Det er skam muligt at få kokain som har renhed på op mod 95-99%, selvom det naturligvis er sjældent og kræver kontakter

Så vidt jeg har læst, bliver det ofte fremstillet med en renhed på 60-80% - det afhænger simpelthen af hvilket jungle-lab der fremstiller det og hvem der skal aftage produktet, samt hvilke kemikalier de har til rådighed i jungle-lab'et.
F.eks, hvis jeg husker rigtigt, skal der bruges ca. 50L æter pr. kg forholdsvis ren kokain. Da æter er en overvåget substans, også i Sydamerika og andet, bruges der andre opløsningsmidler som måske ikke har helt de samme egenskaber - et mere urent produkt.
Eller der bruges mindre end 50L æter pr. kg - samme udfald, urent produkt til at starte med.
Men jeg er overbevist om at nogle af disse jungle producenter kan og vil fremstille det med renhed på 95-99%. Og selvom det er mere regl end undtagelse i pulver-miljøet at cutte substanser til ukendelighed, så findes der også enkelte som er af en anden overbevisning, ikke cutter deres produkter og går op i kvalitet frem for kvantitet - som regel mærkes det dog på prisen

I Alkyminstens Hjørne ligger der en tråd om omkrystallisering af Kokain HCl, hvor der står nogle brugbare ting i..
Jeg har tit været ude for at få noget værre lort eller middelgodt i det "normale" prisleje - det er i ét miljø jeg færdes...
Med tiden har jeg fundet lidt mere alternative kontakter. Her er jeg sikker på at få noget middelgodt til den "normale" pris, hvis jeg smider et par 100 eller 3 mere, så er kvaliteten det bedre!
Jeg har aldrig selv lavet kokain HCl om til freebase, eller røget det, men jeg havde en gang en nabo som gjorde. Ham supplerede jeg i en periode med kokain som han og hans venner "kogte" og røg - der blev 0,8g(freebase) ud af hvert g. HCl.
Hvordan har du "kogt" kokainen? Brugte du natrium bicarbonat?
køkkenkemi på en ske er ingen exact science...