Hey guys.
Jeg er blevet ordineret Risperidon af min psykiater, som jeg tager 1 mg af dagligt. Jeg tager det mod min angst, og ikke mod bipolar, skizofreni eller psykose.
Jeg ved allerede nu, at det selvfølgelig er dumt, at tage drågz mens jeg er i behandling og ikke er 100% klar psykisk. Med det sagt, så skal jeg på Roskilde Festival for første gang i år, og jeg vil ikke udelukke at der kommer til at være lidt af hvert. Stimulanser har jeg erfaret forstærker min angst, så det har jeg intet problem med at sige nej tak til, jeg har generelt ikke svært ved at sige nej tak til at tage stoffer. Alligevel vil jeg ikke udelukke at der kommer til at være lidt ketamin til rådighed, og jeg er en sucker for keta, efter jeg fik prøvet det et til par fester i løbet af efteråret (små doser, da jeg samtidig havde drukket alkohol). Så spørgsmålet går selvfølgelig på, om der er nogle farlige interaktioner mellem min medicin og ketamin?
Udover det, har jeg lige et bonusspørgsmål. Jeg startede med at tage risperidon 0,5mg om dagen for en måned siden, nu er jeg blevet sat op på 1mg, som min psykiater regner med er den passende dose for mig (jeg skal altså ikke tage mere senere hen). Min psykiater sagde, da jeg begyndte at tage 0,5mg om dagen, at det ikke gjorde noget jeg drak alkohol, mens jeg er var i behandling. Er der nogen ændring, nu efter jeg er blevet sat op i dosis? Jeg glemte at få spurgt ham.

PS: Historier om, at jeg ikke må tage medicinen min psykiater giver mig og lignende, ville jeg sætte meget stor pris på, hvis blev holdt udenfor dette emne.