Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Læs her...
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
http://www.trance-formation.com/

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Minder mest af alt som en joke der er kørt af sporet...

Ikke overraskende kan man også købe div. "beviser" på deres side...
Endnu en lam pengemaskine IMO!

VH Jonas!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MuscleBundt-:
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Minder mest af alt som en joke der er kørt af sporet...

Ikke overraskende kan man også købe div. "beviser" på deres side...
Endnu en lam pengemaskine IMO!

VH Jonas!
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er IKKE en joke... LÆS TINGENE IGENNEM, lav en simpel søgning og find så ud af at en lang række af tingene rent faktisk stemmer overens... f.esk. Project Paperclip hvor USA hyrede Nazi top folk med tusinder af menneskeliv på samvitigheden...'

Det er jo helt klart at du ikke aner hva du fabler om... Så derfor hold dine kommentarer tilbage hvis du ikke kan bidrage med noget intelligent

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja,for du skriver jo aldrig noget der er ude i hampen,vel Anima? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Du befinder dig altid helt nede på jorden,med uangribelig saglig retorik? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
det er jo alment kendt de har haft programmer de kære amerikanere hvor de har forsøgt at styre mennesket psyke bla. med stoffer.

men anima den der side, altså spørg dig selv hvis de virkelig er så interreseret i at sandheden kommer frem, tror du så ikke de ville ligge "beviset" ud gratis til offentligheden ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anima, nu gør du det igen; sviner en til der ikke deler dine holdninger eller tror på dine røverhistorier.

Jeg er ikke komeptent til at sige om den side er fake eller sand, men det lyder MEGET usandsynligt, og du kan jo ikke argumentere for det selv. Det kan da godt være at du kan søge på google efter de personer og finde noget baggrundsinfo på dem, men der er jo masser af konspirations-sider på nettet der "understøtter" din side.

Prøv at læse lidt mere kildekritisk, man skal ikke tro på alt hvad man læser på internettet.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Det er jo helt klart at du ikke aner hva du fabler om...<HR></BLOCKQUOTE>

Nåh ja, det havde jeg lige glemt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Tak fordi du minder mig om det, oh du altvidende forkynder af den nye tids vision [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] !

VH Jonas

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Only in America! :>

In our memories
Brugeravatar

Jeg vil opfordre alle til omhyggeligt at undersøge anklagerne imod blandt andet Dick Cheney og så selv komme med en bedømmelse! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
HAHAHA..den er sjov den dér. Jeg har ikke set multiple personality disorder (en psykologisk diagnose der ikke reelt findes) blive kædet sammen med MK Ultra og brugen af tyske videnskabsmænd.

Anima -> Tror du også på de dér historier med hemmelige satanistiske loger der rejser rundt over hele verden og ofrer børn?

Det er som at du lader dig forvirre af de RIGTIGE oplysninger som der blandes ind i hendes historie. F.eks. dem om Werner Von Braun og lignende.

Det betyder bare ikke at det hele er sandt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Anima -> Tror du også på de dér historier med hemmelige satanistiske loger der rejser rundt over hele verden og ofrer børn?<HR></BLOCKQUOTE>

Ej, passer det ikke?
Wow, nu tør jeg endelig og gå udenfor igen!
TAK!!

Men pis, jeg er stadig bange for satans ansigt, som jeg ser i røg og damp og udstødning fra bilerne! Hjælp mig! AAARRRRGGGHHH ! ! ! !

Og nej Anima jeg gør skam ikke nar og synes du er et fjols... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 28 2003: Besked ændret af: Liquid- ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Liquid-:
Ej, passer det ikke?
Wow, nu tør jeg endelig og gå udenfor igen!
TAK!!

Men pis, jeg er stadig bange for satans ansigt, som jeg ser i røg og damp og udstødning fra bilerne! Hjælp mig! AAARRRRGGGHHH ! ! ! !

Og nej Anima jeg gør skam ikke nar og synes du er et fjols... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 28 2003: Besked ændret af: Liquid- ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Har du læst alle artiklerne på siden?

Medlem

Jeg tror nu heller ikke på den historie men dette citat fik mig til at huske hvad jeg høre på TV for et stykke tid siden.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:

Anima -> Tror du også på de dér historier med hemmelige satanistiske loger der rejser rundt over hele verden og ofrer børn?

<HR></BLOCKQUOTE>

I en ørken i Mexico er der blevet fundet rigtig mange lig. FBI som hjælper det lokale politi, har en meget syg teori, idet beviserne tyder på at det er personer fra USA og andre steder i verden. som har betal for at få lov til at slå et menneske ihjel. Og ja de fleste af oftere var meget unge piger. Så måske er der nogen som rejser rundt for at få lov til at slå et andet menneske ihjel, måske ikke en loge, men de har nok fundet hinanden på nettet. Verden er meget mere syg end hvad vi kan forstille os.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dank:
Jeg tror nu heller ikke på den historie men dette citat fik mig til at huske hvad jeg høre på TV for et stykke tid siden.

I en ørken i Mexico er der blevet fundet rigtig mange lig. FBI som hjælper det lokale politi, har en meget syg teori, idet beviserne tyder på at det er personer fra USA og andre steder i verden. som har betal for at få lov til at slå et menneske ihjel. Og ja de fleste af oftere var meget unge piger. Så måske er der nogen som rejser rundt for at få lov til at slå et andet menneske ihjel, måske ikke en loge, men de har nok fundet hinanden på nettet. Verden er meget mere syg end hvad vi kan forstille os.
<HR></BLOCKQUOTE>

Eller hvad så med den gruppe i Belgien med forbindelser til højtstående regerings folk, som kidnappede, voldtog og myrdede små børn...

Jeg tror også at hvores forestillinger om autoriteter generelt er en del mere naiv og godtroende end vi normalt går rundt og opfatter...

Tænk på at magt har det med at tiltrække folk som lige præcis ikke fortjener den pågældende magt, med det foran tasterne så vil jeg også med det indskyde at jeg netop ikke er fuldstændig kritikløs iforhold til anliggender som vedkommer USA, jeg er i allerhøjeste alarm beredskab i relation til det som der i USA, men sandheden er faktisk at beslutningerne ligeså meget bliver tilrettelagt i Israel eftersom jødernes indflydelse er enorm, meget mere enorm end du kan forestille dig...

Faktisk så er det de religion det hele handler om...

Dem som spiller kortene her i verden og er med til at afgøre menneskehedens skæbne er
Jødedommen
Kristendommen
Islam

Kristendommen i midten, er som klemt imellem en forældet religion og en dekadent, begge puster de gensidigt til de flammer af had til hinanden som de flittigt nærer og holder ild i... Islam vil sige at det er Jøderne og de Kristne som er imod dem, men i virkeligheden er de hemelige samarbejdspartnere, de ved det ingengang selv... Det er Satans store spil...
Two wrongs make one right... må være den filosofi som andvendes...

Men Satan repræsenteres netop igennem to´heden... Han symboliseres ofte med to horn (dyret) spaltet tunge (tve-tunget/tale med to tunger/løgn)

Det tredje aspekt og det som afbalancere forholdet imellem de to, nemlig Kristendommen...

Ariel Sharon: "We control America"
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it."

Dem som ikke har forstået at de kæmpe konflikter som vi har for tiden, er begrundet i religiøsitet og om spørgsmålet om hvem som har krav på menneskeheden, de har ikke forstået hva det i virkeligheden handler om, nemlig...

Hellig Krig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Kristendommen i midten, er som klemt imellem en forældet religion og en dekadent, begge puster de gensidigt til de flammer af had til hinanden som de flittigt nærer og holder ild i...<HR></BLOCKQUOTE>

Kristendommen er da også forældet... Den kan slet ikke indflettes ordentligt i et morderne menneskes liv... Slet ikke de unges...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du er så sød når du er vred Anima.
Hellig fred...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvorfor spilde så meget tid og så mange krafter, på at fokusere på alt det negative i denne verden, som alligevel aldrig forsvinder..?

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
DET SAGDE HUN OSSE IGÅR!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Anima

Tjoh det er jo altsammen meget godt.

Men du svarer ikke på mit spørgsmål.

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
jeg kan godt lide den måde at argumentere på Anima,
ligegyldig hvilken diskusion det er så er det altid et opgør imellem Jesus og Satan...

Det er ligegyldigt om det er Osoma som er træt af at USA har pisset på mellemøsten i så lang tid,
eller om det er regerings konspiration.

fundementalistiske spasser, før dit korstog et andet sted hvor folk vil frelses..

[ 29 2003: Besked ændret af: poke-1-kenobi ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]