Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 06:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Dav. Det er festivalstid :rocking: og jeg skal flyve til et andet land i EU og derfra rundt over nogle forskellige grænser. Mit spørgsmål er, om jeg dummer mig ved at tage 5htp med? Ved det er lovligt i nogle lande, men ulovligt i andre. Det er nok mest flyveren jeg er nervøs for... Nogle erfaringer med 5htp med i fly? Ville være glad i HRs navn hvis jeg kunne benytte mig af det på turen. Go dag.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Ellers er der jo andre lovlige, alternative metoder at indtage den slags på.. Kalkun og bananer fx.. Så kan du også få lidt at spise, trods tømmermænd :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det nu stadig meget smart at spæde til med 5-HTP. Jeg vil også gerne vide om lovligheden omkring dette.
Og er det lovligt at tage proteinpulver med? Det må det vel være..

KRK: hvilken festival tager du på?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Jeg tager forbi boom festival :)

Ja, må benytte mig af fødevarer med meget tryptofan, men jeg synes 5htp capsules virker meget bedre, og jeg ville super gerne have det med mig. Vil dog også meget gerne undgå at få bøde eller en handske i ass, så ved ikke om det er en god ide. Ingen har erfaring med det? Ellers mon man kan få 5htp dernede, når de nu i forvejen er ret HR-minded?

Medlem
Brugeravatar

Bump.... Ingen der ved noget? Tror jeg tager chancen så....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tager chancen i alt fald. Jeg skal også på Boom, overhører du nogen snakke dansk så sig MOJN.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Bare lig dem i din bagage, hundene ved ikke hvordan det lugter og jeg tror de er ligeglade hvis de finder det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lidt opfattelsen af de hunde, at det skal være en meget kendt lugt før de giver tegn. Jeg tog for nyligt til Holland med en grinder (som lugtede ok af skunkish), og en pose 2c-b. Og hunden fattede ikke rigtig noget. Ved ikke om det er standarden ved tyske hunde, eller bare generelt alle narko-hunde.
Så jeg tror ikke du skal bekymret over nogle 5-htp pillz. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har lidt opfattelsen af de hunde, at det skal være en meget kendt lugt før de giver tegn. Jeg tog for nyligt til Holland med en grinder (som lugtede ok af skunkish), og en pose 2c-b. Og hunden fattede ikke rigtig noget. Ved ikke om det er standarden ved tyske hunde, eller bare generelt alle narko-hunde.
Så jeg tror ikke du skal bekymret over nogle 5-htp pillz. :)

Sikker på, at det ikke var en hund trænet til at opsnuse sprængstoffer(komponenter hertil?

Jeg gik, for et par år tilbage, lige forbi en hund i Heathrow, med en bukselomme, der kort forinden havde indeholdt en god klump tjald - mit hjerte galoperede, men hunden rynkede ikke på næsen overhovedet - det havde den sgu gjort hvis den var trænet til formålet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjord: Jo, skulle man næsten tro, hvis det ikke var fordi der kom 2 betjente ind i vores togkabine inden og sagde der ville komme en hund igennem og snuse efter droken. Jeg forstår ikke tysk, så spurgte pænt på engelsk hvad han mente, og så forklarede han på sit gebroken tysk, at de ledede efter narko i toget.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg TROR måske at narkohunde kun reagerer på narko hvis de er blevet bedt om det. For hunden er det jo bare en sofistikeret form for leg og hvis legen ikke er i gang tror jeg heller ikke den reagerer. Det er selvfølgelig ikke noget man skal regne med, det er ikke noget jeg overhovedet har nogen indsigt i...

Medlem
Brugeravatar

Yeah pas på med ICE toge igennem Tyskland. Møder altid Tysk civilost i dem, men de har endnu aldrig fundet noget :) 5-htp gik glat igennem alle lufthavne mm. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg TROR måske at narkohunde kun reagerer på narko hvis de er blevet bedt om det. For hunden er det jo bare en sofistikeret form for leg og hvis legen ikke er i gang tror jeg heller ikke den reagerer. Det er selvfølgelig ikke noget man skal regne med, det er ikke noget jeg overhovedet har nogen indsigt i...

Hehe, så kan jeg lige give dig lidt indsigt :P Min mor er hundetræner, og ja det er rigtig det med "legen" for den. Den tænker, "så snart jeg kan lugte [indsæt stof], så får jeg mad/bold/whatever". Så den forbinder simpelthen lugten med noget positivt. Hvis hunden er trænet rigtigt, og fået de rigtige lugte til de forskellige substanser, kan den næsten lugte det på flere hundrede meters afstand, hvis vinden har den rigtig blæse retning.
Det er hvertfald sådan jeg har forstået det. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl :)
Og hunden fik rigelige med kommandoer da han kom ned til os..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan du ikke bare komme pillerne i et vitaminpilleglas? Som de andre siger forsøger hundene nok ikke at lugte sig frem til dit 5htp

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Kan du ikke bare komme pillerne i et vitaminpilleglas? Som de andre siger forsøger hundene nok ikke at lugte sig frem til dit 5htp

Jeg tror at trådstarter kom fint igennem grænserne med sit 5htp.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

Gør som Samuel siger..
Var på ferie i Grækenland, og gad ikke lige til at undersøge om 5htp var lovligt der. Så smed alle 5htp kaspslerne ned i et B6 vitamin glas. Og havde det med ombord på flyet. Ingen problemer der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]