Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

I mandags tog jeg et mærke med stoffet kaldet 25i-NBOMe, 1200 mcg. I dag på vej til skole da jeg steg ud af bussen, fik jeg mega ondt i maven, jeg kunne næsten ikke gå, stod bare stille. Jeg tror ikke at stoffet har nogen effekt på mine indre organer, men går hele tiden og tænker på mavesår og sådan noget. Ifølge min ven har man tømmermænd af det i cirka 7 dage efter, men han har aldrig hørt om noget med ondt i maven. Mit hoved er så småt ved at samle sig selv igen. Jeg havde mærket i munden i en time, og efter slugte jeg det.

Er meget bekymret!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I mandags tog jeg et mærke med stoffet kaldet 25i-NBOMe, 1200 mcg. I dag på vej til skole da jeg steg ud af bussen, fik jeg mega ondt i maven, jeg kunne næsten ikke gå, stod bare stille. Jeg tror ikke at stoffet har nogen effekt på mine indre organer, men går hele tiden og tænker på mavesår og sådan noget. Ifølge min ven har man tømmermænd af det i cirka 7 dage efter, men han har aldrig hørt om noget med ondt i maven. Mit hoved er så småt ved at samle sig selv igen. Jeg havde mærket i munden i en time, og efter slugte jeg det.

Er meget bekymret!

Fik du sure opstød?
Spis A38 morgen og aften og gå til læge og få undersøgt om du har mavesår for en sikkerhedsskyld.

Junior medlem

Fik ikke sure opstød, men jeg fik meget ondt i maven.

Og er mavesår farlige? eller kan det let behandles med nutidens teknologi?

Insane psychedelia user!

Mælkeprodukter mod sur mave er en misforståelse - det hjælper ikke, derimod er mælkeprotein syredannende. Hvilket resulterer i modsat effekt en den ønskede. Mælkesyrebakterier er dog gode. De fåes i meget andet end yoghurt bla vandkefir osv.

Mavesår kan i være dødeligt. Og det er absolut ikke anbefalelsesværdigt at indtage mejeriprodukter hvis man har sådan et.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Tror altså ikke at din stofoplevelse i mandags har påvirket din mave idag, stoffet har været ude af din krop i flere dage allerede. Tror du ikke at det bare var en omgang mavekneb der ramte ekstra hårdt?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Årsagen til mavesår er en bakterie, så en antibiotika-kur er løsningen. Men få nu lige tjekket om det ikke bare var en prut der sad på tværs først.
Ellers er det ret nemt at kontrollere for bakterien, man skal bare puste i en 'pose' idag, efter man har indtaget noget isotop-mærket.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
tømmermænd i 7 dage? Jeg har sjældent haft andet end en smule træthed dagen efter - sikker på din ven ikke har blandet de mærker med andre substanser?

Mht. dit mavekneb så tvivler jeg også på at det er stoffets skyld, gå til lægen og få set på det hvis det er noget du oplever gentagende gange :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mælkeprodukter mod sur mave er en misforståelse - det hjælper ikke, derimod er mælkeprotein syredannende. Hvilket resulterer i modsat effekt en den ønskede. Mælkesyrebakterier er dog gode. De fåes i meget andet end yoghurt bla vandkefir osv.

Mavesår kan i være dødeligt. Og det er absolut ikke anbefalelsesværdigt at indtage mejeriprodukter hvis man har sådan et.

Okay tak fordi du kastede lys på denne skrøne så! Jeg starter altid dagen med det da jeg som regel har smertende sur mave og får kramper af morgenkaffen hvis ikke jeg starter med min acidophilus.

Til OP: Har du stadig smerter?

Junior medlem

Okay tak fordi du kastede lys på denne skrøne så! Jeg starter altid dagen med det da jeg som regel har smertende sur mave og får kramper af morgenkaffen hvis ikke jeg starter med min acidophilus.

Til OP: Har du stadig smerter?

Har stadig lidt maveknæb, men har ikke oplevet samme tur som sidst. Min afføring er også meget smattet.

Insane psychedelia user!

Husker du og trække vejret helt ned i maven (edit så du kan mærke mellemgulvet løfte sig når du trækker vejret)? Overfladisk vejrtrækningen kan sammen med anspændthed give grumme mavekneb :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er umuligt at sige hvad der er galt, og om det har nogen relevans i forhold til nbome.
Tag til lægen hvis det ikke går over.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A

Jeg drikker mælk hver gang jeg får sure opstød, og det virker, hver gang?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!

@Hypnos
http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2 ... -mavesar-2

http://www.dailymail.co.uk/health/artic ... lcers.html

Ja, det virker, men det er den samme gamle sang om at pisse i bukserne for at holde varmen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]