Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folkens.
Jeg har et spørgsmål som tænkte nogen af jer kunne svare på. Det er fordi jeg har en forkærlighed for coke, og det kan jo aldrig blive godt nok:) jeg har så fået opstøvet noget virkelig kræftigt shit, som jeg prøvede at koge af for at se hvor rent det var, og jeg fik. 0, 89 ud af 1g i en stor gylden klump. Men i min verden er det ikke muligt, slet ikke her i dk, med så mange mellemled undervejs, mit spørgsmål er så om man kan få et produkt som binder sig/smelter sammen med coken eller hvad man siger, som man ikke kan koge fra, har nemlig hørt nogen snakke om noget der hedder hollandsmix som cutter det med som booster den rigtige kokains virkning men uden at være det, ved ik om det bare er snak, men håber nogen kan svare på det, for ellers har jeg måske bare været utrolig heldig hehe

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det er skam muligt at få kokain som har renhed på op mod 95-99%, selvom det naturligvis er sjældent og kræver kontakter ;)
Så vidt jeg har læst, bliver det ofte fremstillet med en renhed på 60-80% - det afhænger simpelthen af hvilket jungle-lab der fremstiller det og hvem der skal aftage produktet, samt hvilke kemikalier de har til rådighed i jungle-lab'et.

F.eks, hvis jeg husker rigtigt, skal der bruges ca. 50L æter pr. kg forholdsvis ren kokain. Da æter er en overvåget substans, også i Sydamerika og andet, bruges der andre opløsningsmidler som måske ikke har helt de samme egenskaber - et mere urent produkt.
Eller der bruges mindre end 50L æter pr. kg - samme udfald, urent produkt til at starte med.

Men jeg er overbevist om at nogle af disse jungle producenter kan og vil fremstille det med renhed på 95-99%. Og selvom det er mere regl end undtagelse i pulver-miljøet at cutte substanser til ukendelighed, så findes der også enkelte som er af en anden overbevisning, ikke cutter deres produkter og går op i kvalitet frem for kvantitet - som regel mærkes det dog på prisen ;)

I Alkyminstens Hjørne ligger der en tråd om omkrystallisering af Kokain HCl, hvor der står nogle brugbare ting i..

Jeg har tit været ude for at få noget værre lort eller middelgodt i det "normale" prisleje - det er i ét miljø jeg færdes...
Med tiden har jeg fundet lidt mere alternative kontakter. Her er jeg sikker på at få noget middelgodt til den "normale" pris, hvis jeg smider et par 100 eller 3 mere, så er kvaliteten det bedre!

Jeg har aldrig selv lavet kokain HCl om til freebase, eller røget det, men jeg havde en gang en nabo som gjorde. Ham supplerede jeg i en periode med kokain som han og hans venner "kogte" og røg - der blev 0,8g(freebase) ud af hvert g. HCl.

Hvordan har du "kogt" kokainen? Brugte du natrium bicarbonat?
køkkenkemi på en ske er ingen exact science...

Junior medlem
Brugeravatar

Det er muligt. Kendte engang et par, som levede af at rejse til Bolivia, Peru og Brasilien en gang om måneden, hvor de så slugte nogle hundrede gram fløj hjem og solgte det. Deres vare var ikke cuttet så vennerne fik det rene og resten cuttede de og solgte til pushere..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg har aldrig selv lavet kokain HCl om til freebase, eller røget det, men jeg havde en gang en nabo som gjorde.

Hvordan har du "kogt" kokainen? Brugte du natrium bicarbonat?

Jeg har faktisk en tråd her inde et sted hvor jeg spørger til Kakoin HCl, som man skulle prøve det med alle her inde sagde det var et no go (Tak for det!!! Psy)
det lyttede jeg self til ;) og når jeg tænker mig om nu, tror jeg det ville været gået galt, i den mentale tilstand jeg var i der.

Det er muligt. Kendte engang et par, som levede af at rejse til Bolivia, Peru og Brasilien en gang om måneden, hvor de så slugte nogle hundrede gram fløj hjem og solgte det. Deres vare var ikke cuttet så vennerne fik det rene og resten cuttede de og solgte til pushere..

Det lyder som et par nice fyre ;)

GOD FREDAG OG PAS PÅ JEG SELV!!!

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]