Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 17:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Halløj.

Jeg var idag på staden med en kammerat, hvor vi købte noget skunk der hed "assfuck". Vi røg lidt af det, og blev ikke specielt skæve nogen af os.

Inden vi skulle hjem igen, stilte vi os ved et af tønde-bålene. En mand der stod ved siden af os, tilbød mig et sug af hans joint. Jeg spurgte hvad der var i, og han svarede at det var buffalo. Jeg troede at han snakkede om cannabis, så jeg tog et sug.

Buffalo, sagde jeg, er det indica eller sativa? Altså det er heroin, svarede han så. Jeg troede han jokede, så jeg røg lidt videre. Røgen var let, og smagte let af cannabis. Jeg lagde mærke til at hvert sug slog som en hammer. Jeg fik det meget afslappet.

Vi smuttede, men jeg blev ved med at få det mere og mere afslappet. Det snurrede i min mave, i mit bryst, i mine underarme. I mine ben og overarme knitrede det, og mine tanker fløj frem og tilbage. Alt føltes meget langsomt, og jeg var meget "lettet" under hele oplevelsen. Min ven lagde mærke til at mine pupiller var helt små.

Senere på dagen har jeg haft problemer med toiletbesøg.
Nu tænker jeg, var det heroin? eller var jeg voldsomt skæv, placebo? Har røget ret så meget tjald, men det her har jeg ikke prøvet før.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg tror ikke det var heroin du røg.
"Det er heroin", har jeg tit hørt blive slynget ud når folk spørger hvad der er i jointen..
Du har sikkert bare smagt på noget super lækkert ryger, og er derefter blevet i tvivl.
Placebo virker - især under påvirkning af THC ;)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
+1 ^^

Jeg har hørt folk der begynder at ryge dank shit for første gang, at de har følt sig basket og tror de har røget benzodiazepin/opium.

Medlem
Brugeravatar

Tak skal i have, det er jeg glad for at høre :)
Well, så var det vel god skunk. Det eneste grønne der var under aktionsdag :D

Medlem
Brugeravatar

Det kunne godt være heroin, men jeg tvivler: Heroin er ekstremt dyrt. Det kræver en stor mængde heroin at blive skæv hvis man ryger det i en joint eller cigaret. Amerikanske soldater røg det sådan i Vietnam fordi det var ekstremt billigt dernede, så det kan lade sig gøre, men tror virkelig ikke at nogen vil være så dum at spilde pisse dyr heroin på den måde i dag. Det skal helst "vaporizes" altså ryges på sølvpapir.

Den effekt du beskriver lyder bestemt som en opiat skævert, men det er jo meget svært at sige. Cannabis kan være noget underligt noget, det kan påvirke en på mange måder afhængig af ens sindstilstand.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
det kan godt være heroin, lyder lidt som rusen, heroin er dyrt, men man bliver afhængelig første gang, så det kan være han prøvede at gøre dig afhængelig så du kom efter mere....

Medlem

Jeg har meget svært ved at forestille mig at nogen har stået op røget heroin i gaden med mindre det var en baron.
Det lugter alt for karakteristisk til at folk ikke ville opdage det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
det kan godt være heroin, lyder lidt som rusen, heroin er dyrt, men man bliver afhængelig første gang, så det kan være han prøvede at gøre dig afhængelig så du kom efter mere....

Nej, du bliver ikke nødvendigvis afhængig af heroin første gang, det er propaganda BS.. Jeg har røget heroin et par gange, og har ikke brudt mig specielt meget om rusen de gange jeg har prøvet det - jeg finder det ligegyldige element i rusen dysforisk ja næsten deprimerende.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Efter at have læst hvad i skriver, er jeg ret sikker på at det var cannabis :) Havde tænkt på at gå til lægen, kan han give mig en drugtest? Er det i så fald gratis, og under tavshedspligt?

Dedikeret medlem

Det bliver ikke i dit system i meget mere end 24 timer så bliver ikke nemt og få det tested.

Medlem
Brugeravatar

Efter at have læst hvad i skriver, er jeg ret sikker på at det var cannabis :) Havde tænkt på at gå til lægen, kan han give mig en drugtest? Er det i så fald gratis, og under tavshedspligt?

Det ville jeg under ingen omstændigheder gøre.

1. Det vil ikke ændre noget. Om du finder ud af om du har røget heroin eller ej vil ikke gøre nogen egentlig forskel i dit liv.
2. Tvivler meget kraftigt på at du kan finde en læge der vil tro på den historie. Du vil muligvis få skrevet i din journal at du er misbruger eller sådan noget som kan fucke dig hvis du en gang får brug for smertestillende.
3. Hvis du tester positiv KAN det slippe ud. Det KAN komme til at såre dig i fremtiden.
4. Selv hvis alle de ovenstående ikke finder sted, så vil du ikke kunne få noget positivt ud af det. I bedste tilfælde får du klarhed, og hvad så? Hvad ændrer det?

Hvis du vil drug testes, så anbefaler jeg på det kraftigste at du gør det uden tilknytning til systemet så det ikke kommer til at stå nedskrevet nogen steder. Som ham over mig skriver, så bliver heroin ikke længe i dit system, så hvis du vil testes, så bør du nok pisse i en kop så hurtigt som muligt og gemme det i køleskabet indtil du får fingrer i en drug test, lol... Tror godt pis kan holde sig, men er sku ikke sikker. 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
ARh, skulle vi nu ikke liiiie tage og tænke lidt anderledes og lidt mere positivt, Illegal?

Hvis man er i tvivl og man har svært ved at slippe tanken eller få konkret svar - så skal man sku gå til lægen og spørge. Og nej - læger har 100% tavshedspligt. Og hvorfor fanden skulle lægen give beskeden videre - at hans patient har været og få en prøve - som utroligt mange får lavet hver eneste dag?
Og nej, det bliver ikke skrevet ned nogen steder at du har taget en urinprøve som du selv har bedt om - især hvis man mistænker at have fået noget i sig, som man ikke burde eller selv har valgt.

Og NEJ, en læge skriver sku da ikke man er misbruger, bare fordi man vil have en urinprøve. Hvor kan en test evt. ødelægge hans fremtid? Alt det du skriver giver god mening - hvis man var tvunget til en test, f.eks i forbindelse med jobansøgning eller generel drug test på uddannelse/arbejdsplads.

Og jo - han kan da lige præcis GODT få noget positivt ud af det. Alene det ikke at skulle tænke på om det var heroin eller cannabis kan nu være utrolig befriende og nu er vi jo ikke lige alle sammen eksperter på alle områder mht. stoffer.

Lim3: Hvis du er lidt urolig for hvad du egentlig fik og gerne vil have et konkret svar, så syntes jeg du skal kontakte din læge, sige du gerne vil have lavet en drugtest, da du har delt en joint med en fremmed og du fik en underlig effekt udover hvad du kender fra cannabis.
Der er ingen grund til at lyve overfor lægen, for det gør egentlig bare hans arbejde sværer. Desuden kommer læger jo ikke hjem fra arbejde eller mødes med kollegaer, politi, kongen osv og siger "nu skal i bare høre hvad Lim3 kom og spurgte mig om i dag!".

Alt hvad der foregår hos din læge er mellem jer to. Han er bundet ved lov til at holde sin mund og hvis ikke, så risikere han at miste arbejde og mulighed for at arbejde fremtidigt som praktiserende læge. Udover det så kan du sådan set også sagsøge ham/eller kommunen/staten what ever, hvis det direkte ødelægger dine fremtidige arbejds/uddannelses muligheder.

Der er intet at frygte her. Og Illegal: Siger ikke du tager fejl eller er dum, men syntes du overdriver ret meget, i forhold til hvor enkel situationen er. Dog er det vigtigt at have i mente, at brugen af stoffer generelt kan have alvorlige konsekvenser - både fysisk, psykisk men også socialt/samfundsmæssigt (hvis i forstår).

Mvh

Dedikeret medlem

Jeg må nok erkende at jeg godt kunne have reageret som manden med jointen (har reageret sådan).
Ryger på en joint - det lugter kraftigt af hash.
Aner ikke hvad jeg ryger men det er god hash også kommer der en som gerne vil ryge med som spørger indtil navne jeg måske har hørt men ikke aner noget om.
Så ligger den til højre benet og svare heroin eller måske døkanmin ;)

Medlem
Brugeravatar

Tak skal i have for svarene :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu spores opiater altså gerne i 2-5 dage i en pisprøve, og JO, lægen skriver helt sikkert i din journal at du misbruger - måske kun tjald - måske bare at du har et stofproblem uden at specificere videre.

Edit:
(Og det kan blive en rigtig træls ting at have til at stå når/hvis du skifter læge senere hen. For så spørger den nye læge om han må indhente din journal fra din gamle læge, og afviser du det, skal du ikke regne med at få noget med rød trekant på, selvom du er væltet 20 meter ned af en trappe og vil have smertestillende, fx dolol)

Hvorfor overhovedet gå til lægen for at få en narkotest, når de praktisk talt kan købes alle steder lige fra netto til Bilka? De koster hvad.. Omkring 50 kroner og hænger næsten altid ved siden af graviditets test.

Medmindre at du har drukket mindre væske end du normalt gør, eller spis noget anderledes end du normalt gør kunne den hårde mave godt være et tegn på opiater. Men så igen.. Det er ofte noget man får efter længere tids indtag, og ikke noget jeg har oplevet ved de mængder du beskriver.

Medlem

Lørdag d. 19 var jeg på staden ved 15 tiden. Der var kun en enkelt bod der var åben. De havde kun en slags skunk... Og det var noget af det mest alvorlige skunk jeg nogensinde har købt på staden.... Og jeg har altså købt meget skunk dér! :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Lørdag d. 19 var jeg på staden ved 15 tiden. Der var kun en enkelt bod der var åben. De havde kun en slags skunk... Og det var noget af det mest alvorlige skunk jeg nogensinde har købt på staden.... Og jeg har altså købt meget skunk dér! :shock:

Okay?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
lol

Medlem

I dag var jeg nede og købe handsker, de havde kun 1 par handsker jeg kunne lide. Og dem købte jeg. Aldrig har jeg købt så svedige handsker :shock:
Sorry mr. random kommentar gut, kunne ikke lade være :lol:

Medlem
Brugeravatar

Der er jo mange forskellige kvaliteter hash/skunk på markedet. At I ikke blev specielt skæve af det I selv havde købt, er måske fordi kvaliteten ikke var specielt god? Og måske havde ham gutten, der gav dig jointen, den bedste ryger. Måske er det bare så simpelt... Pusherne har i hvert fald deres egen ryger, som de sælger af til meget få kunder/venner.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]