Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.dk.
Jeg er ny på sitet, og har tilmeldt mig her, fordi jeg har fået et råd om, at i måske kunne hjælpe herinde! :rocking:

Jeg havde den mest nederen lørdag aften nogensinde, fyldt med problemer. Sprunget fra livet for ikke at blive kørt ned, slået, blevet kørt op i, i min egen bil, alt sammen af en sindsyg ekskæreste. Da hele den episode er fobi vælger jeg, at køre op til en af mine venner, hvor jeg så bliver stoppet af politiet, som desværre holder ude foran. Jeg stiger ud, og virker naturligvis påvirket, eftersom jeg lige har oplevet en hel masse på så kort tid. Så panseren vælger at overreagere og angriber mig aggressivt, ikke lige den bedste tackling af situation. Han vælger så at kropsvisitere mig efter, og han finder 1,1 g. på mig, og vælger derfor at anholde mig, og tage mig med til en blodprøve. Jeg vil lige sige, at jeg ikke var skæv under episoden, da jeg aldrig kører efter jeg har røget, men venter til dagen efter.

Så mit spørgsmål er, tror i blodprøven bliver positiv? Jeg havde røget om fredagen (dagen før), ca. 1,2 med 3 andre, fordelt i joints, hvor vi sluttede ca. klokken 1 om natten, og før det havde jeg haft 4 off days, og jeg var til blodprøve ca. klokken 1 om natten lørdag?

- den lidt uheldige.

Har ledt rundt omkring på nettet, men synes svarerne er meget forskellige, hvor længe der kan sporres THC i blodet.

Er den positiv, må jeg undværre mit kørekort i 3 år. :)
:life:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Tror godt du kan satse på at den er positiv desværre. :(

Junior medlem

Okay, jeg takker for det hurtige svar, det var også det, som jeg desværre havde regnet med :(
- Skal nok lige skrive svaret herinde :-)

Junior medlem

Andre brugere er også velkomne til at svare. :-) ps. God weekend og god ryger folket!

Medlem
Brugeravatar

Du har rettigheder min ven. Politiet må ikke udenvidere visitere dig, medmindre du er i en visitationszone.

Jeg er dog lidt forvirret;

De skal bruge en rimelig grund til at visitere dig, og du siger de aggressivt angriber dig? Det lyder virkelig mærkeligt.

Hvorfor virker du naturligvis påvirket omkring politiet? Jeg tror du kunne have undgået det her udfra det jeg læser.

Junior medlem
Brugeravatar

Du har rettigheder min ven. Politiet må ikke udenvidere visitere dig, medmindre du er i en visitationszone.

Jeg er dog lidt forvirret;

De skal bruge en rimelig grund til at visitere dig, og du siger de aggressivt angriber dig? Det lyder virkelig mærkeligt.

Hvorfor virker du naturligvis påvirket omkring politiet? Jeg tror du kunne have undgået det her udfra det jeg læser.

Prøv at forklar det til en smølf.
Protip: you can't.

Junior medlem

Jeg tog det stille og roligt, og sagde jeg ikke var påvirket. Men de smølfer overreagere altid.
Men så vinker jeg farvel til det kort. Sur røv alligevel! Ville sku ønske, at jeg havde været banke skæv, så kunne jeg i det mindste have god griner over dem. :-)

Junior medlem

Men tror grunden til at blev visiteret, var at jeg havde blod efter de andre oplevelser..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Grænsen er så latterligt lav jo...! jeg håber du slipper med dit kørekort i behold

Junior medlem

Ja, det er helt vildt, så lav grænsen er! :-(
Er der nogen af jer, der ved hvad bøden for kørsel er, hvis der bliver fundet thc i mit blod? :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En af mine venner blev også testet dagen efter han havde røget og han var positiv. Men de nedlagde sagen fordi han ankede eller sådan noget. Du må forklare situationen for dem, evt. få nogle af dine venner til at vidne på hvad du lige havde være igennem.

Mht. bøden tror jeg det svarer til spirituskørsel.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Straffen er ubetinget frakendelse af kørekortet i tre år og 4% af din årsindkomst i bøde... Du må meget gerne huske at svare i tråden her, når du har fået et resultat fra pannerne.
Held og lykke, og fingers crossed!

Medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved kan det spores i blot op til 5 dage efter. Lyder som en træls dag :/

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Dum situation du er havnet i, og det er desværre konsekvensen af en uigennemtænkt lovgivning.

Junior medlem

Hej drenge, undskyld jeg ikke har fået skrevet, hvad der skete herinde før nu!
Jeg beholdte fandme kørekortet!!!! :rocking: :rocking: :gud:
De skrev, at mit blod indholdte thc under bagatelgrænsen, derfor blev sagen afvist og lukket! Men jeg ville stadig få bøden for hashen!

Go' ryger derude! og tak for svarene!

Mvh. den glade driver! :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Fedt, tillykke, og tak fordi du gav os svar tilbage :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]