Jeg fik engang en gevaldig overdose 2cb, der fik mig til at hallucinere ubehagelig kraftigt i 1 døgn. Det fortsatte i lang tid, aftagende, men som en slags HPPD. Så bl.a. præcis de samme ting som du beskriver her:
Citat:
På alle tidspunkter ser jeg en form for statisk mønster af pixels, lidt som på en gammel fjernsynsskærm. Det bliver mere prominent, når det er mørkt, da er det som om det træder mere ud i forgrunden, hvor det for det meste ligger i baggrunden. Nogle gange oplever jeg, at nogle pixels klumper sig sammen og lyser op på en neon-agtig vis og glider som geometriske mønstre henover mit synsfelt. Hvis jeg fokuserer på det og lægger mærke til det, kan det nogle gange se ud som om at der 'flyder' lette visuals/pixelsmønstre på vægge eller andre flader
Kunne også få nogle kraftige blå/hvid-negativer af hele synsfeltet der fryser lidt fast på hjernen, når jeg lukkede øjnene nogle gange. Det er dog ikke så slemt længere.
Jeg vil ikke benægte at der skulle være noget spirituelt, når du siger du oplever auraer hos folk osv. Men det kunne jo også være, som du selv foreslår, en slags medfødt HPPD. Du kan vel prøve at tage til lægen, og fortælle om det? Måske ikke din personlige læge, han viderestiller dig bare til en psykiater, der stikker dig noget antipsykotisk medicin eller sådan noget. Men opsøg en neurolog hvis du kan. Ved ikke lige hvad du har af muligheder i sundhedsvæsnet, men der findes flere sider på nettet, med neurologer der vist tager sig af den slags, de tager dog en del penge for det.