Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blodprøve
Medlem

Haløjsa, Jeg kom til skade i går med min arm og ville egentlig gerne på skadestuen for at få tjekket hvor slemt det er, og jeg er overbevist om at de også gerne vil have en blodprøve fra mig, men da jeg har røget en del hash det sidste stykke tid er jeg relativt bange at de vil finde det i blodprøven og informere mine forældre, så mit spørgsmål er : kigger de efter alt i blodprøven? eller der forskel på en helt almindelig blodprøve og en drugtest på hospitalet?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
de vil ikke kigge efter om der er hash i dit blod, og hvis de gjorde har de tavshedspligt. så tag du bare på skadestuen.

Dedikeret medlem

hvis de ikke har en decideret grund til at kigge efter thc kunne de sku aldrig finde på det bare rolig afsted med dig! og god bedring.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det er ikke unormalt at de vil spørge dig om du har røget hash/drukket alkohol og lign. men det er kun fordi at det kan have betydning for den behandling du skal have, hospitalsvæsnets job er IKKE at buste dig og fortælle om hvilke ugerninger du foretager dig ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

da jeg var 15 spurgte jeg min læge om dette, da jeg stod i samme situation som dig. Han grinede blot højt og sagde, at det havde vi vidst alle røget, og at det ikke er noget, der testes for

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
da jeg var 15 spurgte jeg min læge om dette, da jeg stod i samme situation som dig. Han grinede blot højt og sagde, at det havde vi vidst alle røget, og at det ikke er noget, der testes for

he he, man har vel været ung og ’dum’ engang. :wink:

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]