Ja, lyder måske lidt sjovt når jeg kalder mig Alcoholic, men i denne uge tror jeg at jeg har haft et desideret overforbrug af alkohol. Jeg har før i tiden drukket flere genstand i løbet af en uge, men i denne uge føler jeg at jeg har taget skade.
Jeg har drukket 35 genstande over 3 aftener, mandag, fredag og onsdag. Idag skulle jeg så til fest igen, og da jeg ikke var vildt frisk valgte jeg kun at tage et par genstande med. Jeg tog afsted kl 21, og er lige kommet hjem. Jeg følte mig simpelthen tom i hjernen, ingen tanker, no nothing... Rimelig ubehageligt. Det kunne jo også godt være pga. alt det psygiske som er sket på det sidste.
Nu er det så bare godt vi skal starte i skole igen fra mandag af, og så stopper det automatisk.
Men nu til "spørgsmålet"... Er der andre af jer som har følt jer "tomme" i hovedet efter et stort alkoholforbrug? Eller stofmisbrug for den sags skyld... Det skal lige nævnes jeg ikke har rørt nogle stoffer, kun alkohol.
Og inden en eller anden ordkløver nævner det, gider jeg ikke diskutere hvorvidt alkohol er et stof eller ej [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
|