Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Et åbent brev til Psychedelia.

Kære Psychedelia,
Jeg har været bruger på dette forum i mange år -dette er min anden bruger, lad jer ikke narre af hvad min konto siger- og jeg har nydt elsket og brugt det.
For mig har det ikke bare været en indgang til et helt nyt univers af viden og tanker om stoffer, men også en hjælper der kunne holde mig i hånden når jeg stod på bar bund med 1 gram coke og en tanke om at krydskombinere det med LSD og alkohol. Hertil får mange svaret

Citat:
Er du fucking dum i hovedet? Det pisse farligt, tag dig sammen. Dårlig, dårlig HR!

Ja, dum i hovedet var jeg, og krydskombinationen skete aldrig. TAK psychedelia!

Men har vi overhovedet brug for dette forum længere?
Med et æreskodeks om god HR i den ene hånd og et længerevarende cannabismisbrug i den anden, stormer psychedeliakrigerne til undsætning når folk står og mangler hjælp eller svar.
Svar på spørgsmål, der er blevet stillet en milliard gange før.
Cannabissektionen er i perioder gentagelse på gentagelse.
Citat:
Hvor god er min pot?

Citat:
Hjælp, jeg har været skæv for længe.

Citat:
Lol, peace out and bob marley

Ja, generelt ser jeg gentagelser herinde. Svarene kan findes i gamle spørgsmål, og omend jeg anerkender nogle få tråde stadig er relevante at holde i live, vil jeg mene at 95% af alt herinde bør lukkes for nye indlæg.
Lad det være et leksikon. Et hav af viden om narko.
Ingen grund til at oversvømme en (til tider) ustabil server med mere af det gamle.

Tak for de mange gode år, Psychedelia!
Jeg har elsket jer på godt og ondt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Ahh.... Den holder vist ikke helt, makker. Det er selvfølgelig super for dig at du har fået svar på dine spørgsmål og at du har nydt at være her, men synes du ikke også at andre mennesker skal have den mulighed? Det synes jeg i hvert fald.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
Pestilence skrev:
Ahh.... Den holder vist ikke helt, makker. Det er selvfølgelig super for dig at du har fået svar på dine spørgsmål og at du har nydt at være her, men synes du ikke også at andre mennesker skal have den mulighed? Det synes jeg i hvert fald.

+1

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
For ikke at snakke om nye stoffer, med nye spørgsmål og svar tilhørende.

Medlem
Brugeravatar

Der kommer der nye stoffer og ny info med tiden.
Min erfaring siger også at det er svært at finde gamle tråde frem med præcis den info man søger, medmindre det bare er 'Hvordan dyrker man weed?'.

og de svære slipper fri.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Arrrhhhh, det kommer meget an på spørgsmålet og ens søgeteknik. Hvis man udelukkende bruger psy's egen søgemaskine så kan det godt være svært at finde svar, den er rodet og kompliceret. Google er meget bedre til det formål. Bare skriv site:psychedelia.dk foran jeres søgeord på google og så sker der ting og sager.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Renton: Det virker som om du slet ikke har forstået hele ideen med et board som psychedelia. Vi er ikke bare et bibliotek med masser af spørgsmål og svar; vi er mennesker som kommunikerer sammen og som har en kultur her på nettet omkring stoffer og den gode måde at omgås dem på. Vi hjælper og støtter hinanden ved at tale sammen, - også selv om det er blevet sagt før, af andre - til andre. Sådan foregår det også ude i den virkelige verden. Her siger man f.eks. "godmorgen" hver morgen og snakker om de samme emner igen og igen. Og alligevel på en ny måde hver dag.
Vil du også sige at mennesker skulle holde op med at tale sammen, fordi alle ord er blevet sagt før?

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:
Vil du også sige at mennesker skulle holde op med at tale sammen, fordi alle ord er blevet sagt før?

Hahaha priceless.
Minder mig om at mig og min far jokede med at rykke æbletræet op, fordi vi alligevel har en hel kasse med æbler vi aldrig får spist.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Din idé om at låse hele psychedelia er næsten lige så dum som din Kokain+Alcohol+LSD krydskombination! ;)

Den dag vi har udforsket og diskuteret alle psykedelika, kortlagt alle kombinationer af virkningsmekanismer og skrevet dem ind på dansk hvorefter vi udførligt ekstraordinært har pyramidequoted dem x antal gange & har fået vores egen levende papirclipserguide med øjne ligsom i det gamle Office Word kan vi begynde at snakke om at låse psychedelia, hvis i spørger mig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]