Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 21:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey psy,
Longtime viewer, first time poster.

Var ved at lave noget valnøddesnaps, da jeg kom til at tænke på om man kunne lave en psychedelisk snaps. Malurt er jo en klassiker, men hvad med f.eks

Spids nøgenhatsnaps
Skunksnaps
pigæblesnaps

Ville noget af dette kunne fungere? og kom endelig med egne bud på en god snaps.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Du kan sagtens lave med skunk eller pot, det har vi tit gjort, bare i en flaske etellerandet over 40% i en måneds tid, kunne være interessant at føje malurt til, puh en brandert :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Pigæblesnaps må være til dem som er klar på et seriøst delirium og har meget erfaring med natskyggens ethnogene virkning.
Det er ikke shots jeg ville tag bare lige for at få en "hygge" aften, for det får man højst sandsynlig ikke!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Pigæblesnaps må være til dem som er klar på et seriøst delirium og har meget erfaring med natskyggens ethnogene virkning.
Det er ikke shots jeg ville tag bare lige for at få en "hygge" aften, for det får man højst sandsynlig ikke!

Enig med Root, pas på med natskyggerne.

Du kan godt lave svampesnaps, men forvent ikke at den bliver synderligt delikat. Vil mene det samme om cannabis snaps.
Husk at veje dine ingredienser nøjagtigt af, så du ved helt præcist hvor stor en dosis du får per glas. Det skulle jo helst blive "hyggeligt", og ikke med et "U" foran.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

Enig med Root, pas på med natskyggerne.

Du kan godt lave svampesnaps, men forvent ikke at den bliver synderligt delikat. Vil mene det samme om cannabis snaps.
Husk at veje dine ingredienser nøjagtigt af, så du ved helt præcist hvor stor en dosis du får per glas. Det skulle jo helst blive "hyggeligt", og ikke med et "U" foran.

Jeg har ellers nogle venner, som sidste år lavede svampe+cannabissnaps. Det var gået helt udmærket :) Om det smagte godt er vel en anden side af sagen, men konsistensen fejlede intet.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for al responsen, det er virkeligt brugbart.

Jeg holder mig fra natskygge familien, men syntes ideen om en malurt/skunk lyder lækkert(på et eller andet plan) Jeg har fået noget rigtig god sativa skunk af en ven og regner med at plukke noget strandmalurt en af dagene.

Mit spørgsmål er så:

Hvor meget skal der i af ingredienserne? og hvor lang tid skal det trække?

Jeg har virkeligt optur over projektet!

Medlem

Et eks. 1. Shot(2cl.) til 0,1gram cannabis, så bliver det jo temmelig nemt for jer at dosere. Det jo op til jer selv, hvor meget skunk i vil putte i, det kommer jo også an på hvor mange cl. i vil lave, og hvor påvirket i vil være af de forskellige substandser. Hvis i ikke har prøvet alc. og cannabis komboen før, kunne i prøve den først, også se hvor mange genstande i føler for at være påvirkede af mens i skæve, også lave snapsen efter det. Jeg menner ikke at cannabis behøver trække i lang tid(6timer?) hvis det kun er cannabioderne, og ikke smagsstofferne i vil have trukket ud i jeres snaps. Søg på det her på Psychedelia, der er masser af tråde om både cannabis og malurt(wannabe absinth shit) snaps. Held og lykke med det!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Husk at THC opløst i alkohol er ret følsomt over for lys, så opbevar det mørkt. Det vil også være en fordel at opvarme dine skud inden du putter dem i, for at gøre dem mere potente.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem
Brugeravatar

Takker, så en 3-4 gram potent skunk til en flaske(70cl) klar alkohol, stillet på et mørkt sted i en måneds tid evt. med noget strandmalurt i ville være en ok fremgangsmåde?

Glæder mig allerede til det første shot.

Ps. har overvejet "everclear"(90%alc) til dette men det er umuligt at få. Så går efter en vodka på 45% i stedet, hvilket jo egentligt burde løse opgaven fint, men syntes alligevel det ville være optimalt at give den "max gas"

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
Hey RandyNewman, jeg har gjort sådan her: For en måned siden købte jeg to halvlitersflasker finsprit på 60%. Så proppede jeg 10 g. tørrede Psilocybe Cubensis i hver, og nu fodrer jeg dem med dækblade fra mine potplanter, og det har jeg tænkt mig at gøre, til jeg høster. Til sidst vil jeg filtrere plantedelene fra. Flaskerne står mørkt og får en solid rystetur hver dag. Det skal lige siges, at jeg ikke har prøvet at lave psykedelisk snaps før, så jeg er lidt spændt på, om det lykkes.

Medlem
Brugeravatar

Hvis du ønsker at blive skæv at din snaps skal du indtage den sammem med noget fedtholdigt (f. eks fløde). Du kan evt. lave en extreme white russian. Det er ligesom normal white russian men med "kryddersnaps" istedet for vodka natural. Det smager desværre ikke skide godt, hvilket vist er det du er ude efter. Men som sagt ren "kryddersnaps" på tom mave bliver du ikke rigtigt skæv af.

Og som Bubber er inde på:
brug en brun flaske til opbevaring og bag skunken i en ovn ved ca. 150 grader i en times tid (så vidt jeg husker - søg herinde hvis du vil være sikker på temp. og tid - ellers kan andre måske komme med et bedre bud i denne tråd???).

Hvis du følger de tre overstående råd, altså:

1. Omdanner THC syre til THC ved opvarmning i en ovn.
2. indtager snapsen sammen med noget fedtholdigt.
3. opbevarer det mørkt.

Så vær forsigtig og hold styr på den mængde du indtager!

Held og lykke med det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nej, thc og de andre cannabioder er fint alkoholopløselige, og aktive opløst i alkohol.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
Yo, Deus vult. Superduperfedt link! Gad godt læse bogen ... Har du det?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Helt sikkert der http://lmgtfy.com/?q=THC+alcohol+solubility :)

Lyder forresten pisse spændende med din cubensis snaps, du må endelig vende tilbage med resultater.

Junior medlem
Brugeravatar

Fedt at i gider at bidrage, og jeg føler klart også, at vi kommer med et vægtigt løft til vores fælles kulturarv, snapsen.

Jeg vender tilbage med et evaluering på projektet

Ps. Omdanne thc til syre gennem bagning?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Okay, så har jeg researchet lidt, og genlæst.

Du kan sagtens bare lade det trække i alkohol og så drikke det en måneds tid senere, det har jeg selv gjort med trim og skud før, virker skide godt, du bliver hammer basket af det, dog skal man drikke mere end bare et enkelt eller to shots før det sker.

Vil du have det maksimale ud af det, som onkel fister også var inde på (og som jeg var lidt for hurtig til at afvise :oops: ) skal dit matriale varmes op. http://boards.cannabis.com/concentrates ... bined.html

Jeg syntes næsten bare at der bliver for meget koncentrat/tinktur over produktet når man laver det så potent. Så kan man dog bare bruge mindre materiale, men så har den ikke helt så kraftig en smag. Derfor jeg bruger trim, det er gratis og du får et snapselignende produkt som man kan drikke over en aften.

God dag folkens

Medlem
Brugeravatar

Nej, thc og de andre cannabioder er fint alkoholopløselige, og aktive opløst i alkohol.

Ja alle cannabinoiderne er opløselige i alkohol.

Men hvis man ønsker at blive skæv er vi da ikke enige om at:

1. Man får større effekt ud af sit pot/skunk/hash, ved at varmebehandle det inden oral indtagelse?

2. Man får større effekt ud af THC (og de andre psykoAKTIVE cannabinoider) hvis man indtager det (oralt) sammen med noget fedt? Hvad er ellers fidusen med hashkakao, potchai, hashbrownies osv.?

For en god ordens skyld:
Jeg har aldrig prøvet, at indtage THC opløst i sprit uden at enten ryge det eller drikke det sammen med masser af fløde eller anden fedt. Smør er klamt, olivenlolie rigtigt klamt :cry:

Jeg bliver sgu lidt skuffet hvis al den tid jeg har brugt på at varmebehandle og spise fedt har været spild at tid, penge og brækfornemelser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Hvor meget malurt puttede i snapsen?
For jeg tog 30 eller ogsaa var det 50 gram toerret malurt, og lod det traekke i en uges tid i en billig flaske vodka. Det blev simpelthen saa bittert at det naesten ikke kunne drikkes, effekten var mild euforisk og lettere forvirrende. Ved ikke om frisk malurt er mindre bittert. Men pas paa, for jeg endte med at haelde snapsen ud i vasken. Saa mit raad til dig: hold igen med malurten af smags maessige aarsager...

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for opskriften Deus. Det lyder som en fed måde at gøre det på og så skal man ikke vente flere måneder.Ydermere virker det til at blive mere potent. Den prøver vi sku´

Da det er amerikanske målforhold har jeg lige lavet min egen konversion som andre måske kunne have nytte af :

The Definitive Green Dragon (Revised)

Here is the very successful result of a considerable amount of research into the elusive and magical Green Dragon.

This is a simple and efficient 4 Step process.

Ingredients:
3.5 gram high quality cannabis
60 milliliter(0.6 deciliter) Bacardi Rum – 75% abv

Process Summary:

1. Chop cannabis very fine (coffee grinder works great)

2. Place in a shallow pan (a sheet of aluminum foil works great) and bake at 162 °C for 5 minutes.

3. Remove from oven and place cannabis in 60 milliliter of 75% abv rum (use a small wide mouth mason jar)

4. Simmer in a water bath for 20 minutes. Maintain temperature of the rum/cannabis mixture at 76. °C

5. Strain the mixture and store.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
2. Man får større effekt ud af THC (og de andre psykoAKTIVE cannabinoider) hvis man indtager det (oralt) sammen med noget fedt? Hvad er ellers fidusen med hashkakao, potchai, hashbrownies osv.?

Det tror jeg ikke har hold i virkeligheden. Fidusen er at du skal opløse cannabinoiderne i et eller andet. Og da THC er upolær kan den enten opløses i fedt eller alkohol. Men du behøver ikke begge dele.

RandyNewman, den opskrift ser rigtig god ud. Hold dig til den. Det bliver noget stærkt shit.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]