Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har undret mig lidt over en ting, her på boardet... Ifølge admins og andre må man ikke diskutere priser på stoffer herinde.
Men hvorfor? Jeg mener ikke at vi skal sidde og blære os med hvor billigt det er for os.

For et års tid siden så jeg da en post om priser på ecstasy. Den var måske lidt useriøs, men det kunne da være spændende at se hvor meget det kostede rundt omkring i landet...
So, answer me boy [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Fordi vi ikke gider sidde og høre på diverse kexehoveder der siger:

"orh, jeg får det bare langt billiger - jeg siger ikke hvor billigt, men jeg får dem MEGET billigere"

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Fordi at stoffer ikke har nogen pris, så længe man får en god oplevelse med dem.

Insane psychedelia user!

Godt sagt TM, rigtigt godt sagt.

Det vil jo også bare promovere salg. Hvis en person kan købe et stof for 100 kr. og ser at en person herinde kan få det til 50 kr. så vil han højest sansynligt tage kontakt til ham, og på den måde vil der komme en masse brud på reglerne.

[ 19 Oktober 2003: Besked ændret af: MuseJens ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ja prisen burdte være underordnet bare man for en goé oplevelse eller en goé rus hehehe

det er en helt unødvendig info og den ville i værste fald kunne misbruges,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Må man ikke diskutere priser? Det har jeg ikke hørt noget om...

Hvad så med dette?

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
ja, jeg har sgu også hørt mange diskussioner herinde, hvor pris er blevet diskuteret... I hvertfald i psilocybin-, hamp- og plante-forumet

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
Må man ikke diskutere priser? Det har jeg ikke hørt noget om...

Hvad så med dette?
<HR></BLOCKQUOTE>

Der står ikke skrevet nogle steder at priser ikke må diskuteres. Men hvorfor diskutere priserne på stofferne. Prisen er vel ligegyldig så længe man ikke skal købe noget, og dette er IKKE et salgssted.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MuseJens:

Det vil jo også bare promovere salg. Hvis en person kan købe et stof for 100 kr. og ser at en person herinde kan få det til 50 kr. så vil han højest sansynligt tage kontakt til ham, og på den måde vil der komme en masse brud på reglerne.
<HR></BLOCKQUOTE>

Helt enig i det du skriver der.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Sådan som reglerne er nu, er det jo som udgangspunkt ikke forbudt at diskutere priser.

MEN, der er en risiko for at sådanne topics på et senere tidspunkt kan komme til at bryde reglerne, og der er det jo så op til den enkelte moderator om han/hun vil være med til det.

@Alko

Jeg kender ikke baggrunden for dit spørgsmål, men hvis en mod/admin har censureret et indlæg har det HELT SIKKERT været med god grund!

Dedikeret medlem

stoffer har da mange priser...

både økonomisk og socialt, jeg syntes også at de gamle postet tilbage i starten omkring priser på drugs rundt om i landet var ret gode, så kunne man fx. se hvor shittet kommer fra, og en masse andre ting hvis man bare bruger den oveni lidt. og dem som ikke ved en skid får en masse ud af det, som vi andre ikke gør.

den med at prisen på stoffer er ligegyldig bare man får en god oplevelse, lyder lidt som et dårlig salgs argument.

jeg vil sig at ytrigsfrihed, også bør gælde her på boardet...

og ville i så betale 500 bobs for et frimærke hvis i kunne købe det på apoteket??

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:
stoffer har da mange priser...

både økonomisk og socialt, jeg syntes også at de gamle postet tilbage i starten omkring priser på drugs rundt om i landet var ret gode, så kunne man fx. se hvor shittet kommer fra, og en masse andre ting hvis man bare bruger den oveni lidt. og dem som ikke ved en skid får en masse ud af det, som vi andre ikke gør.

den med at prisen på stoffer er ligegyldig bare man får en god oplevelse, lyder lidt som et dårlig salgs argument.

jeg vil sig at ytrigsfrihed, også bør gælde her på boardet...

og ville i så betale 500 bobs for et frimærke hvis i kunne købe det på apoteket??
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes at det er en åndsvag idé, for det første er det totalt dårlig stil at give panerne mulighed for at regne priser og hvilke stoffer og hvor mange der er af de respektive typer (det er ikke så svært at regne ud statistisk, hvis der findes mange mærker så er sandsynligheden også stører for at de er billigere end et sted hvor de er færer, selvfølig ikke nødvendig vis men aligevel)...

Så alt i alt synes jeg at det er en dum, latterlig og dårlig idé...

Junior medlem

Geografisk sted: The underground of me.....
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Fordi at stoffer ikke har nogen pris, så længe man får en god oplevelse med dem.<HR></BLOCKQUOTE>

Stoffer har jo netop en pris.. Bare ikk den i tænker på..

Medlem

Til Smurf

"og ville i så betale 500 bobs for et frimærke hvis i kunne købe det på apoteket??"

Det har jeg faktisk engang drøftet med en ven, svaret var "ja" - Men så skal det også være prima kvalitet, dvs, 500kr værd.

Jeg ville endda give 1000kr for et syretrip, hvis oplevelsen blev derefter. Desværre er det ikke så nemt.

MVH

Bart

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Doc D: Jeg har lige slettet din post, da den var en potentiel start på en bitchfight.

Engleknep: Du er meget velkommen til at poste dine holdninger til stoffer her i forummet, men gør det venligst i relevante tråde. Tak.

-Child

In our memories
Brugeravatar

hmmm ok good call [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
var vist bare lidt morgensur [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]