Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Halløjsa..

Igår havde jeg en meget underlig oplevelse som jeg vil dele med Jer og jeg vil meget gerne vide om nogen af Jer har prøvet det samme eller noget lignende. Valgte at ligge tråden i "generel diskussion" da det omhandler både DMT, svampe og syntetiske stoffer.

Igår var jeg til en fest hvor jeg indtog 2c-b, mdma, ketamin og svampe - i nævnt rækkefølge.
Indtog ca. 2g cubensis og blev ret overvældet da det sparkede ind fordi det mindede så utroligt meget om DMT. DMT-visuals aftog dog efter 1 times tid og så var resten af trippet ret mellow.

Søgte lidt på google og fandt denne tråd på DMT-nexus: https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=16534

Har nogen personlige erfaringer med at svampe-trips bliver mere DMT-agtige, efter at have prøvet DMT?

//blazR

Dedikeret medlem

Kunne det ikke være alle de andre drugs du har haft blandet ind over ? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^Det har nok haft en del at sige også, jo.
Men hvis du læser linket er jeg ikke den eneste der har oplevet det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det var ellers lidt af en kombination :P

Jeg tror det er indbildning, Svampe og DMT minder jo meget om hinanden, og er også i familie med hinanden hvis jeg kan sige det sådan.. :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kan have ret i at det muligvis er indbildning, men jeg aner ikke hvor den kommer fra. Det er først i dag efter min oplevelse jeg har søgt efter det og fundet ud af jeg åbenbart ikke er den eneste, selvom der ikke lader til at være utroligt mange.
Jeg er skam godt klar over at 4-HO-DMT og n,n-DMT minder strukturelt meget om hindanden.

Jeg har dog aldrig haft den slags multiplerende fractals udover på DMT.. Og så denne gang naturligvis. Ej heller på en kombo som 4-HO-MET+LSD+methoxetamine.
Ligheden mellem svampe og DMT var da også tydelig da jeg prøvede DMT, men slet ikke på samme måde som denne oplevelse.

Har desuden taget svampe 2 gange før denne, siden jeg prøvede DMT og de 2 gange har ikke været DMT-agtige.

Det jeg undrer mig mest over er at DMT-visuals aftog efter 45-60 minutter og derefter var det nærmest overstået. Der var lidt eftervirkninger naturligvis, men det var som sagt meget mellow.
Igennem tiderne har jeg indtaget en hel del svampe, også i kombination med ketamin, 2c-b og mdma(2 gange) - selv i doser på 10g eller mere oplever jeg ikke visuals af den karakter.

Har ingen andre oplevet markante ændringer i visuals på svampetrip, efter at have prøvet DMT?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Du burde prøve at teste en lav til mellem dosis svampe alene, en dag du er klar i hovedet, for rigtig at kunne sammenligne det vil jeg mene :)

Når du blander så mange substanser over en aften, så vil de have en indvirkning på hinanden, og forstærke hinandens effekt væsentligt :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

hej BlazR.

jeg har fået fortalt af en, at de fleste der tager DMT, tager det som et sidste trip, har du først taget DMT, så bliver noget af det i kroppen, og når du så tager psilocybin svampe, så reagere noget af det overskydende DMT du har i kroppen, og begynder at virke sammen med dine svampe. derfor får man ofte DMT ligende visuals på svampe efter indtagelse af DMT.

mvh MikaelOnTHC

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tvivler nu stærkt på at DMT'en bliver i kroppen særligt meget længere end man har effekt - derfor(teori) er det heller ikke endnu påvist at koglekirtlen i hjernen syntetiserer og udskiller DMT. Men det er jo et fact at DMT findes i "trace amounts" i mennesker.

Ja, det er korrekt at DMT ikke er det psykedeliske stof som de fleste starter deres rejse med, men jeg har da læst om enkelte der har gjort det.

Og af det kom der faktisk et nyt spørgsmål.. Nogen som først har prøvet DMT og senere svampe og kan berette om ligheden af visuals på svampe?

Medlem

vil heller ikke ligge mere i det, som sagt kun lige noget jeg fik af vide, har ikke lige fået læst op på det. men i teorien, så kan det jo lade sig gøre at det bliver lagret?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lagret hvor? I celler er mit bedste bud, men usandsynligt vil jeg mene. Især tvivler jeg på hvor meget der eventuelt kan lagres da n,n-DMT hurtigt bliver nedbrudt af MAO-enzymer.

Medlem

det kan du jo have ret i, min første tanke gik på i fedtvævet, men du har egentligt ret når jeg tænker over det er det højs usandsynligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]