjener den pågældende magt, med det foran tasterne så vil jeg også med det indskyde at jeg netop ikke er fuldstændig kritikløs iforhold til anliggender som vedkommer USA, jeg er i allerhøjeste alarm beredskab i relation til det som der i USA, men sandheden er faktisk at beslutningerne ligeså meget bliver tilrettelagt i Israel eftersom jødernes indflydelse er enorm, meget mere enorm end du kan forestille dig...
Faktisk så er det de religion det hele handler om...
Dem som spiller kortene her i verden og er med til at afgøre menneskehedens skæbne er Jødedommen Kristendommen Islam
Kristendommen i midten, er som klemt imellem en forældet religion og en dekadent, begge puster de gensidigt til de flammer af had til hinanden som de flittigt nærer og holder ild i... Islam vil sige at det er Jøderne og de Kristne som er imod dem, men i virkeligheden er de hemelige samarbejdspartnere, de ved det ingengang selv... Det er Satans store spil... Two wrongs make one right... må være den filosofi som andvendes...
Men Satan repræsenteres netop igennem to´heden... Han symboliseres ofte med to horn (dyret) spaltet tunge (tve-tunget/tale med to tunger/løgn)
Det tredje aspekt og det som afbalancere forholdet imellem de to, nemlig Kristendommen...
Ariel Sharon: "We control America" "Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it."
Dem som ikke har forstået at de kæmpe konflikter som vi har for tiden, er begrundet i religiøsitet og om spørgsmålet om hvem som har krav på menneskeheden, de har ikke forstået hva det i virkeligheden handler om, nemlig...
Hellig Krig!
|