Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 20:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psy.
Vil lige høre jer eksperter om noget som jeg oplevede sidste gang jeg røg hash.
Jeg var sammen med nogle gutter og det var virkelig fedt, med nogle syge grinere! Men på et tidspunkt begynder jeg at føle at min alarm til min Senda går igang, og jeg spæner ud af alle kræfter ned af de fucking trapper og ud for at se om der er nogen som piller ved den. Dette skete omkring 5 gange hvor jeg hver gang virkelig troede at den blev stjålet, eller nogle ville lave sjov med den - Til min store overraskelse stod der ingen derude, og alarmen var ikke gået igang.
Hvad kan dette skyldes? Jeg kan ikke tro at jeg røg for meget, for fik det overhovedet ikke dårligt/bræk fornemmelse.

Regards,
:joint:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
din fantasi spiller dig et puds. intet andet. har du aldrig prøvet noget lignende ædru?

Medlem

Umildbart vil jeg tro, lige som Buttkraken, at det er din fantasi der spiller dig et pus. Når man ryger kan man godt få paranoia, når jeg sidder og ryger et sted jeg ikke må, kan jeg også tit høre fodskridt osv :-D

Medlem
Brugeravatar

Synes personligt det er muligt at ryge for meget, så man får mærkelig, ulogisk paranoia - uden at man bliver fysisk dårlig (kvalme osv.)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
har fandme også tit troet at min mor kom op af trappen, når jeg var basket og tog en spiller.
der er sgu ikke noget der, der er bare din underbevidsthed, der har noia på

Medlem
Brugeravatar

Det sker hele tiden for mig det med at høre lyde der ikke er der, det er vidst ret normalt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja jeg har også haft det sådan. Måske ikke lige i så voldsom grad. Men det er helt normal at blive lidt paranoid af cannabis. Især med højt THC indhold.

Jeg synes dog at jeg er blevet bedre til at tackle det med årene. Jeg tror bare at man skal blive bedre til at overbevise sig selv om, at det er noget man bilder sig ind. Men der kan selvfølgelig også være en real grund til at man får noia. Så må man finde ud af hvad det er, og løse problemet eller konflikten.

Junior medlem

Paranoia var et godt ord til at beskrive det :) .
Nej, jeg har ALDRIG oplevet det før, så det var lidt af et chok :-D
Kan man på nogen måde forhindre det, eller er det bare normalt at det sker?

Regards,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Prøv ikke at tænke for meget over tingene.
Noier skyldes vel at man ser sig blind på en tanke og har svært ved at slippe den.
Prøvede engang at min spritbrænder sprang i stykker, bedst som jeg sad og mixede.
Der gik ild i bordet og det hele var efterfølgene noget værre svineri.
Efter det har jeg aldrig været vild med at bruge sårn en, men har ikke haft sådanne tanker som du nævner..
Der er vel bare forskelligt fra person til person :D

-John Rooney.

Junior medlem

Ud over et element af paranoia, så mener jeg at have læst (husker ikke kilden), at cannabis kan give en form for høre-hallucinationer i form af en ensartet frekvens. Måske det har været tilfældet - og at den lyder ligesom din alarm?
Just my 2 cents.

Junior medlem

Altså det skete hver gang når jeg bare sad og stirede på et eller andet (væg, stol, you name it) og var helt væk - og så ramte lyden af "min alarm" mit øre :D
Har bare undret mig meget over det siden, for det var sgu en mærkelig oplevelse :)

Regards,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
for nogle uger siden da jeg havde røget lidt mere end jeg plejer, faldte jeg i søvn på sofaen, men ikke i nogen dyb søvn, kunne høre fjernsynet kørte og nogenlunde følge med i det selv om jeg havde lukket øjne, pludselig vågner jeg ved et sæt med at min kat "skriger" - jeg kigger over på den - den sover i stolen... kigger på fjernsynet, og der køre et have program.... følte mig lidt små skør lige der, og det var sikkert fordi jeg lige var ved at glide ind i en drøm eller noget, men har ofte haft høre halluer på høje doser cannabis ISÆR hvis jeg er lidt små træt i forvejen og burde være gået i seng. det skete dog mere da jeg var yngre end det gør nu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

din fantasi spiller dig et puds. intet andet. har du aldrig prøvet noget lignende ædru?

This

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvilken legemsdel bruger man mest når man spiller på kødfløjten?

Ørene - til at lytte med om der kommer nogen.

Haaaaaaaaaaaaah, jeg er så sjov.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

for nogle uger siden da jeg havde røget lidt mere end jeg plejer, faldte jeg i søvn på sofaen, men ikke i nogen dyb søvn, kunne høre fjernsynet kørte og nogenlunde følge med i det selv om jeg havde lukket øjne, pludselig vågner jeg ved et sæt med at min kat "skriger" - jeg kigger over på den - den sover i stolen... kigger på fjernsynet, og der køre et have program.... følte mig lidt små skør lige der, og det var sikkert fordi jeg lige var ved at glide ind i en drøm eller noget, men har ofte haft høre halluer på høje doser cannabis ISÆR hvis jeg er lidt små træt i forvejen og burde være gået i seng. det skete dog mere da jeg var yngre end det gør nu.

Det er præcis hvad der skete haha :D
Faldt helt ud og pludselig kommer den fucking alarm lyd DIREKTE ind i mine øre :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]