Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2024 03:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 apr 2012 18:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 nov 2010 20:40
Indlæg: 1
Hej alle,

Et par venner og jeg drager her til sommer til vores første Tomorrowland. Vi glæder os helt vildt! Jeg har orienteret mig lidt på deres hjemmeside og kan se, at de fører en nul-tolerance politik overfor stoffer. Indebærer dette cannabis? Hvis ja, ville det være fantastisk hvis der var nogen der havde været på Tomorrowland og succesfuldt fået transporteret noget med ind, da det da ellers ville blive en kedelig festival :P

Håber der er nogen der kan hjælpe!

noSnip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 18:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Jeg har ikke været til Tomorrowland, men Qlimax og Qontinent, som også er Q-dance events. Begge steder flød åbenlyst med stoffer i alle afskygninger til højre og venstre. Til Qontinent stod jeg bag en i køen, på vej ind til scenerne nede fra campingpladsen, som lige blev tjekket hurtigt. Han havde hvad der lignede ca. 2 gr. skunk/pot liggende i en pose som blev taget. Han fik lov til at tage ind til scenerne uden advarsel eller diskussion, dog uden sin røg. Så de er ikke så hardcore når man først er kommet ind, men helt ude ved indgangen stod der en del politimænd og plukkede folk, blandt andre en jeg fulgtes med som havde ketamin, MDMA, amf og has på sig, men de fandt ikke hans pose da de ikke gennemsøger voldsomt, medmindre det selvfølgelig kan ses på dig. Kan, grundet retningslinjerne, ikke fortælle hvordan vi fik det med ind (havde selv en del amf), men det skulle ikke være det største problem.

God tur derned. ;)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 19:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Der er meget politi derinde samt visitation ved indgang til camping og festivalområde. Hvis du bliver taget kan festivallen med god ret smide dig ud. Dit største problem er nok at få din hash med dig over 3 landegrænser/med i fly.
Hash er lidt svært at have med at gøre til festivallen, jeg ville ikke selv ryge det da det er meget åbenlyst og stinker - har dog set folk gå og ryge på en joint derinde. Det er noget nemmere at have med kemikalier at gøre.
Vi kan ikke her på psychedelia give dig råd som forsikrer dig imod at blive taget i det - bare hold lav profil, hav situationsfornemmelse og kig hvad du laver hvor.

Hvis I skal have kemiske stoffer så tag for guds skyld med hjemmefra, der er masser af ecstasy-tabletter i omløb men ingen "rene" stoffer. Det kan være rigtig farligt at tage esctasy da man ikke aner hvad der er i. Jeg har en veninde sidste år som gik ind i en psykotisk tilstand og skulle slås ud i et døgn på benzodiazepiner før hun ikke havde vrangforestillinger mere.
Fire ud af fem af de tabletter der var i omløb sidste år lød ikke til at være MDMA når rus, onset, comedown osv. blev beskrevet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 19:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 nov 2011 18:11
Indlæg: 50
pak det ind i en ekstra pose og smid det ned til nosserne så finder de det ikke :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 21:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
pak det ind i en ekstra pose og smid det ned til nosserne så finder de det ikke :D


Læs regelsættet og overvej hvorfor du burde slette din besked :)

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 21:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2008 15:49
Indlæg: 39
Geografisk sted: Skanderborg
De er totalt ligeglade dernede, så længe du ikk står med det lige totalt op i hovedet på dem :)
Der plejer at være en masse dernede, hvis i vil undgå at tage jeres poser med over grænsen

_________________
Min livs stil viser at jeg er den der hårde type...
Hård træning, hårdt arbejde, hård sex, hård narko :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2012 11:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Der er meget politi derinde samt visitation ved indgang til camping og festivalområde. Hvis du bliver taget kan festivallen med god ret smide dig ud. Dit største problem er nok at få din hash med dig over 3 landegrænser/med i fly.
Hash er lidt svært at have med at gøre til festivallen, jeg ville ikke selv ryge det da det er meget åbenlyst og stinker - har dog set folk gå og ryge på en joint derinde. Det er noget nemmere at have med kemikalier at gøre.
Vi kan ikke her på psychedelia give dig råd som forsikrer dig imod at blive taget i det - bare hold lav profil, hav situationsfornemmelse og kig hvad du laver hvor.


Har du været til Tomorrowland før, Alice? Det har jeg som sagt ikke selv, men har været til andre Q-dance events.. Til Qontinent stod folk og rullede joints oppe ved scenerne og røg dem også der, og nede i campen lugtede der af hash overalt, og man kunne på få sekunder ved at kigge sig omkring se de første 3-4 stykker der sad og tog streger i deres telte med åbent ind til.. Det "farligste" sted er kun når man tjekker ind. Som sagt har jeg ikke været til Tomorrowland, men kan kun forestille mig det er det samme..

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2012 16:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Jeg har ikke været til de events før, dog var jeg til Q-base i 2008 og så mange stoffer overalt. Sad foran en i festival bussen der var så uheldig at glemme sin pose med ca. 100 piller i (aner ikke hvilke). Rimmelig nedtur for ham.

Tror dog det er utroligt nemt at få ind, da jeg blev tilbudt utallige kombinationer - takkede dog nej, da den slags ikke siger mig noget. Som andre også siger, så lad være med at købe/tage imod noget fra fremmede, da du ingen garanti har for at du får det de "bilder" dig ind.
Kender en del der har været til forskellige q-dance events som har haft meget nemt ved at indsmugle diverse sager, da vagterne tjekker meget overfladisk ved indgangen og der ikke er meget kontrol inde på selve områderne.

Pas i hvert fald på jer selv og ønsker jer en god tur :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2012 03:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Ja, jeg har været der to gange så jeg ved hvad jeg snakker om. :) Skal afsted igen i år ... sidder nok stadigvæk ved mainstage i en rullestol når jeg er 80. T-land er et skønt sted. <3

Men som de andre siger: tænk dig om hvad du gør. Man behøver ikke være den skarpeste kniv i skuffen for at smugle sin narko på ordentlig vis.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team