Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

har længe tænkt på om det er muligt og ryge en substans med en e-smøg, har ikke haft mulighed for og teste det selv. nogle som har erfaringer med dette?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, du kan ryge fede på den

Dedikeret medlem
Brugeravatar

https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=195680 her er en guide til hvordan du fremstiller det

Dedikeret medlem

Nu spørger vedkommende jo groft sagt til alt andet end cannabis, i det der bliver spurgt til substanser på freebase-form - og ikke afdampning af olier. :P

Jeg har ingen erfaringer med brug af e-cig i nogen henseender, men jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle kunne bruges til at vaporize freebase-substanser på, såfremt den kan blive varm nok. Efter hvad jeg lige kunne google mig til, ligger en e-cig omkring 160-190 grader C.
Jeg kan dog ikke helt se fordelen i en e-cig kontra en lille glaspibe (standard crackpipe) - men måske du, eller andre, vil uddybe idéen for mig? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hehe hovsa, det så jeg ikke lige

og ja, det burde man godt kunne. Såfremt man opløser det i væsken der bruges til e-cigs, udover vand indeholder det også glycerol og andre ting, i helt bestemte blandingsforhold. Så det kommer vel også an på hvor meget substansen 'fylder', så det ikke fucker balancen op mellem de forskellige indholdsstoffer i væsken. Og kunne forestille mig det er ret svært at dosere med sådan en fætter, hvordan skal man bedømme hvor mange (og hvor store) sug man skal tage, før man har indtaget den ønskede mængde? Et filter kan godt tage en halv dag at tømme, hvis man bare ryger på den normalt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]