Andreas/Saiko-Pod skrev:
Taget fra Erowid:
Citat:
... 2C-B and MAOIs are a potentially dangerous combination.
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_basics.shtmlDet er altså grundlæggende en dårlig idé. Derudover vil jeg altid anbefale at give både hovedet og kroppen tid til at sunde sig oven på en psykedelisk oplevelse. Hvorfor har I så travlt med at skulle tage forskellige slags knark?
Har skam tjekket erowid, jeg spørger om mængden af MAOI'ere i changaen er nok til at gøre noget i forhold til, hvis man nu var på nogle piller med adskillige hundrede milligram?

Grunden til at vi har så "travlt" er at vi er to gode venner, der bor langt fra hinanden og ikke rigtig har andre venner, der er interesserede i psykedeliske stoffer

2C-B'en (HBr) blev skaffet i tilfælde af at changaen ikke nåede frem. Jeg testede den i forgårs med en <20mg dosis, der må svare til 15mg HCl, væggene bølgede lidt, lidt mønstre i loftet, et par grineflip, lidt CEV og farvenuancer, ellers syntes jeg ikke det var så specielt fedt. Bliver det "bedre" på en 20-25mg eller er det bare mig, set og setting der er noget galt med?

2C-B'en er for sjov, changaen er jeg alvorlig med, da jeg er til det spirituelle. Håber det er et godt værktøj til måske at komme til at forstå lidt mere af den her tilstedeværelse