Hej Psychedelia.dk.
Jeg er ny på sitet, og har tilmeldt mig her, fordi jeg har fået et råd om, at i måske kunne hjælpe herinde!
Jeg havde den mest nederen lørdag aften nogensinde, fyldt med problemer. Sprunget fra livet for ikke at blive kørt ned, slået, blevet kørt op i, i min egen bil, alt sammen af en sindsyg ekskæreste. Da hele den episode er fobi vælger jeg, at køre op til en af mine venner, hvor jeg så bliver stoppet af politiet, som desværre holder ude foran. Jeg stiger ud, og virker naturligvis påvirket, eftersom jeg lige har oplevet en hel masse på så kort tid. Så panseren vælger at overreagere og angriber mig aggressivt, ikke lige den bedste tackling af situation. Han vælger så at kropsvisitere mig efter, og han finder 1,1 g. på mig, og vælger derfor at anholde mig, og tage mig med til en blodprøve. Jeg vil lige sige, at jeg ikke var skæv under episoden, da jeg aldrig kører efter jeg har røget, men venter til dagen efter.
Så mit spørgsmål er, tror i blodprøven bliver positiv? Jeg havde røget om fredagen (dagen før), ca. 1,2 med 3 andre, fordelt i joints, hvor vi sluttede ca. klokken 1 om natten, og før det havde jeg haft 4 off days, og jeg var til blodprøve ca. klokken 1 om natten lørdag?
- den lidt uheldige.
Har ledt rundt omkring på nettet, men synes svarerne er meget forskellige, hvor længe der kan sporres THC i blodet.
Er den positiv, må jeg undværre mit kørekort i 3 år.