Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Der er overvældende modstand imod mig, ser jeg - emner går døde, når jeg har kommenteret dem et par gange, og mine egne emner bliver til lange monologer, grundet mangel på kommentarer.

Alt sammen fordi folk er forfængelige og mener, at det er synd at skulle ses i selskab med en person, "der tydeligvis er kugleskør" - og er dette måske de skøres board, hvar, hvar, hvar?

Det, der virker så åndssvagt, er den ENIGE holdning til mig og mine indlæg. Som om der gik et psykisk magnetfelt gennem folk. Som om store kræfter bag...hvisker...det må ikke komme ud og blive til noget, det må ikke vokse og blomstre, det, han er inde på, a-aar, den går ikke...

- Selvfølgelig fordi, jeg er samfundskritisk på en ubehagelig måde.

Da vil I forsvare samfundet til Jeres død - midt I Jeres vanlige anarkistiske tendens vil I dog forsvare samfundet - normen - moden - til Jeres død.

Er det ikke mærkeligt og latterligt?

Jeg er såmænd bare endnu en glad chatter. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 28 September 2003: Besked ændret af: -=Golden Ego=- ]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Har du hørt om "Narcissistisk personlighedsforstyrrelse"? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Det går jeg udfra nu du er så belæst osv osv..

(noget af det jeg har læst, som du har skrevet, virkede da meget interessant, men jeg gider bare ikke bruge så meget af min tid på at sidde og læse/skrive på internettet, for mig er psychedelia et sted man kan henvende sig hvis man har et spørgsmål/problem whatever omkring narko, og sådan er der sikkert også mange andre der har det..
Derfor må du da acceptere at ikke alle gider og sidde og gennemlæse og tage stilling til dine lange posts..)

[ 28 September 2003: Besked ændret af: ti$ ]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Du kan ikke tvinge folk til at være interesserede i det du skriver. Som nævnt før synes jeg, ligesom TJille at mange af dine indlæg er spændende, men de seneste ting du har skrevet har ikke fanget mig, og jeg har således ladet være med at kommentere dem... - Er dette svar tilfredsstillende nok hr. Ego eller nægter jeg blot at se sandheden i øjnene pga. min (skjulte?) glæde over samfundet?

Kom ned fra den pind du sidder på. Din arrogante narcisistiske tone i dette indlæg klæder dig ikke!

That said, synes jeg at der (som sædvanligt) har været en del flabede kommentarer til Golden Ego som ikke hører hjemme på dette board... og hvis det er det, der provokerer dette indlæg kan jeg måske bedre forstå dig.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ej come on... Vi går ikke i 5 klasse, din barnerøv [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Jeg har sq ikke noget imod at skrive i dine post, men de interesserer mig virkelig ikke... De er IMO SÅ kedelige, uforstående og næsten skræmmende...

In our memories
Brugeravatar

Mon ikke bare nogle folk er ved at være trætte af dit vrøvl?

For mit eget vedkommende gider jeg ikke engang læse dine indlæg mere, da du ikke tillader diskution af dine indlæg. "for du er jo altvidende, og vi andre blot ydmyge undersåtter..." (Fx. dine PM's til mig) [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Da vil I forsvare samfundet til Jeres død - midt I Jeres vanlige anarkistiske tendens vil I dog forsvare samfundet - normen - moden - til Jeres død.

<HR></BLOCKQUOTE>

Sådanne ting er en af grundene til at jeg ikke altid bryder mig om dig - her har du lige dømt 1400 mennesker uden at kende til ret mange af dem....

In our memories

Gyldne Egon: Hvad hedder din yndlings ost?

dYB

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Velsagtens fordi folk ikke vil fatte "galskaben".

Personligt synes jeg dine emner er rigtigt spændende, selvom til tider sidder jeg tilbage og har ikke fattet et klap af hvad du mener [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Lige som de fleste der er psykisk syge, så er Zanniboy totalt selvoptaget. Han mener derfor han er vigtigere end han egentlig er, og er derfor naturligt nok også lidt paranoid.

Zannioy: Det er ikke fordi du er skør at jeg personligt ikke ´bryder mig specielt om dig, men mere fordi du er en psykisk parasit på andre mennesker, der kræver opmærksomhed, kræver at verden skal forhole sig til dig og dine forstyrrede og ligegyldige udtalelser.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Helt enig!

Man skulle næsten tro, at psykisk syge var mere ydmyge pga. deres situation.
Men at det arter sig i en sådan selvoptagethed, hvis eneste formål er at genere livet ud af samtlige 1400 brugere, blot fordi at disse ingen interesse har i den syges irrelevante posts, eller webboard til diskussion af samme, er direkte frastødende!

Jeg foreslår snart et BAN til vedkommende!

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:

Jeg foreslår snart et BAN til vedkommende!
<HR></BLOCKQUOTE>

Have u read my thoughts boy [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ?

Jeg sad og tænkte nøjagtig på det samme igår... Så vidt jeg ved har han ikke engang fået 1 advarsel, selvom han går off topic med alt hans IMO pis i alle posts!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
I den tid Golden Ego ikke var aktiv her inde, troede jeg faktisk han var blevet banned....

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Af ovenstående fremgår det, at der er en tydelig tendens til at mene, hvad de andre mener.

- Det har forresten længe fremgået. Det er ovenikøbet helt normalt.

Og det normale kan være tåbeligt til alle tider.

Det, jeg så mener er, at det er tåbeligt at ville være ukritisk normal i en kultur, der baserer sig på den mest lumske form for kontrol, nemlig seksuel suggesion.

- Som igen medfører, at folk får en forkvaklet seksualitet og bliver fuldstændig kyniske og har brug for at uddefinere nogen i praksis, så man kan sige, at vi er DOG noget, idet vi har sex i modsætning til andre, som vi er enige om "ikke er så attraktive endda".

Og det er vi så ikke?

Jeg mener, hvem vil i seng med mig, efter at have læst mine post?

Ja, jeg...?...bare.

In our memories

Gyldne Egon: Hvad hedder din yndlings ost?

dYB

PiS. yndlings staves med g, eGon!!!

[ 29 September 2003: Besked ændret af: dEEP ]

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
@Golden Ego: Jeg synes ligesom TJiLLe og Saiko-Pod at mange af tekster du skrev før i tiden var rigtigt gode (især dem på okkultisme boardet), de skulle ganskevis læses et par gange før jeg bare fattede lidt af hvad der stod, men det var god læsning hvor jeg kunne genkende mange af de samme tanker..
Grunden til at jeg ikke har kommenteret dine indlæg er at jeg ikke er kan.. De er for komplekse.

De nye indlæg du har lavet siger mig desværre intet, og som de andre også siger er du blevet alt for egocentreret. Kom tilbage til din gamle stil, den var langt bedre..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]