Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 01:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ololololol
Junior medlem

lololololololol

Senest rettet af bellizi 28 dec 2022 18:45, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Du har nok røget for meget af det der som man ser alle rapstjerner fra USA ryger :D

Eller måske røget noget med meget THC og lidt af de andre canabioder, såsom CBD, CBN osv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
lyder som et godt hardcore panik/psykisk anfald.
jeg har ikke prøvet noget lignende på hash, men har haft nogle noia stemmer og døde mennesker over det hele, men det har været på svampe eller DOC. som jeg godt kan forholde mig til når det sker...

jeg vil dog tilføje at af ALT hvad jeg nogensinde har prøvet af drugs, som snart er alt, ER HASH/SKUNK/THC DET HÅRDESTE JEG HAR PRØVET!!
er også stoppet nu efter 14års hverdags rygning, men jeg har haft nogle psykotiske panik anfald på det. hvor jeg seriøst tror jeg er ved at dø!

det er virkelig ikke til at spøge med, og hvis jeg var dig ville jeg ta det som et tegn om din psyke ikke kan kapere at ryge mere.!
ihvertfald hold en LANG pause...! jeg er SUPER glad for at jeg endelig er fri fra den afhængighed og tilhørende paniske anfald!

jeg håber det er gået helt over og du nu kun er efterladt med forskrækkelsen !!!

men seriuosly .... det kan gøre fucked op ting i ens hoved! også fordi det ikke bare er psykisk men også fysisk!
hardcore shit!
alt held søde menneske! håber aldrig det sker igen!
<3

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
cannabis OD - en hidsig én af slagsen... Kan også være du har en psykisk sygdom der ligger og ulmer, det kan ikke udelukkes - skru ned for forbruget og hold mængderne små hvis du alligevel skal ryge noget. Hvordan har du haft det siden oplevelsen?

Junior medlem

cannabis OD - en hidsig én af slagsen... Kan også være du har en psykisk sygdom der ligger og ulmer, det kan ikke udelukkes - skru ned for forbruget og hold mængderne små hvis du alligevel skal ryge noget. Hvordan har du haft det siden oplevelsen?

Tak allesammen. Altså jeg har ikke haft nogle psykiske "mén" efter oplevelsen og jeg ryger stadig efter episoden. Tror bare at jeg havde røget for meget på tidspunktet. Men tak for det alle sammen

Medlem
Brugeravatar

Jeg ville nok være påpasselig med overhovedet at ryge THC igen, hvis episoden gentager sig. Selvom THC bliver regnet for et mildt stof, er der nogle, der er meget overfølsomme over for det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
Jeg ville nok være påpasselig med overhovedet at ryge THC igen, hvis episoden gentager sig. Selvom THC bliver regnet for et mildt stof, er der nogle, der er meget overfølsomme over for det.

jeg vil bestemt ikke sige jeg er eller har været overfølsom over for THC, at dømme fra det mange årige daglige brug...

men jeg fuckede helt op på det måske i alt 10-12 gange... psykostisk angst anfald ! HELT fucked...

mener bare du skal passe på med at sætte det op som det er enten eller(overfølsomhed)... det kan komme pludseligt...! efter f.eks 14års stabil rygning!
fuck jeg vil aldrig opleve det igen... !!! shit!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Selvom det er på afstand nu, så håber jeg du tager det seriøst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]