Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 20:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hjælp !
Junior medlem

dav alle sammen jeg håber det er det korekte sted for spørgsmålet.

men jeg har lige været til jobsamtale i et sikkerhedsfirma og de vil gerne ha ( normalt i dette firma ) at jeg skal tage til lægen og have udført nogle test ang stoffer som generelt hash. jeg ryger meget meget sjælent som til nytår eller påske og nu står jeg i det lille problem at jeg sidst røg en enkelt færdig rullet ( 55 kr ) i påsken, jeg er ikke nervøs for om det kan ses i urin eller blod, men er der nogen der har nogen ide om hvordan en læge test foregår ? om det er en urin prøve blod ? eller om de bruger håret ? for vis de bruger håret er jeg jo godt fucked ? nogen der har nogen ider om det ?

Mvh. Den bekymret.

Titel: Re: Hjælp !
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg vil mene at håret er meget usandsynligt. I blodet kan det ikke spores ret længe da koncentrationen ikke hober sig op ligesom i urinen. Hvis du ikke har røget dagligt inden den pind har du intet at frygte, da det kun vil kunne spores i max 7 dage ved de normale misbrugsprøver. Jeg ved dog ikke om lægerne bruger nogle mere præcise, men i alle tilfælde tror jeg ikke at du har noget at frygte.

Junior medlem

okay tak det lettede lidt :) håber ikke de bruger håret :) blodet og urin er jeg ikke nervøs for :) på nogen måde :)

Junior medlem

dav igen @brød@ xD har lige været inde at læse at test af hår er meet usansynligt da prøven koster mange $$$ så jeg går ud fra jeg klare prøven :)

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Måske det bare er mig. Men hvorfor tag et job, hvor de føler de skal bestemme over din fritid? D:

Junior medlem

længere forklaring jeg er sømand så derfor :P

men jeg skal op i dag nu :o om 1 time jeg sidder og drikker massere af cola pga den lave ph værdi og danskvand med citrus så håber ikke jeg dumber i den men får først svar om 1 uge :o

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]