Jeg skal til Berlin på studietur om et par dage
... I bus 8 timer, hvilket bliver et helvede for mig da jeg er meget høj og der aldrig er en skid plads i sådan nogle skrammelkasser
men nu blev jeg lige spurgt af én om jeg var interesseret i at købe noget kodein, jeg har ikke taget kodein, eller opiater i nogen form før, men tænker at det skal prøves, og imorgen aften skal jeg se om det er noget jeg kan lide.
hvis jeg synes det rart, så er mit spørgsmål om jeg kan tage nogle stykker på busturen for at gøre det lidt mere udholdeligt? kodein er lovligt både i dk og tyskland, så jeg kommer ikke til at løbe ind i nogen ubehagelige situationer, "legality wise" - i hver fald.
---- og så kommer der LIGE et bonus spørgsmål, for ikke at oprette for mange emner:
"Purple Drank"er jo et mix af promathezine(håndkøb køresyge/sove medicin) og kodein. Nogen der har prøvet det? og ville det være en dum idé at tage både kodein og promathezine på turen?
- vi snakker ikke voldsomme mængder, hvis min lærer vil i kontakt med mig dur det jo ikke jeg sidder og savler som en anden istedgade junkie.
many thanks