Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 14:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg går med tankerne om at tage mit første trip til sommer når vejret bliver rart, og da jeg nyder at ryge hash fra tid til anden, har jeg fået anbefalet at tage et par mexikanske svampe, som en af mine venner kan finde frem til mig.

Jeg har lavet en del research, og faldt over denne side: http://stofinfo.sst.dk/Forsiden/Fakta_o ... ighed.aspx

Er der noget hold i dette? For jeg ville sku blive ret så ked af at få en psykose eller ikke vågne op fra rusen igen. :shock:

Mvh Fuck

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Du skal se de fleste af de sider som skramme kampagner, hvor de smøre lidt tykt på.
Det korte svar er ja, du kan godt få en psykose af at trippe, men hvis du er mentalt stabil burde risikoen være minimal.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er hvertfald noget decideret ævl at LSD skulle kunne føre til en dødelig OD, aggression og være afhængighed skabende.

Der er på verdens plan kun sket meget få dødsfald, hvor nogen ved en fejl er kommet til at tage nogen astronomiske doser. Men det kan også være at det er rygter
Men i hvertfald er LSD temmelig harmløst på det område. Men udover det, er det fuldstændig korrekt at LSD kan medføre psykose. Men det vil kun ramme folk der i forvejen er problemer med psyken. Hvis du er normalt tænktende og ikke har for mange skeletter i skabet er der ikke noget at bekymre sig om. Det samme gælder svampe, dog kan du godt blive forgiftet hvis du spiser for mange svampe, men så skal du også æde mange. Rigtig mange svampe på en gang. Så er jeg også af den overbevisning at svampe kan være en smule mere roligt for sindet samlignet med LSD.

Paradoksalt nok kan LSD/svampe også helbred eller hvad kan man sige lindre folk der er psykotiske eller sindslidende i nogen situationer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]