Hej folkens!
Jeg har i den seneste tid lagt min livsstil en del om... Dvs. massere og træning og sund mad, og knap så meget fest og sprut/røg/narko.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft det så godt, men der er dog stadig et par ting der kniber en hel del.
1. Jeg kan ikke koncentrere mig.
På trods af, at jeg spiser rigtig sundt, og dyrker tonsvis af motion, så har jeg VIRKELIG svært ved at koncentrere mig. Jeg laver konstant små overspringshandlinger, og hopper fra projekt til projekt. Jeg er altså super produktiv, jeg har bare næsten altid rigtig mange bolde i luften, og har MEGET svært ved blot at være og hvile i nuet. Det jeg eftersøger, er at kunne fokusere al den energi jeg har(for det er efterhånden en del!) mod en ting ad gangen. Et mere målrettet fokus, kan man vel sige. Jeg har forsøgt mig en del med meditation, men mine tanker kan simpelthen ikke stå stille. Jeg har derudover over en længere periode forsøgt mig med noget afstressende hypnose, og jo, det hjælper da en anelse, og derfor er det også stadig noget jeg praktiserer. Det virker bare desværre ikke som om at det er tilstrækkeligt. Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre her?
2. Jeg kan ikke sove.
Selvom jeg kører mig selv helt død i et træningscenter 4 gange om ugen(hovedsageligt styrke, men hvert træningspas bliver afsluttet med noget cardio også), løber udendørs 1-2 gange i ugen, svømmer en smule, og laver noget simpelt yoga/udstræknings halløj, så kan jeg ikke falde i søvn om aftenen, og når jeg endelig sover, så vågner jeg mange gange i løbet af natten(hovedsageligt for at pisse, hvilket ikke giver meget mening, da det sidste væske jeg indtager er omkrin kl. 19, og jeg ligger mig til at sove ved 23 tiden). Jeg ligger ofte helt fysisk udmattet i min seng i en time eller to, og forsøger at slappe helt af for at falde i søvn, men det sker bare ikke - først efter laaaaang tid! Har i ligeledes nogle forslag her?
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt, det er efterhånden ret frustrerende.
Vh.