Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 00:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: panama
Hejsa folk ude på psy.

ville lige høre hvor meget blanding af akolhol og joints og om i ikke gøre det.

hele spørgesmålet kommer efter at jeg ikke havdet fået drukket i lang tid og så her sidste gang mig og en ven tog til en privatfest hos nogen, med 3grams god ryger og en kasse tuborg fra føtex under armen, da der var lang vej ud til festen, besluttede vi os får at rulle et par joints til gå turen, turen i sig selv gik meget hurtigt da vi fik røgede lidt, da vi så kom ud til festen var hele min ide at bare blive så langt ude i hegnet, og vi åbende den ene øl efter den anden og lige pudselig fik vi stukket en underlig slags form for ølbong, og så var kassen væk efter en times tid, så besluttede vi os får at rulle en joint og gå ud og ryge, da vi så kom op igen fik jeg en drink af hosten, det fik jeg også drukket, selv om jeg ikke helt vidste hvad der var i, som sagt jeg fik drukket den, og få sekunde efter jeg den typiske "jeg skal knække mig" følse af alkoholen, det enten med at jeg bagefter der ikke huske så meget, men lå i ½times tid, før min ven lige kom ned til og hjalp mig hjem.

det ikke første gang at jeg blander alkohol og joints, men de sidste par gange da jeg har røget og drukket så har jeg fået det dårligt, kan det være fordi jeg blande lidt for stor mængde ?

-
jeg ryger dagligt joints fra 0.2 til 4-5g.

:peace: :peace: :peace:

Junior medlem

Af mine egne erfaringer kan jeg godt ryge joint og drikke samtidlig, bare at der ikke er for store mængder alkohol eller hash indblandet. Men hvis du har fået det dårligt af det, burde du måske drikke lidt mindre og ryge mere, eller omvendt. Eller bare holde det på et niveau hvor du kan mærke at du har det godt :).

:peace: :peace: :peace: :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg røg først en joint med skunk og hash. Bagefter drak jeg nogle fadøl stille og roligt. Det var sgu rart. Jeg skal helst ikke have særlig meget alkohol, især ikke noget stærkt, hvis jeg har røget.

Medlem

Jeg har sjældent problemer med at kombinere de to, bare ikke i aaalt for store mængder, men jeg knækkede mig også og fik ofte blackouts når jeg blandede alkohol og tjalde før i tiden. Det gælder bare om at lære rusen at kende, uden at lyde for klog for det er jeg ikke :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Er enig med de andre^
Jeg ville nok prøve mig frem med at drikke noget mindre alkohol (Kender dig jo ;)) og ryge et mindre antal joints. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: panama
Jeg har sjældent problemer med at kombinere de to, bare ikke i aaalt for store mængder, men jeg knækkede mig også og fik ofte blackouts når jeg blandede alkohol og tjalde før i tiden. Det gælder bare om at lære rusen at kende, uden at lyde for klog for det er jeg ikke :D
har også ofte haft blackouts men det har kun når jeg har drukket absint.. men har også blandede alkohol og tjald før hvor at jeg har været helt oppe og køre unden at kunne mærke det mindste kvalme og have det dårligt.

mange tak for svarene indtil videre

:peace: :peace: :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Problemet er ikke at du har drukket for meget, problemet er at du har drukket alt alt for hurtigt.

Medlem

tjek... man kan have en mega fed aften, hvis bare man lige akkurat drikker til det kan mærkes let, og så ryger en lille smule... for mig er det et lille gyldent vindue der skal rammes, men så bliver jeg også helt vildt energisk og smiler til alle og har det generelt bare awesome :)

Medlem

Jeg røg først en joint med skunk og hash. Bagefter drak jeg nogle fadøl stille og roligt. Det var sgu rart. Jeg skal helst ikke have særlig meget alkohol, især ikke noget stærkt, hvis jeg har røget.

Jeg har det lige omvendt, mht. til det sidste. For mig fungerer det ornli' godt, at suge en god omgang, og så ellers holde mig til shots resten af aftenen. Jeg bliver åndsvagt slatten, hvis jeg bare kører på øl og joints en hel aften... Selvom det da også er rigtig godt en gang imellem.

Rødvin og mørk hasss, det holder... Den tror jeg aldrig jeg bliver træt af. Dog er en røvfuld bajer, nogle pot joints og et bål en sommeraften aldrig at tage fejl af. Nomnomnom...

Men ja, som Snufkin også siger; det er sgu ikke så mærkelig at du har fået det skidt, hvis du har konsumeret 15 bajere i løbet af en time.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
hvis jeg drikker 2-4 øl inden jeg ryger eller efter jeg har røget, sker der ikke så meget ved det, en meget hyggelig og afslappet rus, som nævnt før i tråden har det også noget at gøre med hvor hurtigt du drikker/ hvor stærkt påvirket du er af alkoholen, har før drukket 4-5 guld bajere hurtigt, suget lidt på en joint og knækket mig ud over det hele, det kan pludselig overraske og folk bliver ofte så modige når de har drukket (så skal de da lige have en bøv på den pind der) og sådan er der mange mennesker der slutter deres bekendskab til cannabis på :D

Junior medlem

Jeg kan personligt godt li at drikke et par øl, ryge en skunk-joint med nogle venner og så drikke videre bag efter.. På den måde får man det flyvende og når skunken så aftager kan alkohollen tage over og man fester videre!!
Men derimod kombinationen mange øl->joint->øl gør mig altid dårligt tilpas og falder i søvn..
Mængden til en god aften: 3-4 øl først så du lige er beruset men ikke fuld; omkring en joint med 0.7g god skunk og så bajer i en mængde du selv kan stå inde for!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]