Rigtig let måde at forstå nogle af de ting der forgår i hjernen når man tager div. droge. Jeg tror linket er lagt her en gang før, men det er lang tid siden. Jeg syntes det er godt at de laver noget hvor alle kan følge med. Hvis man læser om emnet bliver det ofte unødvendigt indviklet. Her har de brugt nogle billeder og lidt humor og voilà! Det er til at forstå!
Jeg kan personlig huske hvor svært det var at finde hoved og hale på neurotransmittere, hvad, hvor og hvordan de gjorde hvad de gør og alt der det -jeg vil så sige i mit forsvar det var før WWW-. Og dette giver den absolute minimum viden man bør ha' når man starter på at eksperimentere med stoffer. Vi starter jo ikke med at vide alt om neurokemi, der skal ofte en masse tid og læsning før det begynder at give bare det mindste mening. Og så tager jeg ikke engang højde for at faget udvikler sig i rivende fart hvor ingen enkel menneske han følge med selv om han/hun ikke lavede andet end at sove og læse dag ind og dag ud.
Min beskedne mening er at der er en pædagogisk genistreg, hvis man kan sætte pædagog og geni i samme sætning