Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude. Her i lørdags tog jeg LSD med en rigtig god kammerat. Han tog 2 mærker og jeg tog 3. Det skal siges at de her mærker er Shiva blotters med 200 ug i hver og de er meget rene. Come up´et var intenst og jeg sad på en stol og visuals begyndte stille og roligt at komme. Da jeg peakede lukkede jeg øjnene for at se om jeg havde nogle CEV og i det jeg lukker øjnene er jeg i en helt anden verden og ser væsner som man gør på DMT. Da jeg åbnede øjnene var der kaos. Denne paralle verden blev smeltet sammen med realiteten og disse væsner var på hans værelse. Efter trippet var jeg meget rystet og forvirret.

Kan dette normalt ske på LSD?

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også hørt om folk beskrive dette på shrooms selv om jeg aldrig har oplevet dette selv på MEGET høje dosis,
Jeg tror det har mere med personen at gøre om deres fantasi blandes med alm. OEW men Uden at ha prøvet LSD,
vil jeg sige at det nok er mere sansynligt på LSD end på shrooms og endu mere pa DMT.. som jeg også har tilgode at prøve..

Bright..

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
600ug er også en rimelig høj dosering, og det er da ikke uhørt, at folk har meget voldsomme trips på sådan en dosis. Har læst lignende reports, nogle beretter at have oplevet at være i et DMT-lignende 'hyperspace'-trip på 800-1000ug. Mange folk siger også, at deres trips på især svampe og andre tryptaminer, men også andre psykedelika minder mere om DMT, efter de har haft DMT-oplevelsen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

600ug er også en rimelig høj dosering, og det er da ikke uhørt, at folk har meget voldsomme trips på sådan en dosis. Har læst lignende reports, nogle beretter at have oplevet at være i et DMT-lignende 'hyperspace'-trip på 800-1000ug. Mange folk siger også, at deres trips på især svampe og andre tryptaminer, men også andre psykedelika minder mere om DMT, efter de har haft DMT-oplevelsen.

Har spist rigtig mange SN trip i mit liv og sluttede "karrieren" med et højdosis DMT trip.

Jeg fik et chok over den voldsomme virkning, og havde nedtur længe efter.
Min DMT dealer fortalte bagefter at senere hen når man så tog svampe ville man kunne fornemme DMT universet.

Jeg har så ikke taget SN siden da jeg ikke vil se det univers igen..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Gælder dette også for ayahuasca og gælder det kun når der er tale om højere doser svampe/lsd?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror det er meget individuelt hvad man oplever, både på LSD og DMT. Jeg tror slet ikke det er ualmindekligt at føle at man er i kontakt med væsener fra andre verdener, hverken på LSD, svampe, DMT eller noget som helst andet psykedelisk stof. Jeg haft haft oplevelser, hvor jeg har været i kontakt og kommunikeret med entiteter, både på LSD og på DMT. Jeg har også haft oplevelser på begge stoffer, hvor det var en forvrænget udgave af den virkelige verden, som jeg oplevede, og ikke havde kontakt med nogle væsener.

Det er, efter min mening, meget afhængig af dine forventninger til stoffet, og hvilke tankespor, du opsøger under dit trip. Måske kan det være afhængigt af om der lige er nogen entiteter i nærheden, som gider tale med dig :)

Medlem
Brugeravatar

På den dose er det helt sikkert muligt.
600ug er vanvittigt meget syre..
Du må have haft det for vildt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]