Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med at bruge Imozop som er et sovemiddel med Benzodiazepinlignende middel, til at falde i søvn efter en tur i byen hvor man har taget kokain / amfetamin ? :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har gode erfaringer med at bruge dem "som beregnet"... Eller i hvert fald til at slå stimulansture ned og sove på ;)
Desværre for jeg UTROLIGT dårlig smag i munden af dem dagen efter, nogle gange +2 dage :(

Jeg ville ikke bruge dem som tripkiller, men måske bare for at falde i søvn efter et trip..

Junior medlem

Det er heller ikke decideret tripkiller.

Normalt når jeg tager i byen en fredag aften, så sover jeg først igen om søndagen, og ville gerne hvis jeg kunne sove om natten når jeg kommer hjem fredag. :-)

Medlem

Jeg har gode erfaringer med at bruge dem "som beregnet"... Eller i hvert fald til at slå stimulansture ned og sove på ;)
Desværre for jeg UTROLIGT dårlig smag i munden af dem dagen efter, nogle gange +2 dage :(

Jeg ville ikke bruge dem som tripkiller, men måske bare for at falde i søvn efter et trip..

Jeps, alt hvad jeg drikker 1-2 dage efter imozop smager FORFÆRDELIGT kemisk. Det er simpelthen så klamt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen så ser jeg intet galt i det :) Så længe det ikke er for at slå trippet ned, men blot er for at falde i søvn.

@ Stanhope; Jep.. U-udholdeligt! Zolpidem derimod får jeg det ikke af :)

Junior medlem

Hellere det end hovedpine og totalt smadret fordi jeg ikke har sovet :P

Har faktisk også mulighed for at få nogle Zolipdem, er de bedre ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har faktisk også mulighed for at få nogle Zolipdem, er de bedre ?

Meget synes jeg.. Men igen hænger det nok sammen med bivirkningen fra Imozop.
Faktisk har jeg haft en decideret behagelig oplevelse på 20mg Zolpidem hvor jeg glemte at lægge mig til at sove... :D

Medlem

Jeg har ikke selv prøvet Zolpidem, men hvis du derigennem kan slippe for det smags ragnarok Imozop fører med sig, så hop hellere på Zolpidem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten

Meget synes jeg.. Men igen hænger det nok sammen med bivirkningen fra Imozop.
Faktisk har jeg haft en decideret behagelig oplevelse på 20mg Zolpidem hvor jeg glemte at lægge mig til at sove... :D

ja det kan være ret overaskende men har også oplevet nogle ret sære ting på dem, synes sjovt nok det hele bliver lidt "drømmende" uden helt at være det, og det kan være forvirrende men også sjovt :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg får næsten altid visuals på Zolpidem hvis jeg "glemmer" at lægge mig til at sove. Psykedelisk, dog uden mindfuck. Imozop fungerer bedre for mig, til at sove på

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har I prøvet hvor I ikke kunne falde i søvn på enten zolpidem eller zopiclon? Altså hvor det ikke var med vilje at I holdt jer vågne og oplevede visuals. Eller skal man gøre en indsats for at holde sig vågen?

Medlem
Brugeravatar

Har I prøvet hvor I ikke kunne falde i søvn på enten zolpidem eller zopiclon? Altså hvor det ikke var med vilje at I holdt jer vågne og oplevede visuals. Eller skal man gøre en indsats for at holde sig vågen?

Jeg har prøvet flere gange, hvor det dog var med vilje. Krævede dog ingen synderlig indsats, selv blandet med alkohol (ved godt det er dårlig HR). De visuals man får er ikke kraftige, men har oplevet en del "dansende" tekst, og lettere bølgende bevægelser på især hvid baggrund.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^ +1.. Hvis man lader være med at ligge sig til at sove kort efter indtagelse, er de ikke specielt søvndyssende.

I mine yngre dage med mange stimulanser og seroquel til at slå ned med, prøvede jeg at holde mig vågen på seroquel... Det var noget nær umuligt! De er dog ikke anbefalelsesværdige at sove på IMO.

Den rare oplevelse jeg havde på Zolpidem mindede mig lidt om sub-hole doser mxe eller keta...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]