Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg ville gerne lige komme med nogle gode råd om hvordan man snyder i en urinprøve. Hvis du har haft et massivt misbrug af et eller andet stof over en langvarig periode kender jeg et trick til at hjælpe dig.

-Til at starte med skal du tage ned på det lokale apotek og sige "Hej, jeg fik afvide af min læge jeg kunne hente nogle Norit piller her hos jer?" Så køber du en pakke norit piller (30 piller med 200mg i hver)
-Hvis du skal have taget urinprøve om 12 timer f.eks, så skal du tage to piller i timen, hver gang du tager disse 2 piller skal du drikke 0,5-1L vand med til. Så kan absorbere disse piller alle urenheder i dit system. (THC, AMPH, METH, MOR, COKE) Osv osv, alle stoffer ihvertfald. Jeg havde røget 4 pinde med en kammerat, suget 1.2g amf (85% rent). Jeg købte en pakke norit samme dag. Jeg tog bussen 20:44 (en time i bus) med 2 liter vand og disse norit piller, jeg spiste 6 piller i bussen på vej hjem, spiste 18 piller natten (og 8L vand) over og fik taget urin prøve om morgenen og den var clean. Det var bare det jeg ville fortælle, en lidt mere inside guide på hvordan Norit (Aktivt kul) virker :-)

(VIL IKKE HAVE SKYLDEN HVIS DU BLIVER BUSTED, JEG KOMMER KUN MED ET ANNONYMT TIP SOM HAR VIRKET PÅ MIG!!!) :whogives:

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Lyder sundt...

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem

Facepalm...

Medlem

i har ikke suget 1200 mg 85% amf.. det nægter jeg at tro :) måske var det the shit men ikke 85% :)

også tænker jeg hvorfor du bliver testet for narkotika? hvem tester dig? lidt OT

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
NU ER DEN HER!!! DET NYE DETOX PRODUKT NORIT AKTIV KUL©!!! OG TIL EN PRIS ALLE HAR RÅD TIL

NORIT AKTIV KUL© ER UDVUNDET AF EN HEL SÆRLIG BARKTYPE FRA INDONESIEN, OG DET ER DENNE BARKTYPE DER GIVER NORIT AKTIV KUL© DENS HEL SÆRLIGE EGENSKAB
NORIT AKTIV KUL© GØR DET BÅDE SJOVT OG NEMT AT SLIPPE IGENNEM URINTESTEN

Kenny 39 år - Indbrudstyv og junkie siger om NORIT AKTIV KUL©:

"Hvis jeg har været hjemme på weekend og skal have taget urinprøve om 12 timer f.eks, så skal du tage to piller i timen, hver gang du tager disse 2 piller skal du drikke 0,5-1L vand med til. Så kan absorbere disse piller alle urenheder i dit system. (THC, AMPH, METH, MOR, COKE) Osv osv, alle stoffer ihvertfald. Jeg havde røget 4 pinde med en kammerat, suget 1.2g amf. Jeg købte en pakke norit samme dag. Jeg tog bussen 20:44 (en time i bus) med 2 liter vand og disse norit piller, jeg spiste 6 piller i bussen på vej hjem, spiste 18 piller natten (og 8L vand) over og fik taget urin prøve om morgenen og den var clean."

NORIT AKTIV KUL© VIRKER MOD ALLE URENHEDER I KROPPEN. DU SKAL BLOT TAGE 2 PILLER TIMEN.

DET HER DIAGRAM VISER HVORDAN NORIT AKTIV KUL© SÆTTER KALORIE METABOLITION DOBEELT SÅ HURTIGT SOM ANDRE PRODUKTER:

Billede

NORIT AKTIV KUL© KØB DET FØR DIN CELLEKAMERAT. KØB DET KØB DET!!!!

Insane psychedelia user!

Det er ikke helt ufarligt at drikke 10liter vand i et væk. Det er mindst lige så sandsynligt du bare har udvandet din urin. Så du skal ikke være 100 på at det er en sikker negativ bare fordi du spiser de piller der. vandet kan være en lige så stor faktor.

http://bit.ly/1kWYHvA

Senest rettet af Røvkussen 24 mar 2014 12:01, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

@snufkin hahaha go griner

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Snufkiin! Tak for en god morgen griner.

Billede

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Og velkommet til sitet :lol:

Dedikeret medlem

Det er ikke helt ufarligt at drikke 10liter vand i et væk. Det er mindst lige så sandsynligt du bare har udvandet din urin. Så du skal ikke være 100 på at det er en sikker negativ bare fordi du spiser de piller der. vandet kan være en lige så stor faktor.

JA! det kan jo vœre konkret livstruende at indtage så meget vand!! et ualmindeligt dårligt råd at give folk..

HR(?):-hvorfor ikke bare holde en pause fra narkoen? (->amph, mor osv)

bonus?: er du norit-sœlger babbz??
sakset fra med24:

>Sådan skal du tage Aktivt kul "Norit"
Dosering og indtagelse
3-4 kapsler ad gangen, HØJST 12 kapsler om dagen. Kapslerne bør sluges med vand.
Hvis din læge har ordineret Aktivt kul ?Norit? til dig, skal du altid følge lægens anvisning. Er du i tvivl, så spørg lægen eller på apoteket.
Hvis Aktivt kul "Norit" virker for voldsomt eller ikke virker i tilstrækkelig grad, rådføres med læge<

Junior medlem

Sandt nok, men har læst så meget om norit herinde og det åååhh hjælper så meget, men ingen har beskrevet hvordan det virker osv osv, så jeg ville lige give et lille inskud til hvordan mine erfaringer er med det :-)

Junior medlem

Ajj, men hvis man driker meget vadn samt man tager pillerne, så virker det ihvertfald. det gjorde det ved mig. :-)

Dedikeret medlem

Ajj, men hvis man driker meget vadn samt man tager pillerne, så virker det ihvertfald. det gjorde det ved mig. :-)

ja muligvis, men er det dét vœrd?...
her link til engelsk wiki ang. vandforgiftning: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication

Dedikeret medlem

Det er næsten ærgeligt at OP tror så meget på det selv :D. Du er nok blevet udsat for en skræmmekampange(85%rent.)

Junior medlem

har experimenteret lidt med det, hvis man tager en en gang i times 24 timer før urinprøven og 2 i timen 8 timer 7 timer og 6 timer før urinprøven så virker det stadig med et massivt amfetamin misbrug. Man skal bare drikke et stort glas vand (30 cl ca) når man tager pillerne altsp :)

Junior medlem

Kan godt se det med vandet var lidt en overdrivelse, men overdrivelse fremmer forståelse.. Og åbenbart kritik :-)

Insane psychedelia user!

"med et massivt amfetamin misbrug..."
Jeg synes, du skal prøve og vinde dit liv tilbage.
Drop at snyde dig selv for en chance for at få et bedre liv.

Har selv været der og det er det ikke værd!

Mvh

Senest rettet af Fso 31 mar 2014 01:31, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Bruger det skam ikke for at blive fuck't bruger det så jeg koncentrere mig og ikke sover i skolen

Insane psychedelia user!

Måske du sku blive undersøgt for ADHD, hvis det ikke er sket.
Jeg brugte nu heller ikke amfetamin for at blive fucked up tværtimod, men for at kunne koncentrere mig og lave penge og alligevel blev jeg narkoman og kunne ikke stå ud af sengen uden at stikke sugerøret i posen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]