Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 04:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Her og der
Yes yes. Nu vil regeringen smide 306 millioner kroner ud af vinduet i kampen mod narko. Hurra hurra.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2075208/

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hurra hurra [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Fra Jyllandsposten:
Regeringen ønsker "nultolerance" over for narkotika. Den afviser at legalisere hash, ligesom regeringen afviser at oprette fixe-rum til narkomaner eller at give heroin til mangeårige stofmisbrugere.

Det er "fingerknips-politik", som ikke virker, sagde indenrigs- og sundhedsminister Lars Løkke Rasmussen (V), der mandag præsenterede planen sammen med fungerende justitsminister Brian Mikkelsen (K).
<HR></BLOCKQUOTE>

Fingerknips-politik??? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Det er da utroligt latterligt at de lancerer det som "Kampen mod narko" - det skaber grimme associationer til Reagans "kamp" som åbenbart stadigvæk bliver udkæmpet (og den mindre heldige Iran-contra-ting).

Medlem

... Reagan?

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hvad kan man sige? Tro på det?

Jeg kan sgu bruge de 300 millioner på noget mere fornuftigt - de penge går i opløsning som salt går i opløsning med vand. Kast pengene ud ad vinduet, det vil seriøst gøre befolkningen gladere.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Ja Jonas, war on drugs startede under Reagan administrationen.

In our memories

We love you VK:

damn

Forbedre politiets efterforskningsmuligheder...Man kan kun gisne om hvad det betyder, men en godt er det ihvertfald ikke!

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

Yeah, lad os da få nogle flere folk i fængslerne....top dollah.

In our memories

Forbedre politiets efterforskningsmuligheder, betyder helt sikkert noget i retning af at krænke privatlivets fred mere. Dvs. mere overvågning, mere aflytning, mere registrering, kort sagt; mere pis!

-Psyko

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det er fuldstændig vanvittigt... Og hvor er det dog venstreagtigt at Lars Løkke Rasmussen gemmer sig bagved relative begreber som "fingerknipspolitik" ...

Regeringen i dette land er absolut fucked up! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
HAHA Anders fogh, jeg har bare argumentet over alle argumenter!!! Jeg har været sammen med din datter!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Doctor D:
HAHA Anders fogh, jeg har bare argumentet over alle argumenter!!! Jeg har været sammen med din datter!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Er hun lækker? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sikke nogen kællinger, at tage fixerummene fra narkomanerne... jeg skammer mig over mit land. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
- Desuden fungerer forsøget "Narkoen ud af byen" ikke i København og Århus. Det kan gå i små byer som Haslev og Grenaa, hvor politi, forældre, skoler og foreninger kan samarbejde, mener de radikales retsordfører Elisabeth Arnold.

Pyyyyha [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 20 Oktober 2003: Besked ændret af: Fenriz ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Sikke nogen kællinger, at tage fixerummene fra narkomanerne... jeg skammer mig over mit land. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det behøver du ikke...

Det er ikke dit lands skyld, det er regeringens skyld, man bør holde de to ting skarpt adskilt...

Den enkelte Dansker kan ikke gøre for det, det er lidt svært at placere ansvaret andre steder end dem som officielt har ansvaret for landets offentlige administration

Dedikeret medlem

1 kommune i hvert amt,., så vil de altså flytte narkoen på landet .. sikke nogle ABER!

DET ER SGU ET FLOP MED VENSTRE, syntes ellers de klarer det meget godt, men det her er simplethen for latterligt..

hvordan kan man lave sådan en mærkelig politik .. som sikker har skulle tilsvare lov om euf. som jo også er helt GAKGAK..

så nu skal folk simpelthen ikke ryge fede mere det er simpelthen forlatterligt..

ENDNU EN GRUND TIL AT FLYTTE TIL HOLLAND...

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Lidt kritik og reaktioner på planen:
http://www.dr.dk/nyheder/politik/article.jhtml?articleID=127565

Relativistisk båthorn

Hvad blev der af privatlivets fred og hjemmets Ukrænkelighed?

Ska' vi mon forvente at policen vil begynde at stemme dørklokker og 'sniffe' bøder frem? SS og Gestapo ville da ha' været alt for stolte over regeringen.

SIEG HEIL til Venstre og Konservative der absolut _ingen_ tolerance har over for minoriteter. Anders Fogh råbte også højt op om hvor mange smagsdommere der var under socialdemokratiet, men det er da ham selv der er den allerstørste smagsdommer af alle.
Han tror åbenbart at et stemme-flertal er det samme som retten til at måtte tyrannisere mindretallet. Det er godt nok primitivt at ha' så lidt respekt for andre mennesker og andre meninger. Primitivt at man ikke vil gi' folk plads til at være forskellige sålænge de ikke skader andre. Og især primitivt når man samtidig kalder sig liberal. Gammel-kommunisterne i sovjet var squ mere liberale end venstre og konservative.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis man har realplayer, kan man lytte til hvordan sundhedsminister Lars Løkke Rasmussen vil vinde kampen mod narko i hele danmark, ved at trykke her! Klippet er fra radioavisen i dag kl. 17.

[ 20 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]