Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har anskaffet mig 0,5g changa med 50% DMT. Jeg venter også forhåbentlig 250mg 2C-B. En ven og jeg vil gerne prøve begge samme weekend, men er lidt i tvivl om MAOI'erne fra changaen kan blive farlig for 2C-B'en, eller om det er så lidt, at det kan være ligemeget?

Opskriften på changaen er ifølge kilden:

Ingredients (per gram)

500mg - Ultra Clean DMT
150mg - Banisteriopsis Caapi (MAOI inhibitor) vine
100mg - Blue Lotus
100mg - Damiana
50mg - Ginkgo Biloba (MAOI inhibitor)
50mg - Passionflower (MAOI inhibitor)
50mg - Heimia Salicifolia (Increases strength)

I øvrigt nogen, der ved om der er noget om snakken med Heimia Salicifolia? Har ikke hørt det før :)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Taget fra Erowid:

Citat:
... 2C-B and MAOIs are a potentially dangerous combination.
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_basics.shtml

Det er altså grundlæggende en dårlig idé. Derudover vil jeg altid anbefale at give både hovedet og kroppen tid til at sunde sig oven på en psykedelisk oplevelse. Hvorfor har I så travlt med at skulle tage forskellige slags knark?

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Som sagt, MAOI og 2c-b er en dårlig kombi. I kunne selvfølgelig tage 2c-b'en dagen før jeres changa-tur. :) Ved godt at det er bedst at holde pauser mellem sine psykedeliske ture, men changa er en ret kort rus (10-15 minutter?). Har ingen erfaring med changa selv, så skal ikke kunne sige, om i burde vente. Det skader dog ingen at vente, DMTen render nok ingen vejne, hvis i gemmer den i skuffen. :)

Nyd jeres 2c-b, det er et rigtigt lækkert stof. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Plejadestjerne skrev:
Som sagt, MAOI og 2c-b er en dårlig kombi. I kunne selvfølgelig tage 2c-b'en dagen før jeres changa-tur. :) Ved godt at det er bedst at holde pauser mellem sine psykedeliske ture, men changa er en ret kort rus (10-15 minutter?). Har ingen erfaring med changa selv, så skal ikke kunne sige, om i burde vente. Det skader dog ingen at vente, DMTen render nok ingen vejne, hvis i gemmer den i skuffen. :)

Nyd jeres 2c-b, det er et rigtigt lækkert stof. :D

Ikke fordi jeg har super meget styr, på netop DMT. Men Virker DMT ikke længere tid end 10-15min, med et par MAOI'er i? Jeg har prøvet at ryge N,N-DMT og det varede intenst i 10-17min..

Medlem
Brugeravatar

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Taget fra Erowid:

Citat:
... 2C-B and MAOIs are a potentially dangerous combination.
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_basics.shtml

Det er altså grundlæggende en dårlig idé. Derudover vil jeg altid anbefale at give både hovedet og kroppen tid til at sunde sig oven på en psykedelisk oplevelse. Hvorfor har I så travlt med at skulle tage forskellige slags knark?

Har skam tjekket erowid, jeg spørger om mængden af MAOI'ere i changaen er nok til at gøre noget i forhold til, hvis man nu var på nogle piller med adskillige hundrede milligram? :)

Grunden til at vi har så "travlt" er at vi er to gode venner, der bor langt fra hinanden og ikke rigtig har andre venner, der er interesserede i psykedeliske stoffer :) 2C-B'en (HBr) blev skaffet i tilfælde af at changaen ikke nåede frem. Jeg testede den i forgårs med en <20mg dosis, der må svare til 15mg HCl, væggene bølgede lidt, lidt mønstre i loftet, et par grineflip, lidt CEV og farvenuancer, ellers syntes jeg ikke det var så specielt fedt. Bliver det "bedre" på en 20-25mg eller er det bare mig, set og setting der er noget galt med? :P

2C-B'en er for sjov, changaen er jeg alvorlig med, da jeg er til det spirituelle. Håber det er et godt værktøj til måske at komme til at forstå lidt mere af den her tilstedeværelse :)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg er selv ikke så glad for 2C-X'erne, så mine erfaringer er 10 år gamle og derfor noget rustne. Du kan sagtens gå højere op end 15 mg., men vær opmærksom på at at 2C-B har en ganske stejl dosis-respons kurve, så gå forsigtigt frem.

Mht. sjov/alvor og spiritualitet er det selvfølgelig et meget personligt felt. Jeg ville ikke personligt prep'e et ønske om psykedelisk induceret spirituel indsigt med 2C-B, men sådan er vi jo så forskellige. Måske Pleiadestjernes foreslåede løsning med at tage 2C-B dagen inden changaen er den bedste løsning, hvis I holder fast i at tage begge substanser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]