Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 16:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hej alle!

Psychedelia.dk er ikke til anskaffelse af stoffer. Læs regelsættet. Mvh

Jeg er jomfru angående MDMA, og har brug for lidt hjælp til en god dosering, jeg føler mig meget sikker på de MG, som jeg har sat mig nu, men vil gerne ha' lidt extra hjælp fra nogen eksperter! (-:
Jeg vil starte med lige at fortælle lidt om min vægt osv. da det kunne ha' indflydelse på doseringen.
Alder: 17 år
Vægt: 87kg
Højde: 192cm

Jeg er ikke bange for at tage stoffet, og ende i nogen af de dumme slags situationer. (Hedeslag, noia, depression m.m..)
Jeg har tænkt mig at tage det via snifning, men den dosering jeg sidder med i hovedet, ligger på omkring 150mg (af 2 gange, med omkring 1 time mellemrum, måske mere), da jeg er stor bygget og er meget modstandskraftig hvad angår euforiserende stoffer.
Den MDMA jeg har tænkt mig er tage er ikke noget sindsyg kvalitet, jeg har i tankerne jeg skal have noget "standart" kvalitet.

Jeg har allerede planlagt hvor jeg skal tage MDMA, hvem jeg tager det med, og hvad vi skal, så der ikke går noget galt. Hvis i føler det vigtigt at vide hvor, osv. jeg har tænkt mig at tage det, så må i lige skrive en post angående det.

Det var sådanset det, har i nogen forslag om jeg vælger for meget, måske på forhurtig tid? I må faktisk gerne komme med et forslag på noget sjovt at lave. (Jeg har ikke tænkt mig at tage til fest, eller nogen form for at fyre den max af, da jeg ikke gider udsættes for hedetur, og det der er værre!)

Håber ikke jeg er til for meget besvær!
På forhånd tak.

KH
Ogrn

Senest rettet af Den Glade Tudse 04 mar 2012 23:28, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Hej. Tag det oralt Istedet. Evt. Blandet op med noget, det smager MEGET dårligt. Ang dosis er den fin. Det vigtigste i min verden under et mdma trip er musik. Så husk det :D

Medlem

Som overstående selv nævner, lav en bombe i stedet :) Synes af hvad jeg har kunne læse på boardet og hørt fra venner, at rusen faktisk at mere intens og self længere når MDMA tages oralt - og så slipper man oveni for svien i tuden ;)

Medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig er musik et must! Har læst en del om det (:
Men oralt siger i, kan man evt. smide det på et stykke brød med nutella eller sådan, er ikke den bedste kok! :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
smartere at putte det i en mundfuld appelsinjuice og så skylle efter med noget bagefter... hvis du da ikke gider at bombe det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville nok sniffe det. Især første gang. Så slipper man for at sidde og blive nervøs imens man venter på at det virker :D

Dedikeret medlem

Har kun prøvet en gang og der sniffede jeg, hvilket ødelagde meget synes jeg pga den vamle smag som blev hængende ret længe.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har kun prøvet en gang og der sniffede jeg, hvilket ødelagde meget synes jeg pga den vamle smag som blev hængende ret længe.

^this, de få gange hvor jeg har sniffet MDMA har jeg gået og bøvlet med gag-reflekser i de første 45 minutter fordi det sidder og irriterer i halsen - ikke så fedt når man bare gerne vil nyde ens rus og snakke med dejlige mennesker...

Medlem
Brugeravatar

Jeg ville nok sniffe det. Især første gang. Så slipper man for at sidde og blive nervøs imens man venter på at det virker :D

Jeg tror jeg vil give Arthuer Spooner ret i dette, da det vil være første gang jeg skal tage det.
Man kan godt gå hen og blive nervøs på hvilken virkning man får af det, kan jeg da huske fra første gang jeg røg!
Og MDMA er jo også lidt "vildere" rus end cannabis! Så jeg tror jeg vil forsætte med tanken om at sniffe det :-) Jeg vil gerne takke jer alle for at have svaret på mit spørgsmål :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg vil tilslutte mig koret af folk, der siger "Tag det oralt i stedet". Det er i min mening den foretrukne måde at indtage det på. Rusen er længere og mere instens, hvilket jeg synes er et plus :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil tilslutte mig koret af folk, der siger "Tag det oralt i stedet". Det er i min mening den foretrukne måde at indtage det på. Rusen er længere og mere instens, hvilket jeg synes er et plus :)

Nu taler du om det mere instens ed oralt indtagelse, kan du prøve at uddybe det lidt :)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det bliver bare en tand vildere, især på come-up, synes jeg, hvor følelsen skyller ind over en.

Medlem
Brugeravatar

Det bliver bare en tand vildere, især på come-up, synes jeg, hvor følelsen skyller ind over en.

Godt nok så forstod jeg det ret! :)

Hvad er jeres yndlings "ret", hvis man kan kalde det for en ret, med MDMA i? Hvad plejer i at lave

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg går stærkt ud fra at folk med 'oral indtagelse' tænker på MDMA i kapsler, bomber eller opløst i noget væske.. Og altså ikke oven på en franskbrød med tunsalat.

Medlem
Brugeravatar

Jeg går stærkt ud fra at folk med 'oral indtagelse' tænker på MDMA i kapsler, bomber eller opløst i noget væske.. Og altså ikke oven på en franskbrød med tunsalat.

Ahh, men kan man ikke gøre det på den anden måde?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jo put det i munden og slug hvis du så gerne vil smage på det.

Toiletpapir og en tår vand, så skal man bare vente ;)

Medlem
Brugeravatar

Jo put det i munden og slug hvis du så gerne vil smage på det.

.. det sagde han også i går

EJ ok, spøg til side.. Men hvorfor er det du så absolut vil spise MDMA på en nutellamad?
Ind i toiletpapir og haps ned i mavsen..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dude, det er ikke cannabis, man bruger ikke MDMA i madlavning. News flash: MDMA smager af fucking røv og egner sig bare ikke til en kop MDMA-kakao eller en spejedreng med ristede løg.

And oh yes... The irony of my signature.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Men oralt siger i, kan man evt. smide det på et stykke brød med nutella eller sådan, er ikke den bedste kok! :)

Det kan du godt :)

Medlem

det er noget ´heftigt stas har prøvet det 1 gang og fik det meget dårligt men det for du ikke hvis du bare sørger for ikke og have indtaget noget andet når du gør det men jeg sys du burde vente til du er ældre specielt når det er mdma du er kun 17 gut vent et par år og overvej det igen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]