Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 14:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen, jeg er kommet i besiddelse af noget "vasket" opium, der skulle den rygebare udgave af råopium. Det ser mega lækkert ud:)

Har ca. 2g af det. Ved godt jeg skal have hvad der svare til en meget meget lille mængde af det, da det skulle være uderst potent. Så jeg tænkte om der ville ske noget med, at først indtage en god mængde koffein(elsker koffein, hvad enten det er cola, red bull, tabletter, pulver eller kaffe) Nogen vil måske påstå at det er en form for mini speedball jeg er ude i. Men er det sikkert rent hr mæssigt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det sker der ikke noget ved. Jeg kan selv godt li' at få et par kopper kaffe på opioder nogle gange :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Som tommelfingerregel er det dumt at blande stimulanser og downers.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ved ikke hvor stor en speed ball koffein og opium er :D Tror ikke der sker noget ved det, men du kan evt dosere koffeinen lavt til at starte med, hvis du er usikker på blandingen.
Men lyder sgu lækkert med noget stærk opium, rigtig god koger til dig!

Medlem

Hvorfor? Synes jeg tit laeser herinde at speedballs er farlige, men er det ikke kun dets addiction potential?

(Her snakker vi Amfetamin og Hydrocodone, eller Ritalin og Kodein)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det er jo ikke rigtig nogen speedball. Da jeg lå på hospitalet blev jeg fyldt op med morfin, og jeg drak da meget cola og kakao ved siden af. Lever endnu :b

Dedikeret medlem

koffein kan også gøre at man stadig kan lœgge en kage, uden kummen krakelerer.. ---> mindre hård mave ;-)

Dedikeret medlem

Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt det er farligt, men jeg kom til skade for 2 år siden og fik nogle piller som jeg skulle tage nogle uger, dette var oxycontin.

I de 4 uger jeg tog pillerne drak jeg hvad jeg normal gør af koffeinrige ting, og jeg er nok i den grove ende hvad det kommer til sådan noget, da jeg oftest kan drikke flere liter energi drik om dagen, eller tage koffein piller, jeg havde ikke noget problem overhovedet men har vel også en form for koffein tolerance på dette tidspunkt som måske kan have spillet ind.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A

Hørt!

Du må fucking ikke drikke kaffe når du ryger opium! :shock:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaffe eller andre koffeinholdig drikke skulle der ikke være nogen fare ved. Og som en nævner kan kaffe også afhjælpe evt. forstoppelse som opium kan forårsage specielt hvis det indtages oralt. Jeg vil dog opfordre dig til at ryge opium frem for at indtage det oralt.
Der er en video i denne tråd der viser den lettese måde:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=43748#p600724

Junior medlem

Det gik fint, tog og gjorde det som i linket bindegal har skrevet. Følte mig lidt oppustet efter at have været skæv i et stykke tid, så sked en ordenlig dej. Da jeg stod op, efter at have været faldet i søvn. Lykkefølelsen var pænt intens, ved ikke om jeg skal skrive en trip raport. Foretrækker opium frem for andre rusmiddler, men det er nok bare mig der syns det(Who knows). Vil ikke kalde det et fest stof, for "lå" bare og drev ind og ud af søvnen mens jeg var lykkelig og apatisk, hvergang jeg kigger på den klump jeg har liggende løber min mund i vand. Tak alle sammen, jeg holder lige en pause med opium indtil videre. Jeg vil nødig blive afhængig. God weekend

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]