Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hey alle, har lige et spørgsmål, har kammerater som sidder i spjældet, men når de er på udgnag hygger de sig med diverse stoffer, undtagen hash. de drikker alle en liter eddike dagen før, og på den måde siger de at de for negativ urintest? er det oprigtigt ?

fordi så er der jo svar til alle dem der er i tvivl, har endda selv set en drikke en hel liter.
på forhånd tak

Medlem

undskyld hvis den er postet i forkert forum.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Jeg har kun hørt om citron saft, og vand og noget kul man kan få på apotek.
men aldrig eddike. så tvivler lidt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
http://goo.gl/i3jhr

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Det har været diskuteret utroligt meget.

Nogle siger det virker, andre modsat og nogle er midt i mellem. Tror ikke der findes et konkret ja/nej svar, så det er sku nok bare en risiko man må løbe - ligesom grunden til man rusker tremmer, har man også taget en risiko :)

Mvh

Medlem

ja okaj - troede bare eddike gjorde nået i kroppen som missede ved ens ph værdi, samt rensede ud.. fordi dem jeg kender gør det dagen før de skal tilbage fra udgang og tager urin test efterfølgende med negative resultater i prøver, undtagen THC da det sidder i fedtvævet... eksempel, har en ven som har været kørende hele week på emme og den dårlige, han drak en liter eddike, hvilket gør ondt i maven, men giver negativ svar i urin test, og ville mene at fængslet bruger samme urin test som overvågningen for fodlænker da de også er fængselsbetjente ?

Admin
Brugeravatar

Der er ikke noget belæg for, hvorfor det skulle virke. Det er rigtigt nok, at aminer (stoffer som amfetamin, kokain, mdma (ecstasy) osv) er meget vandopløselige ved lav pH. Men de er fordelt udover det meste af kroppen, og du ændrer ikke pH værdien i andet end mave-tarm systemet ved at drikke eddike. Selv et meget lille fald i pH værdien i blodet kan føre til koma og dødsfald, så heldigvis kan man ikke regulere blodets pH ved at drikke syre. I øvrigt er alifatiske aminer næsten 100% protonerede ved blodets pH, så hvis man øger deres udskillelse ved at drikke eddike, har det nok ikke noget med pH værdi at gøre.

-Jimmy Carter

Medlem

okay, har så lige et spørgsmål ?

alle er velkommende til og bringe nået viden på banen :)

Imp: - er det farligt at drikke en halv lager eddike, godt med sukker for at rense ud ?(du lyder som om du har styr på det meste) nu har jeg googlet lidt, og er svar skyldig til mine venner, da jeg praler lidt med det "online" forum her :p - ham der påstår det med han gør det inden han skal tilbage til fængsel siger man har ondt i nyrene efterfølgende og at det virker, og andre af mine homies siger de har set ham sidde og gøre det.. og ville da snart være rart med lidt klar kilde omkring ren urin test på aminer, ikke THC for det har jeg klargjort indtil videre, at det ikk kan lade sig gøre :p på forhånd tak

Admin
Brugeravatar

Jeg tror ikke, det er så farligt at drikke eddike i rå mængder. Husholdningseddike har ca den samme pH værdi som cola, og der skal meget acetat til for at det bliver giftigt.

Jeg skal ikke ku afvise, det virker efter hensigten at drikke eddike. Men hvis det gør, kan jeg ikke forklare mekanismen bag.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]