Hejsa folk ude på psy.
ville lige høre hvor meget blanding af akolhol og joints og om i ikke gøre det.
hele spørgesmålet kommer efter at jeg ikke havdet fået drukket i lang tid og så her sidste gang mig og en ven tog til en privatfest hos nogen, med 3grams god ryger og en kasse tuborg fra føtex under armen, da der var lang vej ud til festen, besluttede vi os får at rulle et par joints til gå turen, turen i sig selv gik meget hurtigt da vi fik røgede lidt, da vi så kom ud til festen var hele min ide at bare blive så langt ude i hegnet, og vi åbende den ene øl efter den anden og lige pudselig fik vi stukket en underlig slags form for ølbong, og så var kassen væk efter en times tid, så besluttede vi os får at rulle en joint og gå ud og ryge, da vi så kom op igen fik jeg en drink af hosten, det fik jeg også drukket, selv om jeg ikke helt vidste hvad der var i, som sagt jeg fik drukket den, og få sekunde efter jeg den typiske "jeg skal knække mig" følse af alkoholen, det enten med at jeg bagefter der ikke huske så meget, men lå i ½times tid, før min ven lige kom ned til og hjalp mig hjem.
det ikke første gang at jeg blander alkohol og joints, men de sidste par gange da jeg har røget og drukket så har jeg fået det dårligt, kan det være fordi jeg blande lidt for stor mængde ?
-
jeg ryger dagligt joints fra 0.2 til 4-5g.