Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 15:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Efterhånden er jeg ret kristisk overfor de stoffer der er i omløb en normal Fredag/Lørdag i kbh.
jeg har mødt flere mennesker der føler sig snydt, og jeg er meget skeptisk, når det kommer til at købe på gaden...

hvad med jer? hvad er jeres opfattelse af det? nogle bestemte steder i syntes er værre end andre?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Køber helst ikke på gaden/hos en pusher, det er dog så nemt lige at rende op i en lejlighed og komme ud med knirk, men bliver næsten altid skuffet over prisen og kvaliteten. Hvorimod når jeg har købt på nettet er jeg næsten altid blevet overrasket over hvor god kvalitet jeg fik (i forhold til gadeknark).

Junior medlem

Nettet kan jo være pålideligt, men alligevel kan der jo være en chance for at du ikke får noget, eller at de sender noget andet end det du bestilte....
en gammel ven skulle have coke og fik 2C-B... han var overhoved ikke klar på virkningen og fik et sindssygt badtrip...
men det kan man jo også komme ud for på gaden... :o

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg er kun blevet snydt en enkelt gang på nettet hvor en gut lovede mdma samples, skulle bare selv betale porto. Men når noget er for godt til at være sandt, er det som regel, kunne jeg også have tænkt mig til. Men lyder til din ven har været rigtigt uheldigt, hverken mig eller mine venner har oplevet at få sendt noget forkert, kun forkerte mængder, og altid mere end bestilt.

I den tid jeg bestilte mest, havde jeg slet ikke kontakt til en pusher face to face, det var fantastisk!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har snakket med en pusher af netop den grund! Udover dem i vennekredsen selvfølgelig.
Jeg har ogs prøvet og modtage ting jeg slet ikke havde bestilt. En dag sidste år, faktisk på min fødselsdag lå der coke jeg aldrig havde bestilt i min postkasse. Men jeg klager ikke!

Jeg var nu under det indtryk at pushere med bare lidt forstand gerne vil konkurrence med darknet kvaliteten? Kommer selvfølgelig også an på intelligensen af kundekredsen.

Insane psychedelia user!

Fordelen ved at sælge kvalitet til rimelige priser er at ens kunder ikke presses til at lave lort i den for at finansiere deres misbrug - det har i hvert fald været min oplevelse.
Alle er tilfredse og forretningen voksede - det virkede langt bedre end at tage røven på folk.
Selvfølgelig er der nogle folk som vil snyde og bedrage, men det gælder jo også for dem som køber såvel som dem der sælger.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Problemet er vel mest at hos dem der vælger at leve af at sælge stoffer er der flere af dem der snyder og bedrager end dem der forsøger at køre en god forretning. Hvilket nok hænger sammen med at det er en af de eneste brancher de her mennesker efterhånden kan få et "job" indenfor, grundet pletter på attesten, misbrug osv,. men det ved vi vel alle.

Medlem

2CBABY skrev:
.
en gammel ven skulle have coke og fik 2C-B

Fuuuuuuuuuuuuuck.....

Tror heldigvis det er undtagelsen frem for reglen. Mit generelle indtryk er at kvaliteten af stoffer på deepweb markeder er uendeligt mange gange bedre end det skam-cuttede og rocker-solgte snavs man finder på gaden i Danmark.

Det faktum at der er global konkurrence og transparent feedback tvinger sælgerne til at levere det bedste produkt muligt. En gadepusher sælger slet ikke under samme forudsætninger, og kan sagtens slippe af sted med at cutte eksempelvis sit amfetamin ned til en fuldstændig absurd renhed på 2-5%, som det ofte ses i dansk gadespeed.

Junior medlem

Drengerne. Så er den her: Narkotika på gadeplan 2013.

Link: https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/narkotika/~/media/15E21ED8275B4ED68A50AC0E5A9CC4AD.ashx

Tabel 6. Renhed af illegale stoffer på landsplan i 2013
(Renheden er angivet som procent aktivt stof)

Stof------------------Antal--------------Gennemsnit------------Median---------------Variationsbredde
Heroinbase------------13----------------------19%-------------18%-----------------6 – 36%
Heroinchlorid-----------8 ----------------------40% -------------38% ----------------9 – 60%
Cocain---------------109 ----------------------29%-------------25%-----------------2 – 78%
Amfetamin-------------58-----------------------9%--------------5% -----------------1 – 76%
MDMA-----------------7-----------------------76%-------------79%-----------------54 – 84%
Metamfetamin-----------2-----------------------45%-------------45%----------------10 – 79%[/list]

Dette er gennemsnittet for hele landet. Antal: skal forstås som antal prøver politi har fået fingerne i og sendt til prøve.
I rapporten kan der også ses en renhed på baggrund af område, så skynd dig ind og se om narkotikaen ved dig er af god kvalitet!

In other news:

Det er faktisk meget vildt at MDMA'en har så stor renhedsprocent. Det er en nyere udvikling og positivt for os der elsker MDMA i små gode doser. Men selvfølelig skidt for for dem som tager 0,5g til festen, eftersom de bliver mere brændt af end tidligere.

Dette beskrives også i en pressemeddelelse fra EU's NarkoAgentur 2014
Citat:
Der gives ligeledes udtryk for bekymring over, at ecstasy (MDMA)-pulvere og -piller af høj kvalitet er dukket
op igen. Beslaglæggelser og beretninger om sundhedsskadelige virkninger har fået Europol og EMCDDA
til at udstede en fælles advarsel om tilgængeligheden af højpotente produkter med MDMA (5). Ifølge
Europol blev der lukket to narkotikaproduktionsanlæg i Belgien i 2013. Det var de største anlæg, der
nogensinde er blevet fundet i EU, og de havde kapacitet til at producere store mængder MDMA på meget
kort tid

Link: https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.emcdda.europa.eu%2Fattachements.cfm%2Fatt_228144_DA_Highlights_DA_EDR_2014_Final.pdf&ei=5FghVKuIBYjMygPvnYDgCg&usg=AFQjCNHpKu1br632Q0J2uGAmUuqmqhhDpA&sig2=btKU353RdHhdfnrD_nEurQ&bvm=bv.75775273,d.bGQ

Hvis nu man kender sig lidt sådan en tirsdag, så kan man lige kigge på ecstacy og "NYE ULOVELIGE STOFFER"
"Hvad indeholder ecstasypillerne og de nye illegale stoffer?"
Link: https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/narkotika/~/media/0F7441B6213B4FA3A8E874B00984B964.ashx

Men som andre siger, køb på nettet og få det bedste.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
jeg har aldrig haft problemer med at finde potente stoffer, har dog heller aldrig købt på "gaden"

det sidste års tid har jeg brugt darkweb fordi det er billigt

men det flyder med pushere og potente drugs, og nu er det ikke kun rockere og andre kriminelle typer der står hårdt på markedet, enhver kan købe hjem og sælge, næsten hver dag får jeg venne invitationer fra nye facebook pushere, de er over alt, de har samme gode kvali fra darkweb og de fleste levere til døren, problemet er bare at de skal have deres andel, den kan man spare ved selv at bruge darkweb

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Førhen da jeg var 16-22 år tog jeg rigtig mange stoffer, nærmest jo flere jo bedre. Det gør jeg ikke mere, er blevet "mæt" tror jeg. Det er faktisk rigtig lækkert at kun tage en gang imellem og når jeg så endelig gør går jeg MEGET op i at finde kvalitet! Og det foregår online for mit vedkommende. Er så træt af den dårlige skod kvalitet som florere på gaden! Det er ikke pengene og helbredet værd.

Alle burde købe online, og så tvinge pusherne til at købe bedre ind og droppe at cutte.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg køber ikke stoffer på nettet.. Kan heldigvis få dem nemt :-D har dog købt på nettet for lige at prøve noget nyt.. Men fik ikke rigtigt bedre kvalitet..

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes at opleve at, de substanser der florere paa det i kalder "gadeplan" er steget kraftigt i kvalitet efter hele den offenlige "farce" med SR og darknet.. lidt godt er der kommet ud af det.. men nu er jeg ikke bosat i CPH.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]