Hey peeps.
efter at have læst tråden om at forskere har lavet en harm reduction af div. stoffer, som kokain amf og ecstasy.
Er der så ikke nogle bud på tiden efter man har været "godt" igang? - for at være mere konkret, ville jeg egentlig bare hører folks personlige erfaringer med efterkogeren og den bedst mulige pleje

Jeg har i onsdags hygge drukket med nogle venner, og det tar altid overhånd når der er alkohol indblandet, så jeg endte med og sidde igår aftes(torsdag)aftenen efter og tænke hvorfor? jeg skulle aldrig have nappet de nitter, det var amf., får så rigeligt med bajere og vodka så jeg ender med og kunne falde til ro og få et par timers søvn, men som altid vågner jeg pisse tidligt, og har denne dejlige klamme efterkoger alle kender, nok fordi amf stadig er i kroppen.
hvad har i af bud på og afhjælpe disse klamme tømmermænd som er en blanding af både alkohol og amf?
udover de udskrevne regler som godt med mad, vand og vitaminer både før og efter.
kan man "snyde" sig uden om ved og æde et eller andet? eller udskyder man bare tømmermændene ved og gøre det?
f.eks. æde nogle piller og koge/lamme den ud på sofaen et eller andet agtigt ?
jeg ryger altid tjald, det har bare ikke nogen dæmpende tømmermænd effekt på mig dagen efter en vild fest der først slutter næste aften.
Jeg kan modvirke tømmermændene med et par bajere til et hvis punkt, lyder nok underligt, at man skal forsætte hvor man slap før man sov, bare uden drugs. Men det bare en sikker vinder jeg ved virker for mig.
Nogle tips ? kunne være guld med nogle forskellige metoder til afprøvning i fremtiden, det er jo møgklamt og have det sådan