Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: efterkoger.
Medlem

Hey peeps.
efter at have læst tråden om at forskere har lavet en harm reduction af div. stoffer, som kokain amf og ecstasy.

Er der så ikke nogle bud på tiden efter man har været "godt" igang? - for at være mere konkret, ville jeg egentlig bare hører folks personlige erfaringer med efterkogeren og den bedst mulige pleje :P

Jeg har i onsdags hygge drukket med nogle venner, og det tar altid overhånd når der er alkohol indblandet, så jeg endte med og sidde igår aftes(torsdag)aftenen efter og tænke hvorfor? jeg skulle aldrig have nappet de nitter, det var amf., får så rigeligt med bajere og vodka så jeg ender med og kunne falde til ro og få et par timers søvn, men som altid vågner jeg pisse tidligt, og har denne dejlige klamme efterkoger alle kender, nok fordi amf stadig er i kroppen.

hvad har i af bud på og afhjælpe disse klamme tømmermænd som er en blanding af både alkohol og amf?
udover de udskrevne regler som godt med mad, vand og vitaminer både før og efter.

kan man "snyde" sig uden om ved og æde et eller andet? eller udskyder man bare tømmermændene ved og gøre det?
f.eks. æde nogle piller og koge/lamme den ud på sofaen et eller andet agtigt ?

jeg ryger altid tjald, det har bare ikke nogen dæmpende tømmermænd effekt på mig dagen efter en vild fest der først slutter næste aften.

Jeg kan modvirke tømmermændene med et par bajere til et hvis punkt, lyder nok underligt, at man skal forsætte hvor man slap før man sov, bare uden drugs. Men det bare en sikker vinder jeg ved virker for mig.

Nogle tips ? kunne være guld med nogle forskellige metoder til afprøvning i fremtiden, det er jo møgklamt og have det sådan :lol: :lol: :cheers:

Insane psychedelia user!

Onani <3

Medlem

Jeg får det personligt meget værre, hvis jeg onanerer når jeg har amf tømmermænd. Jeg føler mig helt drænet for samtlige signalstoffer efterfølgende.
Et langt varmt bad og noget gymnastik iform af diverse udstrækningsøvelser, har hjulpet mig en en smule på amfnedturen. Det allerbedste du kan gøre for at snyde dig udenom tømmermændende, er: lad vær med at drik og tage amf. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Amfetamin vare rigtig lang tid, så bliv bedre til at planlæg dit stofindtag. F.eks: hvis du har tænkt dig at gå i seng kl 08, så skal du tage det sidste amf kl 00. Eller hvertfald absolut seneste kl 02. Ved godt at det kan være lidt svært at styre og planlægge, men det er umiddelbart den bedste løsning.

Pas også på med dosen. Mange mennesker har en tendens til at bruge amfetamin som et "sports drug" altså et stof man hele tiden skal have noget af. Lige som alkohol, Coke osv. Men i virkeligheden behøver man ikke tager så meget, eller tage det så hyppigt.

Sove medicin og nervemedicin er en rigtig skidt ide, da det hurtigt bliver en rigtig dårlig vane, lige at snuppe et piller fordi man ikke kan finde ud af at styre ens stofindtage. Vi har mister mange mennesker på den konto igennem tiden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
vand, mad, hvile og vitaminpiller. det var hvad jeg gjorde igår, efter 9-10 timers dans til elements i en tung emmakoger, idag har jeg det rigtigt godt igen. igår var fandme hård.

Medlem

Til alle stimulans ture- MAGNESIUM, det tager rigtigt meget af det fysiske ubehag i kroppen. Udover det kan en smoothie med frugt,havregryn,olie og måske proteinpulver være en god måde at få noget mad indenbords.
Udover det kan jeg anbefale ikke at drikke men kun tage stimulanser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]